visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE AÇIĞA ALINAN 105 KİŞİLİK İSİM LİSTESİNİ YİNE BOMBA 32 YAYINLIYOR

SDÜ'DE AÇIĞA ALINAN 105 KİŞİLİK İSİM LİSTESİNi YİNE BOMBA 32 YAYINLIYOR
03 Ağustos 2016 Çarşamba 17:28

SDÜ'DE AÇIĞA ALINAN 105 KİŞİLİK İSİM LİSTESİNi YİNE BOMBA 32 YAYINLIYOR

Süleyman Demirel Üniversitesi'nde açığa alınan 105 kişilik isim listesine yine BOMBA 32 Haber Ekibi ulaştı. 

İŞTE İSİM LİSTESİ







Allah tamamına erdirsin.

Kara Murat
05 Ekim 2016 Çarşamba 21:37

Darısı gizlenen fetöcülerin başına

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksızlıklara son verilmeli;

Ersin
06 Ağustos 2016 Cumartesi 15:02

Bu listede bir kaç isim var dikkatimi çeken özellikle Yard. Doç. Ercan BAŞ gerçekten kendisinin bu listede yer aldığına inanamıyorum. Kendisi bu ithamlar ile uzaktan yakından alakası olmayan biridir. İftira olduğuna inanıyorum. Umarım kısa sürede Ercan bey ve gibiler aklanırlar görevlerinin başına geri dönerler.

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

CUMHURİYET SAVCILARINA ÇAĞRI

Ümit
05 Ağustos 2016 Cuma 16:52

Bir süredir üniversitelerde ve bazı üniversite personeli tarafından kurum içindeki fetöcü darbeci teröristleri bulup açığa alma işlemi yapılmaktadır. Bu temizlik işleminin sıhhatli ve hızlı şekilde yapılması için söz konusu açığa alma işinden sorumlu kişilerin fetöcü olup olmadıklarının tetkik edilmesini, bunlardan varsa fetöcü olanların açığa alınıp yargıya teslim edilmelerini ve yerlerine ülkesinin selametini düşünen ve ehil kişilerin getirilmesini kamu yararına sizlerden istirham ediyoruz.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Görevden uzaklaştırma

Kaan GÜNEY
05 Ağustos 2016 Cuma 11:44

Görevden alma idari bir tedbirdir. Ancak elde somut delil olmadan yapılan görevden almalar resmen vicdansızlıktır. Bu insanları kamuoyunun önüne yem olarak atıyorsunuz.

11 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

gsf ye göz atalım

ton ton
05 Ağustos 2016 Cuma 08:13

sadece alakasız bir memur....pekii numanın amerikadan getirdiği yardoç ve eşi noolacak.cemaatci genç memurlar unutulacakmı, milliyetçi geçinip ibici için koşturanlar..gesf yi es geçmeyiim.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurunun yanında Yaşları YAKMAYIN

Vedat KAYA
04 Ağustos 2016 Perşembe 22:14

Bu listede iki isim dikkatimi çekti. Yard.Doç Ercan BAŞ ve Mehmet KUMARTAŞLI Ercan Hocayı Son iki aydır tanırım. Hastaları ile yakınen ilgilenen işinin ehli birisi Mehmet KUMARTAŞLI ise benim bildiğim en sağlam ve VATANPERVER İNSANLARDAN BIRISI. INSAALLAH KURUNUN YANINDA YAŞLAR YANMIYORDUR.....

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dr ları alın

Fetoco
04 Ağustos 2016 Perşembe 20:15

Bitmedi yaa daha var. Nt nin zamanında yrd doç yaptığı hem sfü dd hem devlet hast de dr lar var, karı koca dr lar var sdüde yrd doç, bı aıle hekımliğinede bakın sdü de, kımlerın yardımıyla ıspartada mecburı hızmet yaptılar, bı anda hoca oldular, kendılerıne actırdıkları kadrolara kımse gelmesın dıye tehdıt ettıler, ılçeye bıle gıtmeden dr luk yaptılar, şimdi ağlamasınlar, bız de meydandaydık alakamız yok onlarla dıye, yemezler! Kadro alırkdn iyi , elinden atlnnca kötu mu?

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kardesss

Hasan
04 Ağustos 2016 Perşembe 20:03

Suçu olan cezasını ceksin kardesim

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adil olmak lazım

Derya
04 Ağustos 2016 Perşembe 19:17

Listede yer alan enes hoca bölümümüzdeki en vatan sever, en dürüst hocacımdır. Bize bölümümüzü sevmeyi, kendi alanımızda ilerlemeyi bilgi sahibi olmayı ve ülkemizi bilim aracılığı ile yüceltmeyi öğreten ve öğütleyen bir hocadır. Böyle bir insanın darbeci listesinde olduğuna inanmıyorum, iftira, yalan..

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka başka

Hatip
04 Ağustos 2016 Perşembe 18:58

Birde 28 şubat döneminde başörtülü öğrenciler için ikna odaları kuran, Allah'a Kuran'a Peygamber'e küfreden, Ak Parti ve sayın şimdiki cumhurbaşkanımızı indirmek için cumhuriyet mitingleri düzenleyen, gitmeyenleri fişleyen 28 şubat dönemi silahşörlerinin açığa alınmasını ve tutuklanmasını talep ediyorum. En az Paralel yapı kadar onlarda hain.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak

Ak
04 Ağustos 2016 Perşembe 18:07

Açığa alınanlar bir an önce temizlenmeli ak bir ortam olmalı

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetönün unuttuğu

Kaldırım mühendisi
04 Ağustos 2016 Perşembe 18:01

Maşallah yukarılar tertemiz. Öyle anlaşılıyor ki fetöcüler, üst yönetim kademelerini ele geçirmeyi unutmuşlar.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akyol

Akyol
04 Ağustos 2016 Perşembe 17:17

Suçlu suçsuz ayrılmalı içlerinde bunlarla alakası olmayanlar var

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akyol

Akyol
04 Ağustos 2016 Perşembe 16:41

Suçsuzsuzlar ayıklanması lazim

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

12 trilyon

Kayıp
04 Ağustos 2016 Perşembe 16:18

SDÜ deki kayıp 12 trilyonun kimle bağlantısı olduğu hala ortaya çıkmadı mı? Ne aşamada. O paranın da fetöye gittiği söyleniyor.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baskan

Baskan
04 Ağustos 2016 Perşembe 15:56

Her şeyin hayırlısı olsun

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

eray
04 Ağustos 2016 Perşembe 14:35

Hatem Arı görevini yapan memurları fetöcüleri kollamak adına köpek gibi azarlıyordu. bunu bilen savcılarda hiç bir şey yapmıyordu.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayret

Yenişarbademli
04 Ağustos 2016 Perşembe 14:10

Sadece 1 fetocumu çıktı ?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

alt kademede çalışanlar

dikkat
04 Ağustos 2016 Perşembe 12:57

bilhassa baba ogul çalışan alt kademelerde çalışanlara bakın

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhanetin bedeli

Anti Fetö
04 Ağustos 2016 Perşembe 12:47

Hadi bakalım Feto Amerika'dan gelsin sizi kurtarsın; ama nerede, o da kendini kurtarmanın peşinde. Amerika beni geri vermesin diye yalvarıyor. Noldu E. Ayan aheste aheste çıkıyo mu?

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BANA DA YER AÇILSIN DİYE ÇAMUR ATANLAR ADALETSİZLİK OLMASIN

İNSAF
04 Ağustos 2016 Perşembe 12:37

GERÇEKTEN SUÇLULAR VARSA İYİ ARAŞTIRILIP GEREKEN YAPILSIN LAKİN HER AÇIĞA ALINANI İNSAFSIZCA SUÇLAYANLAR...BANA YER AÇILIR MI DİYE ORALARA BURALARA GİDİP ONA BUNA İFTİRA ATAN YAVŞAKLAR İLE BİRLİK BERABERLİK OLMAZ. ÜNİVERSİTEDE BİLİME ODAKLANILMALI,HAKSIZLIK OLMAMALI.YARGISIZ İNFAZLA ADALET OLMAZ. HANGİ GÖRÜŞTEN OLURSA OLSUN HAK EDEREK GİRİLMELİ,YETKİN DONANIMLI KİŞİLER OLMALI. EN YAKININI BİLGE İFTİRA İLE ALAŞAĞI EDENLER....YUKARIDA ALLAH VAR!

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hainler

türkye sevldalıs
04 Ağustos 2016 Perşembe 11:39

Liste de ismi geçen Faruk ÇALIŞKAN IN ATABEY Meslek Yüksek Okulu Müdürlüğüne getirilişi ve yaptıkları daha önceki Meb de yaptığı görevler ve ihaleler iyi incelenmeli bu kişi çoook tehlikeli çoook yediği haramlar varsa araştırın .

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla