visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE 8 KİŞİ DAHA

SDÜ'DE 8 KİŞİ DAHA
28 Temmuz 2016 Perşembe 12:01

SDÜ'DE 8 KİŞİ DAHA

15 Temmuz darbe girişiminin ardından Süleyman Demirel Üniversitesi'nde devam eden soruşturma kapsamında ararında profesör, doçent, ve yardımcı doçentlerinde bulunduğu 8 kişi daha açığa alındı.

 

Açığa alınanlar arasında Eğitim Fakültesinden 6 öğretim üyesi, 1 idari personel, yine spor bilimlerinde görevli 1 idari personel var.

 

Ayrıca açığa alınanlar arasında Fetö/Pdy davasından tutuklu eski rektör Hasan İbicioğlu'nun yeğeni de olduğu öğrenildi.

 

SDÜ'de yapılan soruşturma kapsamında daha önce 162 kişiaçığa alınmıştı.

ecir ugur kucuksılle

gözden kaçanlar
24 Ağustos 2016 Çarşamba 14:16

sabah gazatesı ılk sayfasında paralel sıçrayıs diye haberi yapılan ecir uğur küçüksille hakkında neden işlem yapılmıyor? 2015te onu temyiz eden aklayan savcıların hakimlerin cemaatci olmadığı ne malum? biz kime guveneceğiz?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gizlenenler var!

CAN DOST
29 Temmuz 2016 Cuma 18:26

SDÜ Sosyalbilimler Enstitüsünde görevli çift, size de sıra gelecek.Sizi Prof.babanız da kurtaramayacak o da PAÜ de gözaltına alındı şükür...Çok ah almıştınız çok

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparalının vizyonu

Laik Adam...
29 Temmuz 2016 Cuma 18:15

Yorumları okudum hiç akademisyenler yakışmayacak sokak jargonuyla belden aşağı saçmalık dolu Isparta dışında hiç bir haber yorumunda bu kadar çapsız yorum görmedim... Fesatlık diz boyu... Bence bu yorumları yazanların kuruma zararı daha büyük üniversite nin saygınlığına zarar veriyor hukuğa adalete güvenin belgesi olan savcılığa gitsin burda çapsız çapsız iftira karalama yapmasın yazık şu kuruma...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

çap meselesi

gülkentli
29 Temmuz 2016 Cuma 12:13

Atlanın tarzı bu arkadaşlar ıspartalı olan birisi zaten atilayı bilir..

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saklanan Fetöcüler

Kanuni
29 Temmuz 2016 Cuma 09:17

İbicioğlu zamanında SDÜ’ye gelenler, hacı hoca görünüp elalemin karısıyla kızıyla fingirdeşenler, fetöcü olup da binbir kılığa girip saklananlar, kendini YAŞ mağduru gösterip mesaiye istediği gün keyfince gelenlerin fetöcü olup olmadığı ciddi şekilde araştırılmalı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yavuz sultan

Spor Bilimleri
29 Temmuz 2016 Cuma 00:22

Kim acaba bu spor bilimlerinden açığa alınan ?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

söyle artık atila

asd
29 Temmuz 2016 Cuma 00:15

Eyyyy Atila bayrak sende hic utanma arlanma yokmu bilgisayar başında öyle oturup insanlara iftira atmakla olmaz.Delikanli gibi söyle ben cakısmayi sevmem yörük üstünden kurban keserim simdiye kadar calistigim yerlerde bile iş gitmisligim sayilidir cayır cayır paramıda aldim insanların kul hakkınıda yedim de..bu benim tarzim de benim cemaatle mücadelem yoktur zaten olamaz de...de artık

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

keçiborlu myo

kamilsi kerimbey
28 Temmuz 2016 Perşembe 23:13

keçiborlu myo iyi bakın fetö örgütü örümcek ağını kurmuş okulun içine öğretim görevlileri pek temiz değil....

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çarıkçı ve Halk

Vatandaş
28 Temmuz 2016 Perşembe 20:39

SDÜ'deki fetöcüler iyice köşeye sıkıştı. Çarıkçı halkın baskısına daha fazla dayanamaz.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Firsatcilara zemin acilmasin

Serdengecti
28 Temmuz 2016 Perşembe 18:23

Gorevden alinan fetoculerin yerine kok salan, mutluluktan havalara ucan ulusalcilar da gozumuzden kacmiyor. Umarim sayin rektor de bu durumu dikkate aliyordur. FETO de ETO de istemiyoruz.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

atttiiiilaaaa dan azizzeeeee

made in menfaat
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:17

her yere yorum yapmaktan eli nasır tuttu. sayıları 5 bilemedin 6

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kunduz sabır

asd
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:04

Sabret bakalım kunduz sabırlı ol

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kıyamaz

kunduz
28 Temmuz 2016 Perşembe 14:48

ne oldu çarıkçı ve aktan kıyamamışmı paralelcilerine, yoksa kıymet takdirimi yapıyorlar. hizmet hareketine en az hizmeti olandan mı seçiyorlar.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla