visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'LÜ ÇILGIN PROFESÖRDEN ÇILGIN PROJE

SDÜ'lü çılgın profesörden çılgın proje
08 Eylül 2014 Pazartesi 10:25

SDÜ'lü çılgın profesörden çılgın proje

Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fizik Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Lütfi Öksüz ve 10 kişilik ekibi, savaş uçaklarını füze kullanmadan, elektromanyetik dalgalarla düşürecek sistemin kodlarını çözdü.

Türk profesör ve ekibinden, milli savunma teknolojisinde çığır açacak buluş.

Dünyada sadece ABD’de bulunan, Rusya’da ise ARGE aşamasında olan sistem, tamamen yerli imkanlarla oluşturuldu.

ABD’nin milyarlarca dolar harcadığı proje, Isparta Üniversitesi’nin 30 metrekarelik laboratuvarından çıktı. Yapılan ön testlerdesistem sorunsuz çalıştı. Proje ile mayınlı alanları tek tuşla temizlemek demümkün.

 

 

‘Akıllı Cam’ı da bulmuştu

 

Dahi Profesör Lütfi Öksüz, daha önce de dinlemelere karşıkesin sonuç veren “Akıllı Cam” adlı projeyi geliştirmişti. Elektromanyetikdalgaları engelleyen “Akıllı Cam” projesi, binaların tüm yüzeylerine kaplanarakkullanılıyor.

 

(Akşam)

ALLAH KOLAYLIK VERSİN

muzaffer ardıç
18 Ağustos 2015 Salı 00:12

HOCAM BEN KIRIKKALE DE YAŞAYAN BİRİSİ OLARAK YAZILANI OKUYUNCA NE KADAR DUYGULANDIM İNANAIN ÇOK SEVİNDİM.sizden bir şey ögrenmek istiyorum , sizin elinize seyyar istediginiz kw güç temin edilmiş olsa uzaktaki hain hedefleri kaç kilometrede yakmasını temin edebilirmisiniz, aynı anda mayınların imhası ise daha harika sizin ile tanışmak vede yazışmak dileklerim ile. ALLAHIM ilminizi ve bilginizi artırsın.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akademisyenlerimizi taktir etmek lazım..

Ressam1532
12 Eylül 2014 Cuma 22:12

Yıllar sonra sdü böyle bir akademik başarı okumak;Eski bir öğrenci için çok mutluluk verici..BahanelerNe olursa olsun,çalışmalara tüm kesimler destek vermeli..

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sonra

bundan
09 Eylül 2014 Salı 01:56

hocamı tanır takdir ederim kendisine siz den ricam 1 yıl sonra bu haberi tekrar yayınlamanız bakalım nasıl sonuçlandı merak ediyorum bir tuşla tüm mayınları temizle sadece ABD kullanıyor henüz rusyada yok ama SDÜ yapmış bu kadar basit olmamalı ancak hocama imkan verilirse yapacağınada sonsuz bir inancım var

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

ali
08 Eylül 2014 Pazartesi 21:30

işte bilim adamı bu siyaset değil iş yapıyor proje üretiyor.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

t.s
08 Eylül 2014 Pazartesi 10:56

boyle degerlı bılım adamlarımıza sahıp cıkmamız lazım acıl olarak bırde ıspartalı olarak bızım ıcın bır guru kaynagıdır.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla