visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE AÇIĞA ALINAN 92 KİŞİNİN İSİM LİSTESİ!

SDÜ'DE AÇIĞA ALINAN 92 KİŞİNİN İSİM LİSTESİ!
26 Ağustos 2016 Cuma 16:07

SDÜ'DE AÇIĞA ALINAN 92 KİŞİNİN İSİM LİSTESİ!

Süleyman Demirel Üniversitesi'nden son olarak açığa alınan 92 kişinin isimleri Bomba 32 Haber Merkezi'ne gelmeye başladı.

Rüstem HAYAT

Yakup ÖZKAN

Cahit BALABAN

Cafer EKEN

Dudu DENİZ

Süleyman KAVAK

Ayşe Esra KUYBULU


Gerçek

Gerçek
03 Eylül 2016 Cumartesi 23:24

Sadece adı soyadı yazılmayan araştırma görevlisi ilanları ile çocuklarını üniversiteye dolduran profesörleri ve doçentleri unutmayalım!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

saklanıyor

vatansever
30 Ağustos 2016 Salı 14:20

Başkan Babası Nurdan saray binası yaptırsın .Tapusunu fetullahçılara versin.Sende bununa kabilinde hasan ibcioğlunun zamanında SDÜ ye okutman olarak refaransla işe gir.Sonra fetöcülerle dershane aç.Sonra kendi ilçene şarkikaraağaç SDÜ Turizm MYO la müdür ol.sonra nurdan saray devredilsin Ye babam ye devri değil artık. büyüklerim inceleyin araştırın bir bakın altından daha neler çıkacak daha.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Liste?

tam liste
30 Ağustos 2016 Salı 12:44

Liste eksik. Tam isim listesi yayımlanacaktır. ...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum çok

isimler yok
29 Ağustos 2016 Pazartesi 14:45

herkes yorum yapmış kimmiş belli değil verin ne bilelim kimler

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FİTNE SEBEBİ FESATLIK

GELİNCİK
29 Ağustos 2016 Pazartesi 13:42

HAKLISINIZ MESELA MEMUR OLDU DİYE HER MEMURA YALAN YERE PUAN ALDI DİYEEMZSİNİZ ARAŞTIRIN KARDEŞİM BİR İNSAN İLKOKULDAN İTİBAREN HEP DEVLET OKULLARINDA OKUMUŞ VE NOTLARI İYİ İSE BUNA FETÖCÜ DENMEZ DİYEN VARSA FESATLIĞINDAN DER AYRICA ŞUNU UNUTMAYIN ALLAH FESADIN İŞLERİNİ HEP HÜSRANLA SONUÇLANNDIRMIŞTIRNE DER YUNUS EMRE:SEN DOĞRU OL, EĞRİ BELASINI BULUR...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

Net olun yorumcular.
29 Ağustos 2016 Pazartesi 11:49

Arkadaş şunu anlayamıyorum. Hile hurda karıştırarak bi yerlere gelmiş fetöcüler alınsın hatta ihraç edilsin kesinlikle. Ancak kendisi tıp okuyamamış, etrafında tıpı kazanan olmamış tipler, elalemin çalışan hakkıyla kazanan çocuğuna laf eder. Allahtan korkun. Görmeden bilmeden yaptığınız her yanlış yorum iftiradır. Fetöcu olmayana bu dam****ı yapıştırmayın.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakkı

kul
29 Ağustos 2016 Pazartesi 10:56

kul hakkı yiyen, paracı sözde müslümanlar, fetöcü paralleller, vatan hainleri, kendi cemaatinizin adamlarına torpil geçiyordunuz, yuvalandığınız yer başınıza yıkılsın, hem bu dünyada hem ahirette cezasız kalmazsınız inşallah, çalışan personeli nasıl ezdiğiniz, şu anda hepiniz korkuyorsunuz, hepiniz fetö düşmanı oldunuz, eskiden ekmeğinize yağ sürenlerde vardı, Allah'ım inşallah onları da tespit ederler ve gereken yapılır.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Iftiracilaar

A
28 Ağustos 2016 Pazar 12:26

Hey ıftiraci. Sen ibici zamanında her türlü haltı yedin. Yemeyenler, kullanmayanlar yoksa medyummuydu bu olayların olacağını gorupde yemediler. Senin dahil herkesin bildiği gibi dürüst, kul hakkı yemeyen, namuslu , paradan pulda gözü olmayan insanlar olduğu için alinlari aklar. Ama senin gibi insanlar durustlugun ne olduğunu bilmedikleri için. İçlerindeki kötülükleri böyle aciga çıkartır. Allah büyük hesabını mutlaka verirsin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

St

Sdu
28 Ağustos 2016 Pazar 12:20

Isparta MYO daki kriptolar az kaldı sıra size gelecek. hergün Yalvaç gelendost yapan insanlara çektirdiğinizin hesabını Allah soracak.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASP

ASP zekim
28 Ağustos 2016 Pazar 12:10

ASP ZEKİ VATAN HAYİNİ DEĞİLMİŞ AÇIĞA ALINIP İL MÜDÜRLÜĞÜNE VHK İLE GÖREVLENDİRİLMESİNDE ISPARTA İL MÜDÜRÜLÜĞÜ'NÜNDE ALAKASI YOKMUŞ İLE ATANMASINDA, BAKANLARIMIZCA TAYİN EDİLMİŞTİR

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Iftiracilaar

A
28 Ağustos 2016 Pazar 11:21

Şu iftira atan yorumcular. Adamsan Açık açık ismini de yazarsın ama esas hain feto cu sen olduğun için yazamıyorsun. İsmini de yazda görelim kim fetocuymus. Ama ilahi adalet var yuce Rabbim görüyor senin kim olduğunu yaptığın iftira lar yanına kalmayacak ne bu dünyada ne de diğer dunyada

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakan Türk'e

IP man
27 Ağustos 2016 Cumartesi 21:08

Ulan alçak Fetö cü yurt dışından meşaj göndererek hala hainliklerinize devam ediyorsunuz ama nereden internete girerseniz girin ister vpn yapın senin ve sizlerin ip leriniz hep kaydediliyor. Merak etmeyin hepiniz tek tek hesaplanacaksınız. Bir de ilahi adalet var. Sapık başınızın bedduası kendine ve size döndü şimdi evlerinize ateş düştü.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tehlike geçmiş değil

Teyakkuz
27 Ağustos 2016 Cumartesi 20:11

Devlet kurumlarından fetöcüler tamamen temizlenmiş değil. Dolayısıyla her an teyakkuzda olmalıyız. Bunlar kılıktan kılığa girebilen, muhatabına güven vermek için sahte şirinlikler yapan, yalan söylemeyi de çok iyi bilen koyun postuna bürünmüş tipler. Fetöcüler bu temizlik aşamasını kendi lehlerine çevirip yeniden güçlenmek için çalışıyor olabilir. Bu teröristlere karşı devlet ile halk birlikte çalışmalı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Ede
27 Ağustos 2016 Cumartesi 19:45

...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir izlem

vatandaş ali
27 Ağustos 2016 Cumartesi 15:48

Yakın bir geçmişte bir akademisyen (fetö cü) telaşla gelir benim kızım üniversiteden iyi bir yeri kazanamıcak hemen İtalya veya İngiltereye göndericem der. Ama gerçek bu dekan amca telaşlıdır. Kızını bir yabancı dil okuluna kayıt yaptırır. Bir hafta sonra gelir a kızım Hacattepe Tıpı kazandı der.Ama bir ay sonra onun bölümünden 7-8 tiriıyon para kaybolur. Ne demek bu Fetö 2014 yılında dahi himmetine para geçirenleri soruları vererek ödüllendirmiş olduğudur.Bunlar hala ÖSYM'de ve YÖK'dedirler.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekle

...
27 Ağustos 2016 Cumartesi 14:59

Allahtan Allah var tokadida pek sert adami yamultuyor ama anlamamak için arsız olmak lazim, yuzsuz, ar damarı çatlak, insanlıktan uzak

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayak yapma

Kaos tellalı
27 Ağustos 2016 Cumartesi 13:48

Hakan Türk adıyla yazan şahıs. Kaos tellalligi yapman çok siritiyor. Bu orgutle söylem birliğin var. Eylem birliğin yada gönül birliğin var mı Allah bilir... Rakam larla oynuyorsun. %1 ordunun tümünde. Subay oranı değil. Bu orgutun devlet kademelerinin tümünde nasıl kadrolastigini ya da Varolan kadrolardakietkisini hkes bilir. Hedef şaşırtmaya çalışman boşa. Evet bence de bu orgutle bağını koparmış olanlardan açığa alınan var. İnşallah onlar görevine döner. Haksızlık olmadan bu zor günler geçer.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şaşırmayın

men
27 Ağustos 2016 Cumartesi 10:25

Fetocuların alınmasına şaşırmayın. Bu bir vatan savunmasıdır. Kine yada kayırmaya yer yoktur. SDÜ de kaç öğretim üyesi kalırsa kalsın sağlamı kalsın. Gidenler zaten çoğu haketmeden yükselenlerdir. Öğretim üyesi başka üniversitede kadro bekleyenlerden de bulunur ama vatansever bulmak daha önemli. Açığa alınanların çocuklarına bakın hepsi üniversitede tıp okuyor. Diğer öğretim üyelerinde aynı durum söz konusu değil. İki kuşak hak yediler bunlar.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsimler

Ali
27 Ağustos 2016 Cumartesi 08:56

İsimler nerden geliyor çok mu uzak bir yerden kaç gündür bekliyoruz.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendi rızası ile zarara girene acınmaz-2

Hakan Türk
27 Ağustos 2016 Cumartesi 05:46

FETÖ diye diye ne TSK, ne emniyet, ne milli eğitim, ne akademisyen, ne üniversite, ne doktor, ne sanayici kaldı. Fetöcü ilan edileceğim diye kimse sesini çıkaramıyor. Asıl ihanet bu! Dış mihraklar amacına fazlasıyla ulaştı. Ülke sıfırlandı. Millet delirmiş durumda, BOP tamamdır. Baksanıza perinçek ve ekibi bayram ediyor. FETÖ bahanesiyle ülke bitiriliyor, altına dinamit konuyor. Hergün bombalar, saldırılar, hergün onlarca şehit. Çok büyük bir ekonomik kriz, İç ve dış savaş kapıda.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendi rızası ile zarara girene acınmaz-1

Hakan Türk
27 Ağustos 2016 Cumartesi 05:39

Açığa alınanların önemli bir kısmının FETÖ ile hiç alakası yok. Ülke çapında alevi, solcu hatta ateist olan insanlar bile FETÖ diye açığa alındı. Efkan Ala çıktı istibahrattaki 7000 kişinin 6500'ü, 81 emniyet müdürünün 74'ü FETÖCÜ dedi. Bunların hazırladığı listeler ile insanlar açığa alınıyor, atılıyor, böyle saçmalık mı olur! FETÖ diye diye asıl darbe TSK'ya yapıldı, %1 cemaatçi derken generallerin yarısı gitti. Ta darbenin 1 numarası kim, siyasi ayağı kim belli değil!

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Denize dusen yilana sarikir

Sdu
26 Ağustos 2016 Cuma 22:08

Bu serefsizler butun kurumlari ele gecirmis insanlar ne yapsin. Saklanin musluman gecinen fetoscu kopekler.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Operasyon

Cumhur
26 Ağustos 2016 Cuma 21:06

Paralelin paralel olmayanlara düzenlediği operasyonlara döndü bu iş

16 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir sual?

Gül Ay
26 Ağustos 2016 Cuma 17:07

Geriye kalan akademisyen sayısı kaç ki?

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özel ısp san şifa dan hızla dönenler

Vatansever
26 Ağustos 2016 Cuma 16:47

Fetö nün hüküm sürdüğü geçen dönemde Birçok vatansever hocamız doçentlik yada Prof kadrosu alamazken, özel Isparta Hast de, şifa hastanesinde çalışıp, 20-25 milyar aylık kazanıp, 1 günde sdü ye geri dönen ve kadroyu hızla alanlar da soruşturulsun, Nasıl bu kadar hızlı dönebildiler?

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla