visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ AÇIĞA ALINACAK PERSONEL SAYISI 400'E ULAŞTI

SDÜ AÇIĞA ALINACAK PERSONEL SAYISI 400'E ULAŞTI
23 Temmuz 2016 Cumartesi 01:58

FETÖ/PDY soruşturması kapsamında SDÜ'de açığa alınacakların listesi 400 kişiye yükseldi.

Bomba 32 haber merkezinin edindiği son bilgilere göre, Üniversitede FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, listenin 400 kişiye ulaştığı ve pazartesi günü açığa alınma tebligatlarının bu şahıslara iletileceği öğrenildi. 

 

Tamamı

Nusretullah Yakınlar
26 Temmuz 2016 Salı 11:10

Üniversitemiz bu konuda en önce harekete geçen kurumlardandır daha önce gözaltına alınıp açığa alınanlarla birlikte bu rakam mı ortaya çıkıyor acaba

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çççççç

aaaaaa
23 Temmuz 2016 Cumartesi 17:55

listenin kalanı nerede

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Basi dondu adamin

Ah atttilacik ah
23 Temmuz 2016 Cumartesi 16:21

Oraya buraya yorum yazmaktan...belediye baskanina laf sokar m. Vekiline laf sokar hukumete laf sokar ona buna şuna... boyle hayat mi olur...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAMA SORMAZLARMI ATİLA BAYRAK

ATİLA
23 Temmuz 2016 Cumartesi 16:02

Adama sormazlarmı Atila neden sadece sdü ile ilgileniyorsun yazsana şuraya agabeyimi genel sekreter yapmadılar onun için sadece sdü ile igileniyorum yani sadece menfaatlerim için hareket ediyorum diye. Sormazlarmı adama ATİLA rektörlük seçimlerinde aziz bayrakda şimdiki hocayı destekledi diye şimdi benim aklıma şu geliyor sizin paralelle mücadeleniz filan yok

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

atilanın her yeri ofsayt

mahmut korkmaz
23 Temmuz 2016 Cumartesi 15:02

Atila sen önce insanlara borçlarını öde.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

RANTÇI ÇIKARCI ATİLA

Sunset
23 Temmuz 2016 Cumartesi 15:00

Atila dava açmasına gerek yok madem samimisin ispatlasana..

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAMA SORMAZLARMI

Atila BAYRAK
23 Temmuz 2016 Cumartesi 13:36

SDÜ 400 yakin kisiyi aciga almis adama sormazlarmi MART 2016 PDY operasyonu yedi universite madem bunlari biliyordunda kim engel oluyordu bunlari aciga almana şimdi bunlari alarak samimiyetmi gostermiş oluyorsun yoksa samimiyetsizliginmi anlamiş oluyoruz ayrica yine FETO nun unv EPOKA cilar bu listede yok defalarca doylemistim PARALEL le mucadele samimiyet ve duruş gerektirir Rektör bana bir dava acsa isbatliyacagim PARALELCİ ligini ama yok işte acmiyor.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ Darbecilerin İNİ

SDÜ Darbecilerin İNİ
23 Temmuz 2016 Cumartesi 12:03

SDÜ’ de Ergenekon darbe mitinglerine hocaları dekanlıklar eliyle imza karşılığı fişleyip Tayyip Erdoğan’ı asmaya gidiyoruz diye sınavları ve dersleri iptal ederek üniversite imkanları ile darbe mitinglerine taşıyan dönemin SDÜ rektörü ve yardımcıları ve malum derneğin iştirakçileri de alınmalı. Asıl darbeci ve Erdoğan düşmanı olan bunlardan bazı ahlaksızlar husumet duydukları tüm muhafazakar insanların listesini yapıp malum yardımcıya veriyorlarmış. En ahlaksız darbeciler bunlar ve alınmalılar.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alma Mazlumun Ahını

vatandaş
23 Temmuz 2016 Cumartesi 11:44

Siz etöcüler ders almaz çünkü onlar programlammış bir androidten farklı değilsiniz. Yıllardan beri hizmet adına diyerek -ki gürdük hizmetlerinizi yaptığınız zülüm ve haksızlıklar çıkıyor ve çıkacaktırda. Allaha şükürler olsun 15 üniversiteniz kapanmiş. Haksızlıkla elde edilen hayır getirmeyecektir. ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

uy****ım

antifetö
23 Temmuz 2016 Cumartesi 11:35

Fethullaha kul olan haşhaşileri temizlerken, başka kullara kul olup tıpkı fetocular gibi devlette yapılanmaya çalışan ve kendi aralarında içten içe rekabet halinde olan diğer sözde dinî grup yapılarını da göz ardı etmeyelim. Yeni bir paralel devlet yapılanmasının ayak seslerine kulaklarımızı kapatmayalım.SDÜ'de de bu tür yapı mensupları idari görevlerden alınmalı. Yalnız Allaha kul olan, Kur'an ve sünnet dışında bağlılığı olmayan, dini ve vatanıiçin tankların önünde durabilecek öz be öz Türk ve Müslüman olanlara artık layık oldukları değer verilmeli.Dini grup adı altında kümelenen menfaat çetelerine geçit mermeyelim.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ yönetimine tebrikler

Muvahhid
23 Temmuz 2016 Cumartesi 11:18

Eğer rakam 400 ise İlker Hoca'ya haksızılık etmeyelim. Bu,fetocuları temizleme konusunda iyi yolda olduklarını ancak suçsuz insanların mağdur olmamasıiçin titiz davrandıklarını gösterir. Somut delillerle emin bir şekilde tespit edildikçe sayının artacağını gösterir.SDÜ de kimlerin haşhaşi olduğunu ve İbici döneminde nasıl alındıklarını biliyoruz. Bu konuda pek çok akademisyen tespit konusunda yardıma hazırız. Haşhaşilerin tasfiyesi konusunda kayırılanlar olursa da affetmez, ilgili makamlara bildiririz.Bu da böyle biline.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yurt disi kontenjanlarida incelenmeli

Fatih k
23 Temmuz 2016 Cumartesi 11:08

Her yil yurt disindan alinan ogrenci listeleri incelenmeli. Bu kisiler kendi okullarindan puanlarina bakilmadan aliniyordur buyuk ihtimal. Bunlar tespit edilip atilmali. Gercek hak sahiplerinin haklari iade edilmeli

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ' de

Darbenin İştirakçileri
23 Temmuz 2016 Cumartesi 11:06

Devlet dış destekli darbenin iştirakçilerini deşifre etmeye başladı. Malum dış destekli darbeye destek erenler A. Dilipak’ tan naklen başta ‘FETÖ, PKK, ADD, BÇG ve Geziciler’. Bunlar Reis’ in söylediği gibi RUH İKİZLERİ. SDÜ’ de Ergenekon mitinglerine Erdoğan’ı asmaya ve hükümeti devirmeye gidiyoruz diye üniversite imkanları ile zorla ve tehditle adam taşıyan bu ahlaksız darbecilerde alınmalı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Açık İhbar

Savcılığa
23 Temmuz 2016 Cumartesi 10:56

SDÜ’ de Ergenekon darbe mitinglerine hocaları dekanlıklar eliyle imza karşılığı fişleyip Tayyip Erdoğan’ı asmaya gidiyoruz diye sınavları ve dersleri iptal ederek üniversite imkanları ile darbe mitinglerine taşıyan dönemin SDÜ rektörü ve yardımcıları ve malum derneğin iştirakçileri de alınmalı. Asıl darbeci ve Erdoğan düşmanı olan bunlardan bazı ahlaksızlar husumet duydukları tüm muhafazakar insanların listesini yapıp malum yardımcıya veriyorlarmış. En ahlaksız darbeciler bunlar ve alınmalılar.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş

Vatandaş
23 Temmuz 2016 Cumartesi 10:06

Şimdi millet yazdıklarıma yok canım diyecek ama saha bu kadarı bile ancak yarısı rektör çok akıllı danışarak adam almalı

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pasaport

Vatandaş
23 Temmuz 2016 Cumartesi 09:16

Pazartesi çok geç hepsi kaçacak olağanüstü hal var Neden tebligatlar hemen yapılmıyor kaçmaları için fırsat tanıyor

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cami Cemevi projesi

Baki yeşil
23 Temmuz 2016 Cumartesi 09:09

Bu darbeyi yapanlar tarihi iyi biliyor.1071 de buyana içerden hançer hep mezhepler üzerinden yapıldı.Selçuklu osmanlı dönemi alevi ayaklanmaları dolu o zaman ırkçılık yoktu kürt olayı yoktu. Baba ıshaktan tutun da celali isyanları,Yahudi Rum ermeni işbirliği,daha yeni Cemil Balık bunları geldikleri yere geri göndere ceğiz sözünü boşuna söylemedi bu haçlıların sloganıyla hala devam ediyor o yüzden bu Malazgirt intikamı MİT UYUMA oyun büyük,Sdü de bu yapı oldu bu her yerde yapılmış olabilir.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vebal kalır

memduh
23 Temmuz 2016 Cumartesi 08:57

değerli sdü yöneticileri üzerinizde bir sürü mazlum insanın ahı ve vebali kalır şayet bu hain ve alçak çetelerin belebildiğiniz tümünü temizlemezseniz. bu şerefsizlere asla acınmaz ve eğer acırsanız yarın onlar size hiç bir zaman açımaz daha şerlilerini yaparlar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ad****ı ibicioğlu

Baki yeşil
23 Temmuz 2016 Cumartesi 08:55

17 25 aralıktan ve geziden itibaren bu lanet olası fetanyahu hareketi dhkpc ve pkk ile işbirliği yaptılar,herşey ONEMÜNİT ile yön değiştirdi,İbicioğlu döneminde sadece fetoşcuları değil sdü ye Adana dan gezici dhkpc militanlarını aldı bunlarda Tufanbeyli olup adını dahi değiştirip kimlik gizleyendir var. Cami Cemevi projesi de bununla bağlantılı bence,bugün nokta eylem beklenenler belkide bunlar çünkü başarılı olsalardı alevi Sünni çatışması planladılar ey mit uyuma. Sdü rektörü bunlarıda bul

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Korkmayın Temizleyin

Hasbihal
23 Temmuz 2016 Cumartesi 08:48

Her kılığa giren bu münafıkları kokmayın temizleyin. Bu kadar masum insanın ölümüne, yaralanmasına, halkına ve miletine silah çeken bu hain gruhtan hiç bir fayda gelmez. Şimdiye kadar da ne geldi; zarar ve fitneden başka. Korkmayın ve açımayın def edin bunları. Allah sizin yardımcınızdır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

höh yani

aaa
23 Temmuz 2016 Cumartesi 08:46

personelın % kaçı edıyor bu sayı bılen var mı ?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla