visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE TEMİZLİK BAŞLADI

SDÜ'DE TEMİZLİK BAŞLADI
17 Mayıs 2015 Pazar 17:12

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörlüğü'ne seçilen Prof. Dr. İlker Çarıkçı yeni yönetimi oluşturmaya başladı.

SDÜ eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu tarafından Kurumsal İletişim Merkezi Müdürlüğü görevine getirilen Doç. Dr. Ali Yavuz'un yerine yeni Rektör Çarıkçı, Yrd. Doç. Dr. Ahmet Sait Özkul'u atandı. 

verecen f.a.c

hesabını
22 Mayıs 2015 Cuma 10:27

sıra GÜLAR'a ne zaman gelecek.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Evet seçim bitti

Zaman Su gibi akar
18 Mayıs 2015 Pazartesi 21:29

Evet herkese iftira atarak ve kötüleyerek geldiğiniz bu yer bakalım size ne getirecek. Öbür dünyanızı bitirecek kadar vebal aldınız. Bu dünyada ne hale geleceğinizide hep birlikte göreceğiz.

7 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİZMET

SDÜ'LÜ GENÇ
18 Mayıs 2015 Pazartesi 11:39

HİZMET DEDİĞİN BÖYLE OLUR.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçek Hayat

Benim Köylüm
18 Mayıs 2015 Pazartesi 10:45

Seçim bitti beyler. Artık başkalarını kötüleyerek değil yaptıklarımızla gündeme gelmeliyiz.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLI OLSUN

GÜL DİYARI
18 Mayıs 2015 Pazartesi 08:18

RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN ALLAH UTANDIRMASIN

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLACAK O KADAR

AHMİ
18 Mayıs 2015 Pazartesi 07:57

HERKES EKİBİ İLE GELİR.BUNU KAFANIZA YAZIN.RAHATSIZ OLAN SAFA GEÇSİN.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

mustafa arslan
18 Mayıs 2015 Pazartesi 07:55

İsabetli bir karar olmuş. Bizlere ezber bozan bir şekilde yaklaşan gerçek hayata adapte eden babacan bir hocaydi.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Açlar sıraya girmiş, bekliyor

Bir Dost
17 Mayıs 2015 Pazar 23:17

İlker bey, aç adamlar, menfeat bekleyenler, intikamcılar etrafını şimdiden sarmış. Böyle giderse başın dertten kurtulmaz. Seni dertten derde, beladan belaya sürükler bu neidüğü belirsizler. Sonra uyarmadılar deme.

12 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha bu başlangıç....

Emekli Rıza..
17 Mayıs 2015 Pazar 23:02

İlker hocama başarılar dileklerimle,gidenler gibi değil,iyice anlayıp,dinleyip toptan temizliğe başlamasını istirham ediyorum.Zamanında bizlere ettiklerini çekecekler.Tek suçumuz onun,şunun adamı olmakmış.Biz kimseye kul olmadık,sadece Allaha kul oluruz.Bunu anlayamadan gittiler.Daha durun bu bir başlangıç....Toptan temizlik lazım..

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

said

sais
17 Mayıs 2015 Pazar 20:51

Daha çok kirlenmeyelim de.

13 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla