visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'YE 19 PERSONEL ALINACAK!

SDÜ'YE 19 PERSONEL ALINACAK!
17 Aralık 2016 Cumartesi 15:20

SDÜ'YE 19 PERSONEL ALINACAK!

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

Süleyman Demirel Üniversitesi aşağıda belirtilen Öğretim Elemanı Alım İlanı alacak.






 

neden sözlüye güvenmiyorsunuz alan bazında

vatandaşlar
19 Aralık 2016 Pazartesi 13:29

dogru vakıf ünv lerinde sadece feto ögencilerinin notları şişirilmiştir. HEŞEY ORTADA DEGİLMİ ŞİMDİ DEMEKİ BU UANTILARI HALA DEVAM ETTİGİ ÖRÜLMEKTEDİR .RTE BUNLARI MECBUR DUYACAK GEREKİRSE YÖKTE AYNI AKILLA BU DURUMA ÇANAK TUTUYOR AGER ÖNLEM ALMAZSA ÇOK ACİL ÇÖZÜM

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yine fetocu yüksek şisirilmiş puanlar furyada

yorumcu
19 Aralık 2016 Pazartesi 08:51

MANTIGINIZ ALIYORMU ARAŞTIRIN YİNE FETOCU YANDAŞ ÖGRENCİLER. YÜKSEK NOTLARIYLA GELİP BUNLARI ALMAK ZORUNDALAR TAHMİNİM BUNLAR ZATEN BU FETOCULAR ŞİMDİ BİR TARAFA SIGINMIŞ ŞEKİLDE UYUYANLARIN GİRECEGİ GÖRÜŞÜNDEYİM. İLKER HOCA SENDE BU İŞE BİLEREK ÇANAK TUTUYORSUN GİBİ ÇÜNKİ ŞARTLAR AYARLI GİBİ SİZİ GİDİ SİZİ

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

2

1
18 Aralık 2016 Pazar 16:48

akademik alımlarda devlet ya mülakatı kaldırmalı ya da ösym yi kaldırsın boşuna uğraştırmasın insanları boşuna zengin etmeyelim osym yi. derecen iyi olur puanın iyi olur bi bakarsın lisansı 7 yılda zar zor bitiren biri akademisyen olur. torpil torpil torpil bıktık artık. hepimizin değilmi bu vatan.eğer türkiyede insanlar torpille bir yere gelecekse kaldırın üniversiteleri gerçekten hiç anlamı yok.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

1

1
18 Aralık 2016 Pazar 16:42

artık bıktım ülkenin torpil sisteminden.onca sınavlar oluyor niye sonrasında mülakat oluyor.üniversiteye giriş sınavında mülakat oluyormu.ne yapılan sınavlara güvenim kaldı... kamuya girecek olursun arkanda dayın yok diye bizden değilsin diye almazlar ama iş askere gitme olunca ilk seni alırlar yine arkasında dayısı olan veya parası olan askere gitmez veya iyi yerde yapar.nerede eşitlik nerede hak.komediyiz resmen. işe yaramaz bir sürü kişi olamayacağı yerde.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

sistem

Celal
18 Aralık 2016 Pazar 11:37

İlker Hoca'ya laf yok. Bu Ülke de torpilsiz hiçbir şey olmaz, bu Rektörün elinde değil. Sistem böyle işliyor, o yüzden bizler giremiyoruz ;)

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

he ali he

hoca
18 Aralık 2016 Pazar 00:23

ulen ali denen yorumcu, ibicioğlu zamanı mı sandın sen şimdiki zamanı. ibici zamanında verilen ilanlara bak bir de becerbiliyorsan yöksis'e girip şimdiki ilanlara bak. bu kadar genel ilan bulamazsın. ibici zamanındaydı o sadece ad soyad yazmayan ilanlar. ağzı olan konuşuyor

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

ali
17 Aralık 2016 Cumartesi 16:57

ayakkabı numaralarına kadar bellidir.

15 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla