visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE KİMLER İHRAÇ EDİLDİ?

SDÜ'DE KİMLER İHRAÇ EDİLDİ?
02 Eylül 2016 Cuma 11:22

SDÜ'DE KİMLER İHRAÇ EDİLDİ?

SDÜ'DE KİMLER İHRAÇ EDİLDİ?

 

korkunun ecele faydası yok

vatansever
04 Eylül 2016 Pazar 22:32

hasan ibcioğlu zamanında sdü ye okutman olan sonra fetöcülerle dersane işleten sonrada o mahalden güya kaçarak kendi ilçesine SDÜ Turizm MYO na müdür olana ne zaman sıra gelecek merak ediyorum.Nurdan saray hatırına bu işlerin hepisi anladınız siz kim olduğunu editör korkmadan yayınla artık herkes öğrensin selamlar

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acaba

Fahri
04 Eylül 2016 Pazar 21:19

Platformu Numan Tamerle kurduğunu zaten İlker hoca kendi söylüyor. Bir yıl İbicioğlunun dekanlığını yaptı. Bu esnada İlker hoca üniversiteye Numan eliyle kaç kişi soktu. Valla şahitler halen yaşıyor. Acaba İlker hoca pastadan büyük payı alamadığı içinmi o zaman ayrılmıştı.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sss

Bilgi işlem
04 Eylül 2016 Pazar 22:55

Halil karakoc yazan arkadas 20 yildir bilgi islemde ÇALIMAYAN sistemin basindaki sertac selim sarica YAZILIM YAZILAMAYAN YADA yazdirmayan Murat KAÇAL hani nerde burlar halilin Sag kolu Sol kolu nerdee hala temizlik yapacazz diye ugrasin adamlar bilgi isleme coreklen miss

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gizli FETÖ'cü F.G.

Kardio Vasküler
04 Eylül 2016 Pazar 20:43

anlamadığım bir şey var, SDÜ Tıptaki Fatih Gültekin (F.G.) bu FETÖ'cü Hasan İbicioğlu Rektör olsun diye bir Platform kurdurdu ve platformun da başı oldu. Şimdi de adını bilmediğim bir tarikata girmiş kendini gizlemeye çalışıyor. Peki bu **** FETÖ'cü niye sorgulanmıyor?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asıl nerde

Ahmet
03 Eylül 2016 Cumartesi 15:55

Fetonun siber beyni sayılan Halil Karakoç ismi yok yazmasını mı unutdunuz yoksa?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tazmincaaart

Barzo
03 Eylül 2016 Cumartesi 12:18

Bi-idraklere sesleniyorum; savunma hakki verilmeden ihrac edilen memurlar mahkemeler ile donecekler ve catir catir tazminatlari alacaklar. O paralar da bi-idraklerin ceplerinden cikacak. Mahşerde de zebaniler makbuzu verecekler elinize...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

..gs..

haksızlık
03 Eylül 2016 Cumartesi 10:35

Yarası olanlar ne güzel de gocunup kendilerini ortaya çıkarmaya başladılar çevremizde.Hiç kimsenin hakkı kimsede kalmaz elbet er ya da geç çıkar. Bir de hala daha utanmadan konuşmaya devam ediyorlar size her şey müstehak.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kadro

Kadro
02 Eylül 2016 Cuma 21:56

Kadro yazan arkadaş isim kimmiş söylede bilelim ama kendi ismini de yaz. Kim neymiş öğrenelim klavye delikanlılığı yapmayın

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bana yalan söyle

Ben bir salağım
02 Eylül 2016 Cuma 21:09

Eski rektörü 1 ay önce emekli et, ardından ihraç ettik de.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakın

kadro
02 Eylül 2016 Cuma 20:16

bu listede olup da çocuğu hala akademisyen olanlar var. bunlar hala nasıl araştırılmıyor hayret. üniversiteye akademisyen olarak nasıl hangi koşullarda yerleştirildiler incelenmeli !!! bakalım altından neler çıkacak !!!

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEN DE FETÖCÜLERİ İHBAR ET

Vatandaş
02 Eylül 2016 Cuma 17:15

Posta Adresi: Cumhurbaşkanlığı Külliyesi 06560 Beştepe-ANKARATelefon (Santral): 0 (312) 525 55 55Faks : 0 (312) 525 58 31

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

CV

CV
02 Eylül 2016 Cuma 16:36

CV ler incelensin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emekli

Kafası karışık
02 Eylül 2016 Cuma 16:27

Hasan İbicioglu geçen ay SDÜ den emeki olmamış miydi? Nasıl oldu da emekli kişi şimdi ihraç oldu ?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİR AKADEMİSYENDEN

BU YORUM DA
02 Eylül 2016 Cuma 15:45

KHK ile kamudaki görevine son verilen isimlerden Eğitim-Sen'li Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim üyesi Doç. Dr. Gülseren Adaklı:“Benim OHAL kapsamında kamu görevinden çıkarılmamın FETÖ veya herhangi bir terör örgütüyle ilgisi olmadığını akademik camia da devlet de beni tanıyan herkes de çok iyi biliyor. Burada bir ihbar mekanizması işliyor kanımca. Herkes kendi iktidarını sağlamlaştırmak için tasfiye ortamından yararlanmaya çalışıyor."

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Siyaset ayağı eksik

Siyaset
02 Eylül 2016 Cuma 15:35

AKP Eğirdir ilgenel Meclis üyesi ne Zaman alınacak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eden bulur

köylü hasan
02 Eylül 2016 Cuma 15:05

şunu unutmamak lazım ılımlı islam projesinin bir parçası ve destekleyicileri, ülkesini kendi vatandaşını kazıklayıp, hortumlayıp haksız kazanç ve yaşam elde edenleri, kendi vatandaşının himmet adıyla parasını çalıp çırpıp kiliseyi ödüllendirenleri, halkına acımasızda ihanet edip, silah çekerek öldüren hainleri ne Allah, ne bu halk ve ne de hakkı yenen o mazlumlar affeder. eden bulur -- eninde sonunda. allah bu münafık ve hain çetenin dibini kurutsun ve iki cihanda da hak ettiklerini alsınlar.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İBİCİ dönemine dikkat

İBİCİ dönemi
02 Eylül 2016 Cuma 14:49

Aciga almak icin Kahin olmaya gerek yok. Cv lere ve İBİCİ dönemi bakmak yeterli.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhraç mı emekli mi?

????
02 Eylül 2016 Cuma 14:45

İbicioğlu geçen ay SDÜ'den emekli olmamış mıydı?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kadar mı

bu
02 Eylül 2016 Cuma 14:40

gerisi nerde ?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

emekli

Hasan
02 Eylül 2016 Cuma 14:37

Bunların bir kısmı zaten emekli olmadı mı?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla