visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE 30 KİŞİ AÇIĞA ALINDI... TOPLAM SAYI 450 OLDU

SDÜ'DE 30 KİŞİ AÇIĞA ALINDI... TOPLAM SAYI 450 OLDU
07 Eylül 2016 Çarşamba 22:55

SDÜ'DE 30 KİŞİ AÇIĞA ALINDI

SDÜ'DE çeşitli birimlerde görev yapan 30 kişi daha açığa alındı.

15 Temmuz darbe girişiminin ardından FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında Süleyman Demirel Üniversitesi’nde 30 kişi daha açığa alındı. Böylece sayı 450'ye ulaşmış oldu. 

onları tanı

onları tanı
09 Eylül 2016 Cuma 11:46

[Bakara 8] - İnsanlardan öyleleri de vardır ki, inanmadıkları halde, "Allah'a ve ahiret gününe inandık." derler. [Bakara 9] - Allah'ı ve müminleri aldatmaya çalışırlar. Halbuki sırf kendilerini aldatırlar da farkına varmazlar. [Bakara 10] - Kalplerinde hastalık vardır. Allah da onların hastalığını arttırmıştır. Yalan söylemelerine karşılık onlara elem verici bir azab vardır.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fötö

aaaa
08 Eylül 2016 Perşembe 22:38

yazıklar olsun size gerçekleri bilmeden yazıyorsunuz kimin ne olduğunu adelet gösterecek

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk-Devlet İşbirliği

fetösavar
08 Eylül 2016 Perşembe 19:00

Bu müslüman görünümlü fetö teröristlerini temizlikte halkıyla ve tüm kurumlarıyla devletin tam kapasite çalışması lazım. Yani nedir? Misal SDÜ'de 3000 tane kripto mu var, bunların teşhis, yakalanması ve cezalandırılmasında Halk, Emniyet ve İstihbarat birimlerinin de etkin rol oynaması, fetöcülerin kısa zamanda içeri girmesini ve idam vs cezalandırılmasını sağlayacaktır.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rektör

Murat
08 Eylül 2016 Perşembe 19:00

Sn.rektör ,,,Hakkı'nda sosyal medyada yayınlar yapan...,Atila bayrakla ilgili hukuki süreç neden başlatmadı..başladıysa bilmek isteriz...sayın rektör fetocuları mücadele eden biriyim diyor,,Atila bey ...rektöre aleni fetöcü diyor...sayın rektör lütfen gereğini yapın..vadandaş olarak rahatsızız...

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu ne perhiz??

Korktunuz mu
08 Eylül 2016 Perşembe 18:13

Sabah akşam fetöş sohbetlerıne gıden, bır anda kapanıp ailecek pilav yiyen, mecburısını sdude ve ıdh de yapan, nt zamanında yrd doç ve abd başkanı yspılan, butun bunları cımle alem bıldiği halde önce gorevden alınıp, karısının ınternette propaganda yapması ve bırılerının korkutmasıyla goreve gerı alınan, uroojı ve aıle hek de karı koca gorev yapanları neden koruyorsun eyy hektör?? Kımden korktunuz da gerı aldınız? Fetöyle fln mucadele edıyoruz demeyın! Yazık!! Hakkımızı helal etmıyoruz!!

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ de çalışanlar.

şahabettin sezer
08 Eylül 2016 Perşembe 17:50

burada çalışan kişileri kim aldı kimlere hizmet veriyorlar sanırım bunlarda incelenirde fetocu pislikler oradan temizlenir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ibn gulenistler

Kara ağaç
08 Eylül 2016 Perşembe 16:40

Bu dünyanın öbür tarafı da var. Sevginin Ağalar son gülen iyi güler. Gerçek fetoculer sizin inanciniza tukureyim. Saklanin saklanin. Karaktersiz insanlar.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece açığa almak yetmez

fatma eren
08 Eylül 2016 Perşembe 15:43

30 yılda bu milletin içine sızmış bu kadar fetöcü ne bir yılda nede 10 yılda o kadar temizlenemez hele ki hepsinin çoluk çocuğunun olduğunu düşünürseniz onlarda eğitim öğretim gördüğüne göre hukuk,mühendislik tıp gibi alanlarda illaki eğitim almışlardır...nurettin veren in de dediği gibi asıl mesele beyinleri kalpleride değiştirebilmek

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veee

Ahmet
08 Eylül 2016 Perşembe 15:06

Pislik fetocu lar . Ülkenin içine ettiniz. Resmen masum halka tecavüz ettiniz Allah a ve bize hesabınızı vereceksiniz. cok kaymak yediniz. Cok hak aldiniz Hakkımiz helal değil

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yuh artik

Mehmet
08 Eylül 2016 Perşembe 15:03

Allah kötülere pisliklere fırsat vermesin. Adalet herkese gerek demiştik zamanında. mahkemelerde sürünmek nedir ogreneceksin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter bee

Aysel
08 Eylül 2016 Perşembe 15:00

Sen ve senin gibiler feto cu. Allah büyük

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

liste

vatandaş
08 Eylül 2016 Perşembe 14:54

editör listeyi görelim ltf

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ ve fetö

Kara Murat
08 Eylül 2016 Perşembe 14:47

Bu üniversitenin fetöden gerçekten temizleniyor olduğunu anlamak için, çalışanlarının iş performanslarına bakın. İşine vaktinde geliyor mu yoksa geç gelme alışkanlığı mı var? Devletin işini savsaklıyor mu yoksa özenle vatana millete hizmet ediyor mu? Bir memur bir malzeme istediğinde aylarca gecikme oluyor mu? yoksa 1-2 haftada bilgisayar alınıp o memura teslim ediliyor mu?

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eto

..
08 Eylül 2016 Perşembe 14:40

semuel eto maşallah herşeyi biliyorsun ne çıkarın varda olmadı sdü de herif gibi açıkla bakalım

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kalitesiz

gerçek akademisyen
08 Eylül 2016 Perşembe 14:40

Bir havale daha Allah a..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İbicinini kalıntıları

Akademisyen
08 Eylül 2016 Perşembe 14:24

ibicioğlunun yeğeni ve gelini alınmadan kimse bana fetö mücadelesi yaptıklarına inandıramaz.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

L

K
08 Eylül 2016 Perşembe 14:07

Liste nerde

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

haber başlığı

birisi
08 Eylül 2016 Perşembe 13:49

bu haber artık sabah gazetesinde de var sadece bomba32 de var diyemeyiz

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde Feto?

Samuel Eto
08 Eylül 2016 Perşembe 13:38

Editor bey sdu discilikle ilgili yazdiklarimi israrla neden kabul etmiyorsunuz? D.Y. sohbetleri organize eden abladir!Z.D. kendisine tahsis edilen ozel kadro sayesinde eşin zorunlu hizmetten kurtarmistir. ki bu kadro daha once kimseye cikarilmamistir

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Meydan Fetöcülere kaldı

SDÜ
08 Eylül 2016 Perşembe 13:10

SDÜ de meydan gerçek Fetöcülere kaldı. Şu anda bir rektörlük seçimi olsa kesin fetöcüler kazanır. Fetöcü olmayanlara karşı hakikaten iyi operasyon yapıldı.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Epoka

Serdengecti
08 Eylül 2016 Perşembe 11:55

Imtiyazli Epokalilar var mi?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde Feto? 7

Samuel Eto
08 Eylül 2016 Perşembe 11:27

Hektor bey!!! asil buyukbaslar kacti. Aciga almalar ile turkiyede rekor kirarak bakin ben fetocu degilim valla degilim intibai birak ama ablalara abilere dokunma sahipsiz garibanlari ifşa et. Vebale ve rekora doymayan Hektor bey!!!

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

At izi it izi

Ersin
08 Eylül 2016 Perşembe 11:20

Menzilciyim diye görevine başlatılan ürolog. Karısı da kendisi de önceki yönetim zamanında, binlerce yerde FETO/PDY ekibinin önüne yatarız teraneleriyle fink attılar. Şimdi? menzilciyiz diye dolanıyorlar. Olsun; Bu ikisi tescilli menzilci oldu. Ülkücü arkadaşlarım bu iki ismi lütfen not ediverin. Kısa süre sonra lazım olacak. Ürolog & Aile hekimi

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde Feto? 6

Samuel Eto
08 Eylül 2016 Perşembe 11:19

Babasi muhasebeci kendisi disci, yildirimlar yaratan bir irkin ahfadi mi bu da dokunamadiniz?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde Feto? 5

Samuel Eto
08 Eylül 2016 Perşembe 11:14

DisFak'de kadro actirip kocasini zorunlu hizmetten kurtaran cengaver nerede? SadikYagci'dan univ'ye gecerken fetoculere yaltaklanip simdi kulaginda kupe ile gezen babayigit nerede?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla