visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE EN SON AÇIĞA ALINAN 13 KİŞİNİN İSİMLERİ

SDÜ'DE EN SON AÇIĞA ALINAN 13 KİŞİNİN İSİMLERİ
30 Temmuz 2016 Cumartesi 13:55

Isparta Son Dakika SDÜ'de 5 Kişi Daha Açığa Alındı!

Daha önce 8 kişi açığa alınmıştı, perşembe günü 5 kişi daha alındı. Toplamda 13 kişi daha açığa alınmış oldu.

İŞTE O İSİMLER:

Profesörler
Veysel Ayhan
Yüksel Köseoğlu
Hüseyin Vural
 
Doçentler
Mustafa Koç
Hüseyin Kaya
Muhammed Demirbilek
Serkan Boyar
 
Yardımcı Doçentler
Süleyman Akçay
Kadir Alper
Murat Keçe
M. Fatih Çağlar
Öğretim Görevlisi
M. Akif Bal (Eski Rekör Fetö Tutuklusu Hasan İbicioğlu'nun akrabası)
 
İdari personel
Ali Cakcak

bir

bir
31 Temmuz 2016 Pazar 16:04

Yönetim kendisine oy vermeyen veya muhalif olanlarla fetöcüleri karıştırmasın. Aslında yapacakları çok basit. Kimler çocuklarını bunların okullarına göndererek para kazandırmış, kimlerin çocukları devletin sınavlarında derece yapmış, kimler fetönün banka ve derneklerine para yatırmış, kimler okulun parasıyla ABDye gitmiş, kimler fetö lehine yayın veya yorum yapmış, kimler fetönün okullarında ders vermiş, kimler mesaisini aksatmış...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hainler

Yazık günah
31 Temmuz 2016 Pazar 12:03

Serkan Boyarın yaptıkları açıklanırsa kanınız donacak en yakın çevresine hocalarına yaptığı adilikler keşke açıklansa

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kayırmayın

birisi
31 Temmuz 2016 Pazar 10:34

daha çok var ama bir şekilde devam ediyorlarilahiyat idari kadrohukuk da prof(ibişin eski akıl hocası)mühendislikte iskenderunlu hoca

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hukuk işler

Hashüs
31 Temmuz 2016 Pazar 09:13

İnsanlar sürekli birbirlerine iftira atıyorlar. Bu işler iftiralarla olmaz. İnsanları haksız yere yönlendirmeyelim. Yönetim zaten çalışıyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yök

deniz
31 Temmuz 2016 Pazar 01:18

Arkadaslar gereksiz bilgi kirliligi var bu isimler direk yökden geliyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülkem ve yüce milletim bunları haketmiyor.

Ülkem ve yüce milletim bunları haketmiyor.
30 Temmuz 2016 Cumartesi 21:30

Adalet topaldır, ağır yürür fakat gideceği yere er geç varır(H.G. Mirabeau). Diye düşünmek istiyorum çünkü; fenalıkların ilki ve en büyüğü haksızlıkların cezasız kalmasıdır(Eflatun). Yoksa SDÜ mutlu ve huzurlu bir çalışma ortamına sahip olamayacak. Bu nedenle lütfen liderlerinin kamufile emri ile davranışlar sergileyenleri de dikkate alarak acilen aramızdan temizleyiniz.Biz de artık rahat uyuyalım ve çalışalım.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başyaver

baki başkan
30 Temmuz 2016 Cumartesi 21:24

Hazır eğitim fakültesine gelmişken Isparta MYO'daki FETÖ'cüleri neden almadılar. Toplantılarını deşifre etmemek için odalarının camını bile renkli jelatin yaptırmışlar. gerçekten çok korkulur bunlardan Başyaverin yaptığı bütün hainlik bunlarda da vardır. her yere sızarlar

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Soruşturma

İrecep
30 Temmuz 2016 Cumartesi 21:17

Her önüne gelen yorum yazıyor kimi korumak için kimi kötülemek için bırakın adamlar işini yapsın suçsuz olan aklanır inşallah

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oyun

Öğr.elemanı
30 Temmuz 2016 Cumartesi 17:53

Asıl fetöşler ortada elini kolunu sallarken bu tür alakasız insanların suçlanması tam bir fiyasko...inşallah bu oyunu görede vardır bakalım.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalan dolan

Akademi
30 Temmuz 2016 Cumartesi 16:57

Buradaki hocaların bazılarının FETÖ ile alakasının olmadığını okulda sorsan herkes bilir. Yine kandırıyoruz kendimizi...yazık

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sulandırma

gören göz
30 Temmuz 2016 Cumartesi 16:36

hem bu listede hem ilk açıklanan listede fetöyle alakası olmayan bir sürü insan var. birilerinin eline yetki geçti diye sulandırmaya devam ediyor. akademik camia çekememezliklerin olduğu en büyük topluluklardan biri. bunu fırsat bilenler ömürleri boyu ellerine bir daha geçmeyecek yetki ile saçma sapan fişlemeler yapıyorlar. Şuanki dekanlardan, müdürlerden, rektör yardımcılarından daha Haziran 2016'ya kadar kaç kişinin çocuğu altınbaşaktaydı bir sormak lazım onların isimleri buralarda niye yok??

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Feto-dhkpc

Baki yeşil
30 Temmuz 2016 Cumartesi 16:29

Son olarak cami cemevi projesi gezi ile birlikte fetoş,pkk,dhkpc birlikteliği Suruç,Ankara gar, hendekler hep proje ibicioğlu adana sdü ye alınan ad****ı öğrenci.gör.v.s.ad****ı olan gezi ve dhkpc liler de 17 25 Aralık sonrası projelerinden bu diğer üniversite ve kurumlarda da fetoş pkk dhkpc işbirliği ve kadrolaşma mit emniyet dikkat etsin derim.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir zat

Sdü den
30 Temmuz 2016 Cumartesi 14:38

Hadi bakalım BAL lı cocuk sende gittin fetö den artist gibi gezmesi değil !!!

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla