visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ DE 100 KİŞİ DAHA AÇIĞA ALINDI

SDÜ DE 100 KİŞİ DAHA AÇIĞA ALINDI
01 Ağustos 2016 Pazartesi 22:23

FETÖ/PDY soruşturması kapsamında SDÜ'de açığa almalar devam ediyor.

Bomba 32 haber merkezinin edindiği son dakika bilgisine göre, Üniversitede FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, buğün yapılan çalışmalar neticesinde 100 civarında bir isim listenin hazırlandığı ve 02 08 2016 (yarın)açığa alınma tebligatlarının bu şahıslara iletileceği öğrenildi. 

 

alın esrayı gari

esra
03 Ağustos 2016 Çarşamba 17:55

kesin esra inal erkol vardır. Fakültede meşhurdur Fetö sevgisi. İnşallah vurur kelepceyi polis bitanesi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Peki Ya Sonra???

Eee,
03 Ağustos 2016 Çarşamba 12:42

Eee buraya kadar tamam ayıkladık pirincin taşını da ya sonra? Padişahlık gibi babadan oğula geçti yıllarca akademisyenlik,ille de birilerinin adamı olmak mı gerekti, el etek öpmek, tepeden inmek, her ilin millet vekilinin kadroya alınacaklar listesinde olmak vs vs.. Medine'nin etrafındaki kuyulardan başka kimsesi olmayan Ali gibi ve artık Ömer öfkesinde bir sürü adam var bu memlekette! Yiğit ve namertleri bilen Rabbim kaç vakitler kaç sene daha sürecek bu adalet bekleyişi?

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunlar hep beraberdi!!!

İsim Yok
03 Ağustos 2016 Çarşamba 12:19

Düne kadar işe girebilmek için bu örgütten referansın olması gerekiyordu. Ak partiye gittiğimizde bile bizi paralel yapıya yönlendirdiler. Şimdi döneminde ak partinin talimatına uyduğumuz için açığa alınıyoruz. Açığa alınma sebebi referansmış.. Ben nerden bileyim referansın şerefsiz birisi olduğunu? Beni yaptıklarımla değerlendirin, zamanında bozuk sistemin zorladığı şeylerle değil!

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Liste oluşturmak kolay, masumları nasıl ayıklayacaklar?

Derya Tekbilek
03 Ağustos 2016 Çarşamba 09:24

Liste oluşturmak kolay ama listede birsürü masum insan var. Nasıl ayıklayacaklar? Sütü kesilen insanlar var yazık..

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Otla saman karışmış!!

Hamza Tekbilek
03 Ağustos 2016 Çarşamba 09:01

Listeyi birisine tebliğ edilirken gözden geçirmek imkanım oldu. Kısaca otla saman birbirine karışmıştır. Birçok farklı cemaatten veya farklı görüşten masum insanı listede gördüm. Eşi AKP'li kendiside erdoğan sempatizanı kişiler sadece yurtıdışına gidip geldikleri için listeye eklenmiş. Ayrıca sanki 5-10 yıllık cemaatmiş gibi listede yeni yetme birsürü araştırma görevlisi vs. de var. Bu listede asıl olması gerekenleri birileri ****yor.Listeyi oluşturanlar farklı cemaatlere pislik atmaya çalışmış

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

haksızlık yapan cekecek

isimsiz
02 Ağustos 2016 Salı 22:44

Ne zaman açıklanacak??

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hani

Ee
02 Ağustos 2016 Salı 21:39

Ayrıntılar ne zaman gelecek neredeyse 24 saattir ayrıntı bekliyoruz....isimleri öğrensek artık

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.......

.......
02 Ağustos 2016 Salı 17:20

sdu fetoculoru koruyor mu tum turkiye calkalanirken neden burda bi hareket yok ????

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Derd var dilde gamım aleme ta'bir edemem!

İşsiz Doktoralı Ev Hanımı
02 Ağustos 2016 Salı 17:04

2008 lisans mezunuyum alesiydi diliydi yüksek lisansı doktorası ders dönemleri tezleri yıllarca insan içine çıkmadım çalıştım çabaladım bir ideal uğruna. 8 yıl oldu işsizim. İlk 4tü evrakları kaybettiler eksik belge var dediler elediler, ilk 10'a çıkardılar ön değerlendirmeyi daha da katmerleştirdiler memleketimin yurdumun sınavına girdiğim her kapıdan geri döndüm ağlayarak..Toplum içinde birey olamadım içimde öyle bir yara oluştu ki derdimi aleme ta'bir edemem...

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fakülte sekreteri

tolga
02 Ağustos 2016 Salı 15:50

neden yorumlarda yok bilmiyorum ama su ürünleri fakültesi dekanı erkan ayan eskiden genel sekreter olduğu markada paralel çete kurmuş kuruma devlet parası ile kanun dışı dinlemeleri ortaya çıkınca istifa etmek zorunda kalmıştır. daha sonra sdüdeki paralel yapılanma tarafından sahiplenip önce rektör danışmanı sonra fakülte sekreteri yapılmıştır. bunun bir ihbar olarak alınması ve soruşturulması gereklidir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir isim bekliyorum heyecanla

fatih cihangir
02 Ağustos 2016 Salı 14:54

...sdü den bir ismi heyecanla bekliyorum...vakti zamanında fetöyü ekrandan izlerken gözyaşlarına boğulduğuna şahit olduğum...şimdi anlaşıldı hangi basamaklarla taaaaa başkanlığa kadar geldiği....onun bunu karısına kızına bakan şahsı listede görmeyi umut ediyorum....temizlenecek her yer Allah'ın izniyle...

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilgi işlem

Rektörlük
02 Ağustos 2016 Salı 14:45

Sn.Rektörüm burnunun dibinde hala bir sürü fetoş köpeği var güzel sanatlar fak.98-99- 2000 li yıllarda rektörlük kadrosuna girenlere dikkat et derim,saç uzunlukları küpe takmaları keçi sakal bırakmaları seni yanıltmasın.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

isim listesi

ökkeş
02 Ağustos 2016 Salı 14:35

isim listesi nerde? tebligatlar yapıldıktan sonra listeyi ntvspor.net bile yayınlar.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜNÜVERSITE, DIYANET YAYGINLASMAK ICIN LAZIMDI!!!

VELI
02 Ağustos 2016 Salı 14:31

ÜLKENIN BÜTÜN KURUMLARINA SÜZÜLMELERININ GÜMRÜK KAPILARIDIR ÜNÜVERSITELER! ADETA CEMEATCI OLMIYANLARA GECIT VERMEDILER SENELERDIR! EN ALT KADEMEDEN EN ÜST KADEMEYE HEPSIDE COK ÖNEMLIDIR FETÖ ICIN! YANI MEMUR AZ AMIR DAHA COK ISLERINE YARAR DIYE BIR SEY YOK TAM ZINCIR HALKALARI ÖRGÜT, HATTA ÜNÜVERSITE ÖGRENCILERI VE DIN GÖREVLILERI TARAFTAR TOPLAMAK ICIN KULLANILAN EN ÖNEMLI AYAKTIR! SU ANDADA MORALLERI TOPLAYACAK OLANLAR GENE EN ÖNEMLI AYAK DIN GÖREVLILERI AYAGIDIR! HAFIFE ALINMAMALIDIR!

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKLI HAKSIZ AYRILSIN

AYSE
02 Ağustos 2016 Salı 13:33

SAP ILE SAMAN AYRILSIN HIC SUCU OLMAYAN LAR IYICE ARASTIRILSIN MEDYA PAYLASIMLARI POLIS ARAMALARI VS SUCSUZ INSANLAR UZULMESINLER HAMILEYIM KAC GUNDUR NE CEKTIGIMI BIR BEN BIR ALLAH BILIYOR

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖCÜLERE ACIMAYIN, YOKSA ACINACAK HALE GELİRSİNİZ:::

FETOCU ABİLER VE ABLALAR acilen tutuklansınlar !!!
02 Ağustos 2016 Salı 12:35

Isparta devlet hastanesinde himmet-fitre-zekat-bağış toplayan ve her hafta sohbet düzenleyen fetocu abiler ve ablalar neden açığa alınmıyor??Bunları kim koruyor??? bu abiler ve ablalar devletimiz için-milletimiz için- vatanımız için-dinimiz için ve AK PARTİ için çok büyük tehlikedir.bunlara acıdığınız zaman yarın acınacak hale gelirsiniz!!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖCÜLERE ACIMAYIN, YOKSA ACINACAK HALE GELİRSİNİZ:::

FETOCU ABİLER VE ABLALAR acilen tutuklansınlar !!!
02 Ağustos 2016 Salı 12:35

Isparta devlet hastanesinde himmet-fitre-zekat-bağış toplayan ve her hafta sohbet düzenleyen fetocu abiler ve ablalar neden açığa alınmıyor??Bunları kim koruyor??? bu abiler ve ablalar devletimiz için-milletimiz için- vatanımız için-dinimiz için ve AK PARTİ için çok büyük tehlikedir.bunlara acıdığınız zaman yarın acınacak hale gelirsiniz!!!

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK PARTİLİ !!!

AK PARTİ ÇOK YAŞA !!!
02 Ağustos 2016 Salı 12:28

Isparta'daki he okulda himmet-fitre-zekat-bağış toplayan fetöcü öğretmenler var.bu öğretmenleri; okulundaki md-md.yrd. ve tüm öğretmenler,hizmetliler biliyor.fakat hiç kimsede bu himmetçi fetöleri emniyet md.lğne-valiliğe-cimer e-bimer e bildirmiyor,fetöcüleri koruyorlar,sav daki fetocuların okullarını ıspartadaki 500 öğretmen her ay himmet vererek yaptırdı,bu 500öğretmenin ve buralara himmet toplayan öğretmenlerin isimleri bu okulların bilgisayarlarında kayıtlıdır mutlaka(????) tutuklansınlar

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

my

haram olsun
02 Ağustos 2016 Salı 10:08

yardımcı doçentlere ve de yerlerşirken referanslarına bakılsın

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetöcülerin ALDIKLARI MAAŞLAR HARAM OLSUN

Kanuni
02 Ağustos 2016 Salı 10:07

Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.. Kısa sürede önemli makamlara gelenler, memurken aniden hoop şube müdürü olanlar ve onları şube müdürü yapıp da hukuku katledenler, eğitim bir sen 2 nolu şubeye sızanlar, söz konusu cemaatin mensubu olanlar, masum memurlara iftira atıp onları tasfiyeye zorlayanlar, memur olduğu halde televizyonda sunuculuk yapanlar, günlerce işine hesapsız kitapsız gelmeyenler, hacı hoca görünüp de başkasının karısıyla kızıyla fingirdeşenler ARAŞTIRILSIN..

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİRKENTTE TEMİZLİK NE ZAMAN BAŞLAYACAK ?

GENÇ SENİRKENTLİ
02 Ağustos 2016 Salı 08:26

SENİRKENTTE FETÖ TEMİZLLİĞİ NE ZAMAN YAPILACAK? HALA FARKLI KURUMLARDA BU ADAMLARA TAKILAN SOHBETLERİNE GİDEN ADAMLAR ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYOR .. ASLINDA İDARİ AMİRLERİ BU ADAMLARI BİLİYOR AMA NEDEN BİR İŞLEM YAPILMIYOR ?? SENİRKENTTE TEMİZLİK BAŞLASIN ARTIK SOHBETE GİDEN ABLALARI HALA GÖREVDE ŞU AN YURTLA İLGİLENEN ABİLERİDE HALA GÖREVDE.. BU ADAMLAR KRİPTO.. MEYDANDA BAYRAK SALLAYIP KENDİLERİNİ GİZLEMEYE ÇALIŞIOLAR.. VATANDAŞADA HATTA İLÇE YÖNETİMİNE SORSUNLAR HERKES BİLİYOR BUNLARDA AÇIĞA ALIN

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Liste

Anti
02 Ağustos 2016 Salı 08:12

Liste yayınlanmayacak mı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaçan kaçtı

sdü diş
02 Ağustos 2016 Salı 08:01

SDÜ dişte kaçan kaçtı.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla