visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE ÖĞRETİM GÖREVLİSİ GÖZALTINA ALINDI

SDÜ'de öğretim görevlisi gözaltına alındı
14 Ekim 2015 Çarşamba 21:57

SDÜ Isparta Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda görevli öğretim görevlisi, operasyon kapsamında gözaltına alındı

Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Isparta Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda görevli öğretim görevlisi, Paralel Devlet Yapılanması (PDY) operasyonu kapsamında gözaltına alındı.

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, Isparta Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Uşak Cumhuriyet Savcılığı tarafından Isparta Cumhuriyet Başsavcılığına gönderilen yazı doğrultusunda, SDÜ Isparta Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda görevli öğretim görevlisi Muhammet B'nin yakalanması için çalışma başlattı.

Ekipler, yürütülen çalışmanın ardından Muhammet B'yi kent merkezindeki evinde gözaltına aldı. Sağlık kontrolünden geçirilen öğretim görevlisi, emniyetteki işlemlerinin ardından Uşak'a gönderildi.

Muhammet B'nin, Paralel Devlet Yapılanması kapsamında, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) eğitim faaliyetlerinde imamlık yaptığı öğrenildi.

****k

kemal
19 Ekim 2015 Pazartesi 23:46

Dün FETÖ ile sevişenler şimdi pkk ile öpüşüyor ilginç.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğan görünümlü şahin çok

deniz
16 Ekim 2015 Cuma 17:27

SDÜ de doğan görünümlü şahin çok. özgeçmişleri herşeyi anlatır.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vır vır konuşuyorsunuz

hilal
15 Ekim 2015 Perşembe 13:40

Koskoca Türkiye devleti bile parellele mücadele ederken yeri geliyor eli kolu bağlanıyor.Rektör hocanın ne yapması lazım elini kılıcı alıp bütün parelelleri kılıçdan geçirmesini filanmı bekliyorsunuz.Yorum yaparken elinizi eğer varsa biraz vicdanınıza koyupda öyle yorum yapın...

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sahte gülümseme

yazık
15 Ekim 2015 Perşembe 11:09

Ya arkadaş bu rektör ne sevgi meraklısı çıktı ya yıllar önce dersini almıştım suratı sirke satardı öğrenciyi elinin tersiyle iterdi şimdi öğrenci yanlısı olmaya karar vermiş ancak eskiden tanıdığımdan bu yapmacık hareketler sana 5 beden fazla ilker hoca sen öğrencileri düşünüyorum deyip gösteriş yapacağına onlara kimlerin eğitim verdiğini araştır paralelcilerin eline kalmasın öğenciler ama sen sevdin böle poz vermeleri sahte gülümsemeleri paralelcileri barındırmaya devam edersin yazık.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vaybe

Sdü
15 Ekim 2015 Perşembe 01:57

Sdü paralelin yuvası mı ya hani kovuyordu ama bırak kowmayı içinde barındırmış adamlar rektörlüğü kazandık diye neler yazmış yakalanan paralelci

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖ

burak
14 Ekim 2015 Çarşamba 22:52

FETÖ imam ve müezzinlerinden her dairede mevcut.kendilerini saklamaya çalışıpta,saklayamayanların 155 polis imdat benzeri bir fetö ihbar hattı kurulmalı.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla