visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ 164 PERSONEL AÇIĞA ALINDI

SDÜ 164 PERSONEL AÇIĞA ALINDI
22 Temmuz 2016 Cuma 18:46

SDÜ 164 PERSONEL AÇIĞA ALINDI

FETÖ/PDY soruşturması kapsamında üniversitemizde 88 akademik, 74 idari olmak üzere toplam 162 personel açığa alınmıştır. Ayrıca açığa alınması planlanan 3 akademik personel istifa etmiştir.

DETAYLAR GELECEK

kardeşinin ne işi var diye yazan aşagılık

1453
03 Ağustos 2016 Çarşamba 14:05

rektörün kardeşide sdü de diye yazan geri zekalı şerefsiz adam hangi üniversitede bi araştır bakalım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazan p...t

kardeşinin ne işi var
25 Temmuz 2016 Pazartesi 09:33

adam başka ünide calışyor iftiracı it

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Vatanseverler
24 Temmuz 2016 Pazar 00:37

Ibici zamaninda ilcelere veya merkez myo mudurolarak atananlar ve atanmalarina yardimci olan cemaatci eslerini iyi arastirin ibicioglu zamaninda atanan myo kendileri akedemizyen esleri egitimci fetocular

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Iibf

Ebru
23 Temmuz 2016 Cumartesi 18:49

Ibici zamanında iibf ye cari usulle giren araştırma görevlileri...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
23 Temmuz 2016 Cumartesi 12:31

Kardeşinin ne iş var diye yazan adam kardeşi hangi üniversitede gr zekalı

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kardeşinin ne işi var

Rektörün kardeşi de üniversitede
23 Temmuz 2016 Cumartesi 11:37

Çarıkçının kardeşi de üniversitede müdür vay torpilciler vay. Oğuzhan Çarıkçı

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Açık İhbar

Savcılığa
23 Temmuz 2016 Cumartesi 10:57

SDÜ’ de Ergenekon darbe mitinglerine hocaları dekanlıklar eliyle imza karşılığı fişleyip Tayyip Erdoğan’ı asmaya gidiyoruz diye sınavları ve dersleri iptal ederek üniversite imkanları ile darbe mitinglerine taşıyan dönemin SDÜ rektörü ve yardımcıları ve malum derneğin iştirakçileri de alınmalı. Asıl darbeci ve Erdoğan düşmanı olan bunlardan bazı ahlaksızlar husumet duydukları tüm muhafazakar insanların listesini yapıp malum yardımcıya veriyorlarmış. En ahlaksız darbeciler bunlar ve alınmalılar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunları temizlemek

çok zor
23 Temmuz 2016 Cumartesi 07:50

Sınavların legal olmadığı, ilanların tek bir kişiyi tarif ettiği, bölümlerin ihtiyacına göre değil de gelecek kişinin torpiliyle yerleştiği. Jürilerin bir önceki yönetimde onların kankası olduğu kişlerden oluşturulduğu bir yerdeyiz. İbicioglunun başladığı iktisat binasını aynen kullanacaklar. Hani gerek yoktu.Bu kadar iktisatçı öğretim üyesi niye alınıyor.Şeffaflık ve liyakat nerede. Paralelcilerin desteği de vardı bu yönetime. Korumak zorundalar onları. Göz göre göre kaçtılar.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunları temizlemek

çok zor
23 Temmuz 2016 Cumartesi 07:42

Temizlenmez. Tamam Ankaradan verilen isimleri temizlemek zorunda ama çoğu korunuyor. Aslına bakacak olursan yakın zamana kadar aynı görüşte olanların şimdi birbirini satması da korkunç. Sorun şu ki bu ülke ahbap-akraba ilişkileriyle bu hale geldi. Aynı kurumda bu kadar akraba olur mu? Üniversiteler işini yapamıyor. Çünkü yönetime gelenler hep rant için geliyor.Tıp diş ve rektörlük tam rant yeri. yönetime gelirken bir önceki yönetimin aldığı paraları anlatanlar sıkıysa şimdi ellerine geçeni açıkl

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayı komik

SDDU
23 Temmuz 2016 Cumartesi 03:09

Ziraat ve Orman fakultesin de var zaten en az 30 kadar akademisyen.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atila bu dünya GELİP GEÇİCİ

1453
23 Temmuz 2016 Cumartesi 03:02

ATİLA BAYRAK OKUUUU....“Kim 'karalamak ****esi ile' bir müslümana bir iftira ederse Allah o kimseyi bu söylediği sözler 'in vebâlin'den 'tamamen temize' çıkıncaya kadar cehennem köprüsü 'sırat' üzerinde bekletir.” tabi içinde birazcık Allah korkusu varsa içinde birazcık iman itikat varsa..

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oldukça Az-2

Yeliz
23 Temmuz 2016 Cumartesi 02:24

SDÜ sağlık birimleri dışındaki diğer bölümlerde ele alınınca bu rakamın 800-900 civarında olduğu kesindir. Bir de bunların uyanan hücreleri değişik fakültelerde açıkca fetöcü olmayan onu bunu da şuçlamaktadır. Özellike solak fetöcülere dikkat etmek lazım. Onların görevi ve talimatları budur. Acilciler veya kriptolar olarak yetiştirilmişlerdir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

agabeyin genel sekreter olamayınca

sadi
23 Temmuz 2016 Cumartesi 02:18

Şu sıkıntılı dönemde bile ahlaksızca yorum yapan iftita atan ATİLA BAYRAK denilen adam şahsi çıkarları için insanlara iftira atmakdan vazgeçmiyorsun..

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oldukça Az-1

Yeliz
23 Temmuz 2016 Cumartesi 02:14

Fetöcülerin acil zaman için yetiştirdiği acilciler ve uyuyan hücre grubu mensuplarını bırakın bir kenera hastanede, tıp ve diş hek. fakültelerinde açıkça darbe olayını alaya alıp cumhurbaşkanı kendi yapmış diyenler, buralarda çok açık olarak bilinen akademisyenler dışında, kripto dekan yardımcıları ve müdürler, bilgi işlemciler, sekreterler, öğrenci işlerinde görev yapanlar ve buralarda diğer insanları ****ce izleme görevi verilen çalışanlar. Üstelik asistan olarak alınanlar.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oyuncu

Retorik
23 Temmuz 2016 Cumartesi 01:44

Beyler yemeyin bunu rektör yine Zaman kazanıyor örgüt üyeleri kaçsın diye kendisi kaç hayini atadı müdür yaptı fetöden yargılanan Ada'm dün E kadar fakülte sekreterliğine devan ediyordu neden görevden almadı ..,,,yemezleeeer

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

haksız yerleşenler
22 Temmuz 2016 Cuma 23:58

mimarlık fakültesinide araştırınnnnn... bakalım neler çıkacak???

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayılar?

Sayılar?
22 Temmuz 2016 Cuma 23:45

Konu ile ilgili üniversitede anket yapılsa bu araştırma sonucunda bu rakamın en az 400 çıkacağını hepimiz biliyoruz aslında değil mi?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak ve Adalet lütfen

Hak ve Adalet lütfen
22 Temmuz 2016 Cuma 23:42

Numan zamanında alınanlar, ( çünkü imam olarak sen bizdensin diyerek alınanlar kadar sen bizden değilsin diye alınmayanları da biliyoruz), her fakülteye yerleştirilip üniversitenin genetiğini değiştirmeye çalışanlar, bilimsel ve sosyal çalışmalar da dirsek temasında bulunanlar, bizden değilsin diyerek baskılamaların her türlü çirkinliğine başvuranlar ve şimdi meydan fotoğraflarını facelerine koyarak kamufile olmaya çalışmaktadır. Hak ve adalet lütfen. Sayı çok komik. Saygılarımla.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ neden yavaş hareket ediyor?

Misafir
22 Temmuz 2016 Cuma 23:36

SDÜ'de çok daha fazla fetöcü olduğuna eminim. Bu açığa alınacaklar içinde SDÜ yönetiminden de var mı? Neden tebligat pazartesi yapılacak? SDÜ listeyi derhal emniyete vermeli ve fetö'cülerin kaçmaları engellenmeli.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsimler

Lux el
22 Temmuz 2016 Cuma 23:27

Vatan hainlerine müsamaha gösterilmemeli. Sayı çok az, madem temizlik olacak kökleri kazınmalı. Sayı çok az, çok ilginç gerçekten. Umarım devamı gelir.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Y

B
22 Temmuz 2016 Cuma 23:27

Daha devede kulak sayın rektörüm sdü de bu rakam binleri geçmeli yoksa kendinizi kandırmış olursunuz. Özellikle ilahiyat, hukuk ibicioğlu döneminde alınanlar,millet kadro bulamadığı için başka ünv lere kaçarkenbirgünde Prof.kadrosu verilenler

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

buna da şükür

vatanperver
22 Temmuz 2016 Cuma 23:06

Sadece ilahiyatta 30 kadar var. 88 kişi gerçekten yeterli değil.İnşallah arkası gelir,tespit edilip delillendirildikçe kusursuz temizlik yapılır. Bunlar kanserli hücre gibidir, kanserli tek bir hücre bile kalırsa, yeniden nükseder.Yufka yürekliliğe gerek yok. Bunlar her türlü zilleti ziyadesi ile hakettiler. Bütün kurumlarda Herkese bildiklerini anlatma imkanı verilmeli ve bunun için bir ihbar hattı kurulmalı.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şakir aköz

cemre
22 Temmuz 2016 Cuma 22:51

sayın rektör içinizde cemaatci fetöcü var neden halen görevde gazeteci şakir aköz adam kayırmayın vekil neden aldırmıyor tarkan şakirden milyarkere adam gibi adam

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Afyondan gelenler

vatandaş
22 Temmuz 2016 Cuma 22:20

Fetöcü ibicioğlunun afyondan getirdiklerin d eiçeri aldılar mı acaba?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla