visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:40

SDÜ'DEKİ 15 TEMMUZ ŞEHİTLER ANITI AÇILACAK

SDÜ'DEKİ 15 TEMMUZ ŞEHİTLER ANITI AÇILACAK
11 Temmuz 2017 Salı 20:49

SDÜ'DEKİ 15 TEMMUZ ŞEHİTLER ANITI AÇILACAK

Bir yıllık çalışmanın ardından yapımı tamamlanan SDÜ'de ki 15 Temmuz Şehitler Anıtı'na, FETÖ'nün hain darbe girişiminde şehit olanların isminin yazılı olduğu levhalar yerleştirildi.

SDÜ'deki 15 temmuz Şehitler Anıtı'nın açılışı yapılacak.Vali Şehmus Günaydın ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç anıtı inceledi. Rektör İlker Hüseyin Çarıkçı'dan bilgiler aldı. Milletvekili Bilgiç ise anıtı cep telefonu ile fotoğrafladı.

Süleyman Demirel Ünversitesi'nde (SDÜ) yapımı tamamlanan 15 Temmuz Şehitler Anıtı'na, Fetullahçı Terör Örgütünün (FETÖ) hain darbe girişiminde şehit olanların isminin yazılı olduğu küçük levhalar yerleştirildi.




 

Abdülkadir Eroğlu
13 Temmuz 2017 Perşembe 12:48

Sdü ve 15 Temmuz ne alaka? Olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ilker o gece nerdeydin?
12 Temmuz 2017 Çarşamba 15:10

ilker sen, yardımcıların, dekanların, mudurlerin 15 Temmuz gecesi nerdeydiniz. Bu millet vatanı savunurken neden er meydanında yoktunuz?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
12 Temmuz 2017 Çarşamba 03:32

15 Temmuz'un ilk gecesi SDÜ yönetiminden kimse meydanda yoktu! Ve sonrasında aynı yönetim Çan'ları pahasına meydana inenleri 1 yıldır ordan oraya sürmekle meşgul! Araştırın Ve görün!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bozkurt celil
12 Temmuz 2017 Çarşamba 00:07

Bu hainliğin arkasında kim varsa Rabbim inşallah yıldönümünde belasını versin

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum sizin

mert
11 Temmuz 2017 Salı 22:33

ilker bir sonraki rektör atamasına ince bir mesaj veriyor.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

anıt

şehit
11 Temmuz 2017 Salı 21:46

tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet dilerim. Anıtın yapıldığı yer üniversiteye gelen insanların görebileceği merkezi konumda değil. Isparta şehir merkezine yapılması gerekirdi.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

OO HAAALLL

KAMU AMELLESİ
11 Temmuz 2017 Salı 21:40

SN VEKİLİM İL ÖZEL İDARESİNDEN OKUL TADİLATLARINA İHALEYE GİRELİ 50, VE 60 GÜN OLMASINA RAĞMEN İHALE KARARI YOK, İŞ ALDIK DİYE İŞTE ALMAYIROUZ MAĞDURUZ BANKALAR MEKTUP KOMİSYONU İSTİYOR ? ŞU İL ÖZEL İDARESİYLE Bİ İLĞİLENSEN.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

SDÜ
11 Temmuz 2017 Salı 21:31

Sayın rektör hoca öncelikle, 15 Temmuz darbe girişimi akşamı sayın Cumhurbaşkanımızın halka meydanlara çıkmaları çağrısı ile ölümü göze alarak Isparta da darbeye karşı koymak için meydanlara inen SDÜ personeline iftira dilekçelerini kullanarak zulüm yapmaktan vazgeçsin.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla