visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'NÜN ACI KAYBI!

SDÜ'NÜN ACI KAYBI!
07 Ekim 2016 Cuma 13:38

SDÜ'NÜN ACI KAYBI!

Süleyman Demirel Üniversitesi Eğirdir Su Ürünleri Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. İsmail İbrahim Turna vefat etti. SDÜ'den yapılan açıklamada "SDÜ ailesi olarak merhuma Allah’tan rahmet, kederli ailesi ve yakınlarına başsağlığı dileriz.

Yrd. Doç. Dr. İsmail İbrahim Turna, bugün saat 15.30’da Eğirdir Su Ürünleri Fakültesi(Ziraat Fakültesi) önünde yapılacak törenle son yolculuğuna uğurlanacak. Merhumun cenazesi, ikindi namazını müteakip Doğu Yerleşkesi Kılıçarslan Cami’nden kaldırılacak" denildi.

 

Hayatımda en iyi kalpli insanlardan....

İyi kalpli insan
10 Ekim 2016 Pazartesi 00:01

Hayatımda en iyi kalpli, en güleryüzlü insanlardan biriydin hocam. seninle tanışma fırsatı bulduğum için kendimi şanslı hissediyorum.mekanın cennet olsun

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayatimda tanidigim en guler yuzlu ve en mutavizi akademisyen.

Dost
09 Ekim 2016 Pazar 09:52

Sdu ailesine katildigim ginden beri bu kadar iyi ve bu kadar guler yuzlu bir insanla hic tanismadim ve konusmadim. Her ne kosulda olursa olsun gelir selam verir, sizinle muhabbet eder ve gulmeyen yuzunuz varsa sizi guldururdu. Hayat dolu ve neseli bir insandi. Sizi tanidigim ve sizinle oturup sohbet edebildigim icin cok mutluyum. Kederli ailesine Allah sabir versin. Allah rahmet eylesin. Mevlam gunahlarini affetsin. Cok erken oldu hocam.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mekani cennet olsun.

Duru
08 Ekim 2016 Cumartesi 22:43

Hic bir zaman guler yuzunu eksik etmeyen. Cana cok yakin, egosu olmayan nadide bir hocamizdi. Ogrencilerini evladi gibi severdi. Mekani cennet olsun. Ailesi ve sevenlerine de Allah sabirlar versin.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mekanın cennet olsun

...
07 Ekim 2016 Cuma 18:15

Seni hiç unutmayacağız.Erken ölümün yüreğimizi yaktı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sende mi hocam

++
07 Ekim 2016 Cuma 17:46

iyiler hep erken gitmek zorunda mı hocam, kelimeler bile kifayetsiz kalıyor. Her ölüm erken ve anidir lakin sizin ölümünüz çok ani oldu hocam. Nur içinde yatın, Allah mekanınızı cennet eylesin. Unutulmayacaksınız hocam..

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olum ve hayat

Vatandaş olarak
07 Ekim 2016 Cuma 14:56

Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun tanimam ama yuzundenbelli iyi oldugu

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah rahmet eylesin

Kubilay
07 Ekim 2016 Cuma 14:43

2 yıl boyunca bana öğretmenlik yaptı son öğrencilerinden biriyim, hocam çok şey öğretti bana, çok kibar, çok mütavazi çok güzel bir insandı Rabbim mekanını cennet eylesin, ailesine ve sevenlerine sabırlar versin

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah rahmet eylesin.

Ahmet Soylu
07 Ekim 2016 Cuma 14:24

Kalbi saf ve temiz bir insandı mekanı cennet olsun Allah rahmet eylesin.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla