visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE 20 PERSONEL AÇIĞA ALINDI

SDÜ'DE 20  PERSONEL  AÇIĞA ALINDI
17 Ağustos 2016 Çarşamba 18:58

SDÜ'DE 20 PERSONEL AÇIĞA ALINDI

Süleyman Demirel Üniversitesi'nde 20 personel açığa alındı. Aralarında Bölüm Başkanı da var.

İSİMLERE HABER EKİBİMİZ ULAŞMAYA ÇALIŞIYOR...

ALIR ALMAZ YAYINLAYACAĞIZ TÜM OKURLARIMIZDAN ÖZÜR DİLERİZ.....

İnlerine gireceğiz

Kaldırım mühendisi
20 Ağustos 2016 Cumartesi 12:21

SDÜ'de çalışıp da son bir yılda basın yayına çıkıp "Ben Erdoğancıyım ve paralel mağduruyum" diyenler, kendini dindar gösterip elalemin dul karısı kızıyla fingirdeşenler, mesaiye saatlerce geç gelmeyi adet edinenler, insanları "Allah" diye diye kandıranlar da araştırılsın.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pardon, sizi açığa alabilir miyim?

Terminatör
19 Ağustos 2016 Cuma 18:10

Farz-ı muhal kurum içinde bulunan bu açığa alma heyeti SDÜ'de önemli bir makam sahibinin fetöcü olduğunu tespit etti diyelim. Nasıl olacak? Memur amirine "pardon sizi açığa alabilir miyim" diye izin mi isteyecek? SDÜ'ye kurum dışı bir denetleme olmadıkça fetöcüler burada yıllarca at koşturmaya devam eder.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

RTE düşmanı muhbirlere

seytanin avukatlarina
19 Ağustos 2016 Cuma 18:04

Bugün Fetö ile iliskilendirilen en ufak bir teması 17-25 Aralık ayrımı yapmadan Altınbaşakta çocuklarını okutanlar, A101' den alışveriş yapanlar, 93-95 yillarinda MEB bursuyla yurtdisina gidenler, Ibicioglu doneminde atananlar deyip toptanci bir yaklasimla muhafazakar, mütedeyyin kesimi gammazlamak icin ortaya atanlar karaktersiz, serefsiz, vatan hainidir. Gammazladiginiz o insanlar 15 Temmuz günü sokaga çıkip darbeye **** gerenlerdir. RTE düşmanı, bu konjektürün fırsatçiları degildir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekliyoruz

nerde kaldı
19 Ağustos 2016 Cuma 17:10

İsimleri bekliyoruz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

RTE düşmanı muhbirlere

seytanin avukatlarina
19 Ağustos 2016 Cuma 14:36

17-25 Aralık'tan önce AKP bakan, milletvekili ve belediye baskanlarının Fetullah Gülen' in okullarına cocuklarını gonderdikleri ortadayken bu tarihten once çocugu Altınbasakta okuyanları ayirmadan toptancı bir yaklaşım, fırsatçılık ve art niyetle çocukları Altınbasakta okuyanlar Fetöcüdür demek en iyi niyetli bakış açısıyla ahmaklıktır. Benim çevremdeki insanların % 90 'ı AKP seçmeni ve gah A101 evinin tam karşısında olduğu icin gah A101' in Fetö ile iliskisine dair bilgisi olmadığı icin buradan

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asf

Asf
19 Ağustos 2016 Cuma 13:21

Pazarlıklar büyük alınacaklar büyük heralde demekki rektördende büyükler varmış hala liste yok

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HATAMIZI KABULLENMEK BÜYÜKLÜKTÜR....

ÖZ ELEŞTİRİ
18 Ağustos 2016 Perşembe 22:16

KARDEŞ FARK EDEN BİRŞEY YOK.HA İSPARTADA YAŞAYAN HA İSPARTALI. BU İNSANLARIN HEPSİNİ SUÇLUYORSUN.SUÇLU OLAN ZATEN CEZASINI ÇEKECEK.KİMSENİN KİMSEYE HAKARET ETMEYE HAKKI YOK.HEPİMİZ İÇİN GEÇERLİ.YAZDIĞIN YAZILAR HALA HAKARET İÇERİKLİ. ŞÜKÜRLER OLSUN ADAM GİBİ ADAMIM.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sen bilirsin

Bomba 32
18 Ağustos 2016 Perşembe 20:43

Siz yayinlasanizda yayinlamasanızda ben zaten Başbakana ve cumhurbaşkanlıģınada yazacağım.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ben Türkiyeli

sen ispartali
18 Ağustos 2016 Perşembe 20:34

yuru git isine. sana laf anlatmak zorunda degilim. yazida ispartali yazmiyor isparta da yasayan yaziyor. Isparta da yasayan herkes de Ispartalı olmuyor bu arada. bunu da acikliyim da sacma sapan insanlarla muhatap olmayim. anla dinle ondan sonra da her ne yapcaksan yap. Konu Ispartalı olmak degil adam olmak bu arada...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÜRK OĞLU TÜRK

HERKES TÜRKİYELİ
18 Ağustos 2016 Perşembe 19:22

İNSANLARIN ZEKASINI SORGULAMAK SİZLERE DÜŞMEZ.ISPARTA HALKINA HAKARETTEN SUÇ DUYURUSUNDA BULUNUYORUM.HABERİN OLSUN.EMNİYETE DILEKÇEMİ VERDIĞİM ZAMAN GÖRÜŞÜRÜZ...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hastaneye inin

hastane
18 Ağustos 2016 Perşembe 18:23

hastanede daha açığa alınmayan bir sürü adam var bunların zamanında memur olan bunlar niye gitmiyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Liste? ??????

hadi ama
18 Ağustos 2016 Perşembe 17:55

İbicinin Aldıkları alınsa bu kadar uzamaz

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ben Türkiyeli

sen ispartali
18 Ağustos 2016 Perşembe 17:47

zeka var mı diye sormuştum yokmuş anladım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

listeyi yayınlayacaz diyorsunuz yok.

liste hala yok
18 Ağustos 2016 Perşembe 17:21

liste yi bekliyoruz

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİZ NERELİ

BEN ISPARTALI
18 Ağustos 2016 Perşembe 16:53

NE ALAKA.ISPARTALI OLMAKTAN GURUR DUYUYORUM.ZEKİ OLMASAK CUMHURBAŞKANI ÇIKARAMAZDIK. O ŞEREFSİZLERİN CANI CEHENNEME. ŞEREFSİZ ŞEREFSIZDİR.ÇIKMAYAN İL GÖSTER.BUNLARIN KÖKÜ KAZINACAK.TÜRKİYEME VE İSPARTALİLARA SELAMLAR.....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

100 kişi söylendi

e.ö
18 Ağustos 2016 Perşembe 16:00

100 kişi dendi 20 si neden çok yavaş işlemler ibicinin atadıklarını alın bitsin bu iş çok uzadı

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Add

Asd
18 Ağustos 2016 Perşembe 15:47

Personel daire DALDAL

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bekle gör

Haydi
18 Ağustos 2016 Perşembe 15:33

Dondurmacının önünde demokrasi nöbeti görüntüsü vererek, paralel yapı ve 28 Şubatcılar la SDÜ de yapılanıp işbirliği yaparak öyle Reis'i kandırmak yok. Bu kandırmaca oyunu oynayanlar Çarığını bile giyemeden hak ettikleri yere gidecekler. Sadece bekleyin görün.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AĞZI OLAN KONUŞUYOR!

TÜRKİYEM
18 Ağustos 2016 Perşembe 14:52

EMNİYET GÜÇLERİ GEREKENİ YAPIYOR.BİLİP BILMEDEN YAZANLARA ŞU SORUYU SORMAK İSTERİM.A101 DEN ALIŞ VERİŞ YAPTIYSAN ÇOCUKLARINI BİLMEDEN OKULUNA VE DERSANESINE GÖNDERENLER KADAR SUÇLUSUNUZ.BİLEREK DESTEK VERENLERİ EMNİYET GÜÇLERI AÇIĞA ALIYOR.ÜLKEME ZARAR VERENLERİN VE İFTİRA ATANLARIN ALLAH BELASINI VERSİN.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.....

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok güzel

SDÜ
18 Ağustos 2016 Perşembe 14:31

15 Temmuz darbe gecesi darbenin başarısız olduğu gece saatlerine kadar Isparta meydanlarında, tankların şehre girecek olduğu Migros kavşağında ne siyasi partilerden milletvekilleri (iktidar dahil), nede üniversite yönetiminden hiç kimseyi göremededik(Ben ve mobese kameraları şahit). Paralelle **** işbirliği yapıp açığa almaların herhalde bir bedeli olacak

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyanık olmak lazım

antifetö
18 Ağustos 2016 Perşembe 14:05

Fethullahçı olup da halen açığa alınmayan,ama görev süresi dolduğu için bölüm başkanlıkları ve fakülte yönetim kurulunda görev süresi sorunsuz uzatılarak rektörlüğe sunulan araştırma görevlileri var. Bunların görevleri uzatılmamalıdır. İlgililere duyurulur. Lütfen dikkatli olalım.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ'deki temizlik

vatandaş
18 Ağustos 2016 Perşembe 13:14

İbicioğlu zamanındanından itibaren asaleten veya tedviren daire başkanlığına getirilenler, şube müdürü yetkisi ile görevlendirilenler, dindar bir süs verip de önemli makamlara gelmiş kişiler, sendikalar, eğitim bir sen ve Türk eğitim sen, atamalardan sorumlu personel dairesi ve SDÜ'nün bilgi akış sistemlerinden sorumlu bilgi işlem dairesi de elekten geçirilmeli.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak emek

hak
18 Ağustos 2016 Perşembe 12:08

Tecrübesiz haksız liyakatsiz lari kadroya alan biçici Tutuklu. haliyle bicici tarafindan unvan kadro alanlarda en başta açığa alınmalı.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla