visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DEN FETÖ/PDY'YE BÜYÜK DARBE!

SDÜ'den FETÖ/PDY'ye BÜYÜK DARBE!
29 Haziran 2016 Çarşamba 17:19

SDÜ'den FETÖ/PDY'ye BÜYÜK DARBE!

Isparta'da mayıs ayında gerçekleştirilen iki Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonunda tutuklanan 5 Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) personelinin açığa alındığı, 3 personelin sözleşmesinin de feshedildiği bildirildi.

Alınan bilgiye göre, Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Şube Müdürlüğü ekiplerince mayıs ayında düzenlenen iki FETÖ/PDY operasyonunda tutuklanan 5 SDÜ personelinin tutukluluk yazısı, SDÜ Rektörlüğüne gönderildi.

Söz konusu yazı üzerine rektörlük, SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesinde görevli laborantlar Serhat Uçar ve Murat Aktepe ile Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünde görevli teknisyen Abdullah Eryiğit, Kurumsal İletişim Merkezinde görevli Mustafa Enis Büyükküpçü, eski SDÜ Teknokent Müdürü Doç. Dr. İrfan Ateşoğlu'nun açığa alınmasına karar verdi.

Rektörlük ayrıca operasyonlar kapsamında tutuklananüniversite personeli Oğuzhan Ayverdi, Fatih Yanmaz ve Koşay Yücesoy'unsözleşmelerini de fesh etti.

- Açığa alınan personel sayısı 24 oldu

Daha önce Isparta merkezli 6 ilde gerçekleştirilen FETÖ/PDY operasyonda tutuklanan, aralarında eski SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasanİ bicioğlu'nun yanı sıra eski Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Süleyman Seydi ve Prof. Dr. Hüseyin Akkyıldız, eski SDÜ Araştırma Uygulama Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Tuğrul Sezer, eski Yaşam Boyu Eğitim Merkezi müdürleri Fatih Cebeci ve Orhan Adıgüzel, eski Bilgi İşlem Daire Başkanı Halil Karakoç, eski Yapı İşleri ve Teknik Dairesi Başkanı Şükrü Demirağ'ın da bulunduğu 19 kişi açığa alınmıştı. Son sayılarla FETÖ/PDY'den açığa alınan personel sayısı 24'e yükseldi.

paketleyin.

ambalajlayın.
30 Haziran 2016 Perşembe 12:55

Sağlıktaki ve milli eğitimdeki fetö yapılanması çökerse arkası çorap söküğü gibi gelir kamuda, sdüde, sağlıkta, milli eğitimde ,ticaret ve sanayide stklarda paketlenecek birkaç yüz kişi sonrası ortalık sütliman olur bir daha fetö metö kalmaz. Ama sanmayınki pes edecekler. Türkiye Cumhuriyetinin fetö ile mücadelesi yıllarca sürecek bize düşen bunu bizden sonrakilere aktararak uyanık olmalarını sağlamak

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paral el

R.Z.
30 Haziran 2016 Perşembe 12:48

Paralelin,sağlık hizmet kolunda faaliyet gösteren sendika üyeleri devlet memurları ,sosyal paylaşım sitelerinde (facebook,twitter),nerede ise devlete kafa tutuyorlar.Emniyet görsün.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

17/25 nihat adını yazan iftiracıya cevaptır.

AK PARTİLİ !!!
30 Haziran 2016 Perşembe 12:27

nerelerinizi yırtan sizlersiniz herhalde;bir yerlere gelebilmek için cemaatçi olmadım,olmamda.hiç bir zaman cemaatçi olmadım,olmamda.Cemaatçilerdende nefret ederim.nihat adını yazan kişi;cemaatçi olmayan bir kişiye iftira atma,saygılı ol biraz,saygılı olmayı öğren !!! AK PARTİ iktidarda olduğu sürece cemaatçilerin tepesine binilecek unutma!!!AK PARTİ;cemaati bitirecek unutma!!!Emniyette tüm cemaatçilerin isimleri vardır ,zamanla onlarada sıra gelecek!!!

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ACABA

AYŞE
30 Haziran 2016 Perşembe 10:30

İÇERİYE ALINANLARIN HEPSİNİN FETÖCÜ OLDUĞUNA EMİNMİSİNİZDE BU LAFLARI EDİYORSUNUZ SAYIN YORUMCULAR

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

17/25

Nihat
30 Haziran 2016 Perşembe 04:08

Sizler nerelerinizi yirtarsaniz yirtin anladığım kadarıyla ****arinizin kocası tayyip bu cemaati bitiremiyecek... bence hepinizde 17 aralığa kadar bi yerlere gelebilmek için cemaatciydiniz

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

refik dayım.

refik.
29 Haziran 2016 Çarşamba 22:43

Milli eğitimdeki himmet,fitre,bağış toplayan gülencilere nezaman sıra gelecek?adamlarda hiç korku yok,akıllanmadılar.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

atın içeriye bunları.

veda
29 Haziran 2016 Çarşamba 22:39

Isparta fetöcülüğün merkezi.Cemaatler içinde gülenciler kadar saygısız insanlar görmedim.Gülenciler;saygıdan,sevgiden yoksun,insanlıktan nasibini almamışlar,yaptıkları tek şey vatandaşları korkutmak,fitre,zekat,himmet parası toplamak ve vatandaşın kanını ****k.Gülenciler ,birbirleriyle dayanışma içindeler,birbirlerini koruyorlar.f.gülenin amarikada ne işi var?niye Türkiyede ikamet etmiyor?demekki suçlu!!!

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

asın bu fetoşları.

erşansal.
29 Haziran 2016 Çarşamba 22:28

fetöcüler milli eğitimde çok .MİLLİ EĞİTİMdekileride biran önce temizleyin.Özellikle himmet,fitre ,zekat toplayanları....ADAMLAR SÜRÜYLE temizlemekle bitmiyor.Yaşasın AK PARTİ!!!!!Yaşasın ERDOĞAN!!!!

12 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizlik zamanı.

erşansal.
29 Haziran 2016 Çarşamba 22:25

fetöcüler milli eğitimde çok .MİLLİ EĞİTİMdekileride biran önce temizleyin.Özellikle himmet,fitre ,zekat toplayanları....ADAMLAR SÜRÜYLE temizlemekle bitmiyor.Yaşasın AK PARTİ!!!!!

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla