visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:31

SDÜ’DE DİPLOMA KRİZİ DEVAM EDİYOR

SDÜ’DE DİPLOMA KRİZİ DEVAM EDİYOR
10 Haziran 2017 Cumartesi 23:12

SDÜ’DE DİPLOMA KRİZİ DEVAM EDİYOR

SÜLEYMAN Demirel Üniversitesi'nde diploma krizi bitmek bilmiyor. Mezun olan öğrenciler için hazırlanan diplomalara SDÜ eski rektörü şuan FETÖ’dan tutuklu Hasan İbicioğlu’nun imza atmayarak biriktiğini şikayet eden yeni Rektör İlker Hüseyin Çarıkçı’nın da diploma imza konusunda öğrencileri mağdur ettiği ortaya çıktı.

SDÜ'de bir dönem Rektörlük görevini yapan ve şuan FETÖ/PDY’den tutuklu bulunan Prof. Dr. Hasan İbicioğlu'nun kendi dönemini kapsayan 2011-2015 yılları arasında mezun öğrenci diplomalarına son imzayı atmadığı, diplomaları beklettiği ortaya çıkmıştı. SDÜ'de 2011'den bu tarafa rektör imzası bekleyen 20 bin mezuniyet diploması olduğu öğrenilirken yeni Rektör Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı’nın günde 1000 imza atarak diplomaları öğrencilere teslim ediyor şeklinde haberler basına yansımıştı.

Oysaki yeni rektör Çarıkçı’nın da diplomalara imza atmadığı ortaya çıktı. Bir çok öğrencinin halen daha diploma beklediği öğrenildi.

Bomba 32 Haber Merkezi’mize gelen mesajlara göre, öğrencilerin halen daha diploma bekledikleri ve sürenin yaklaşık 2 yılı bulduğu belirtildi. İşte bir öğrencinin gönderdiği mesajda; “SDÜ Rektörü İlker Çarıkçı’nın eski rektöre diploma imzalamamış etmemiş diyordu. 1,5 yıldır diploma bekliyoruz, çıkmadı. Ankara,İstanbul gibi üniversiteler bile 3 haftada diploma veriyor. Sayın Çarıkçı neden imzalamıyor merak konusu” diye rektöre sitemini iletti.  

 

haksızlık

Polis
12 Haziran 2017 Pazartesi 12:26

geçen yıl mezun oldum, polisliği kazandım ve işlemler için orjinal diplomamı istediler. Bu durumu rektörlüğe bir şekilde ilettim onlarda ayak heyeti kurup diplomamı 1 gün içinde verdiler.. Yapılan haber vicdansız olmuş. Ayrıca geçici mezuniyet belgesiyle yapılamayacak bir işlem yok..

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdü
12 Haziran 2017 Pazartesi 12:07

Sdü yönetimindeki rektör. Ve yardımcılarını Allah bildigi gibi yapsın diger tarafta iki elim yakanızda bu dünyada yersiniz icersiniz diger tarafta yediklerinizin bir bir hesabını vericeksiniz allah büyük

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdü
12 Haziran 2017 Pazartesi 12:01

Sizler bilmezsiniz ilker ve sedat haksız yere 2 özel güvenligi işinden etti ve kardeşi oguzhan hemen bi tanıdıgının bunların yerine soktu ama oda ilk okul mezunu oldugu icin olmadı allah iyi demiyor işte

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapatın

inanmıyorum
12 Haziran 2017 Pazartesi 11:36

Kimse fetö ile adilce mücadele edildiğine inanmıyor. Adil öksüzün adını anmaktan imtina ederken, kokola gezenler hala görevde. Rektör ne imzası atsın.Atacak yetkisi bile yok belki de. Uuduruktan araştırma görevlisini ihraç ediyorsun. Kalıbın varsa koltuğunun altındakilere bak. epokacıların basında afişe olmasından iki gün sonra kolkola fotğraf yayınlattı rektör hoca.Bu meydan okuma değil de nedir?

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

tarafsiz
12 Haziran 2017 Pazartesi 11:20

İki düşman taraftan birinin yönetime gelmesi SDÜ için en büyük kötülüktü .yorumlara bakınca açıkça görülüyor. Sdu bir daha toparlanmaz çok zor

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir çaçık olmaz bu rektörden

sami türk
12 Haziran 2017 Pazartesi 11:13

yönetime geldi geleli keni ajanlarını yerlşrirdi ünivertsitede ajanlık yaptryor aklınca. kantin pazalığı yapyor burası egitim yuvası şarlatan yuvasu degil rektörr. üniverstediki ne zaman temizlenecek ne kadar koruycaksınız hala adil öksüzün resimindeki kareleri...

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akp gençlik
12 Haziran 2017 Pazartesi 10:25

Berdeleme yön aldatmayla fetö temizlik yapyor aklınca çarıkcı. Fetönün bir numaralı sanık Adil öksüz yanıda ki resimler niye hala üniversitede tutluyor Rektörlük Kantin pazarına cıkmış. İbfnin dekanı bir gün olsun ders işlemedi neymiş yoğunmuş ama Kafelerden cıkmıyor üniversite şarlatan yuvası olmuş

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

etik etik midir

etik etik midir
12 Haziran 2017 Pazartesi 09:55

Rektör beye haksızlık yapılıyor.Okula getirdiği yenilikliker göz ardı edilemez.Zannederim ki görev yılı dolunca bir daha rektör olmak istemez.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

söylemeli ki

söylemeli ki
12 Haziran 2017 Pazartesi 09:52

ilker beyin kardeşi kendi arkadaşlarını myö lere yerleştirme çabasındaymış.Hem de yüksek lisansı bile bitmemiş.İlker beyi severiz böyle şeylere müsamaha göstermeyeceğini umuyoruz.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müsafir
12 Haziran 2017 Pazartesi 03:50

İlham Veren Üniversite İtici Üniversite olmuş haberi yokIspartanın evladı olduğu lansmanıyla yola çıkan ama ıspartalının üniversitede kadro alamadığı,akademik kariyer yapamadığı,ısparta esnafı ile öğrenciyi buluşturamadığı vizyonsuz misyonsuz bir yapı oluşturdu rektör efendi Basiretsiz siyasi liderlerde bişey yapamıyor rektöre Kaza kudret yaşıyoruz memlekette

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vecii
12 Haziran 2017 Pazartesi 02:07

Genç Yalakasistanlar doldurmuş haberin altına yorumları koşun koşun ama eski potansiyel kalmadı sizde fazla kızdırmayın bunlar gazete açarlar ama dur ya açamaz artık riskli işlerle ugraşmazlar kadroyu aldılar

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK gençlik
11 Haziran 2017 Pazar 23:31

Bu rektör ne yapmaya çalışıyor? Kimleri dolduruyor sdü ye? 30 mayıs ta Tıp a bir Prof başlamış, ilgili şahıs 10 ekim 2015 te twitter da 'ülkenin karanlıkta olduğunu, yakında şafağın sökeceğini' yazmış (1 kasım seçimini kastediyor. Bu kişi yada benzerlerini hangi akla hizmet alıyorsunuz? Cumhurbaşkanımızın bunlardan haberi olursa ne olur?

19 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu rektörü rektörlük seçimlerinde destekleyip fetöcü değil diyen siyasiler vardı

ısparta32
11 Haziran 2017 Pazar 18:18

bu rektör ibişoğlunu rektörlük seçimlerinde destekleyip fetöcü değil diyen siyasiler vardı,üstelik kendi yandaşlarına da bu kişiye oy atın derdi. ne günlerdi beeeee, nerdeki o siyasiler hiç sesi çıkmıyor

18 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saruhan çeltik
11 Haziran 2017 Pazar 16:44

İlker, sedat, dulupçu, eroğlu bu ekibin Sdüye yerleştirdiği elemanlar zamanında çok ah almışlardır.

19 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI
11 Haziran 2017 Pazar 15:43

YAZIK YAZIK FETÖYLE İŞBİRLİGİ YAPAN ACİZLERE YAZIK MUHAFAZAKARI SOLCUSU ÜLKÜCÜSÜ KİMSENİN YANINA KALMAYACAK.. MAKAM MEVKİ PEŞİNDE KOŞANLAR SULTAN SÜLEYMANA KALMADI DÜNYA

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Var
11 Haziran 2017 Pazar 14:43

2019a kadar ye yiyebildiğin kadar doldur adamlarını etrafına aldığın ak görünümlü fetocular senin sonun olacak.

22 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dragon
11 Haziran 2017 Pazar 14:07

Kapadın gitsin SDÜ yü bir sürü torpilli hoca bozuntusu yattığı yerden para kazanıyor. Herkes makam mevki ve para sevdalısı olmuş. (Gerçekten işini hakkıyla yapan az sayıda insan hariç)

31 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güvenlik
11 Haziran 2017 Pazar 12:10

Hic unutmam ilkerin gölgesi altında herşeyi tüm yetkiyi kullanan rek. Yardımcısı sedat yeni göreve geldigin de özel güvenlik gör. Toplantı yapmıştı ve o toplantıda ben haksızlıga gelemem haklıysanız çıkın karşıma benim dayısı mı amcası mıydı hatırlamıyorum bana haksızlık yaptı bende dövdüm diye personeline bunu anlata bilicek kadar küçülmüş aciz gerisini siz düşünün işte sdü rektör yardımcısı

21 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaya
11 Haziran 2017 Pazar 12:02

Bu adamı kim rektör yaptıysa kendisi ve ekibi bir fiyasko ben şunu merakediyorum ilker ve sedat yönetimden indiginde sdü deki personelin yüzüne nasıl bakıcak sdü de akademisyenlerin yüzüne nasıl bakıcak hala neden görevdeler anlamıyorum

20 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA li degil
11 Haziran 2017 Pazar 05:10

ŞUNA İNANDIM SDÜ DEN KORKUYORLAR. KENDINE YETKİ VERILMİŞ ZANNEDEN ZAVALLILAR. DAMADINI KIZINI NASILYERLEŞTIRDIYSE YERLEŞTİRMİŞ. BU YÜZDEN SDÜ YE DOKUNULMUYOR. KORKUYORLAR. KORKULACAK TEK KİŞİ VAR BUNUDA UNUTMAYIN. MAHKEME KADININ MÜLKÜ DEĞİLDİR. FETÖ TERÖRÜNÜ N SESİ SEMADAN GELİYOR. ADİLERİN SESİ NEREDEN GELECEK BİLEMEM.

12 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Genç akademisyenler
11 Haziran 2017 Pazar 04:39

Bu rektörün yanındaki genç akademisyenler pardon genç yalakalar hemen buraya üşüşüp yorum yapmaya başlamışlar...

24 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kula kulluk edene
11 Haziran 2017 Pazar 04:30

Fetö temizliği diyor da arkadaş, adil öksüzle fotosu çıkanlar, fetonun okulda görev yapanlar hala duruyor. Bu mu temizlik? Ağzı olan konuşuyor.

22 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ender
11 Haziran 2017 Pazar 04:23

2015te mezun olup diplomasını alan kaç kişi var? Haydi fotosunu yayınlayın. Rezillik diz boyu yalan zaten normalleşmiş. Trollük yapmayın haydi gösterin. Bu mesajları da kimlerin yazdığını herkes biliyor. Evet kanıt bekliyoruz! 2015 mezunlarından kaç kişi diploma almış? Komiksiniz.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Salih
11 Haziran 2017 Pazar 03:50

2016tek ders mezunuyuz ama diploma çıkmadı denildi.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kul
11 Haziran 2017 Pazar 03:37

2015 mezunu olup da diplomasını alamayan ender insanları bu haber sayesinde görmüş olduk. 2016 tek ders sınavına girmiş fakat tenezzül edip de diploma için bir defa dahi buraya gelmemiş arkadaş hakkında bişey diyemiyorum. İmza atmayı da damga vurmayı da fetöcü temizlemeyi de emin olun hepinizden daha çok biliyor sayın Rektör.. Madem bu haberi yapan arkadaş çok merak ediyor diplomaları ibicioğlu döneminde diplomalarla ilgili yapılmış bi haberin var mı?

13 Beğendim
30 Beğenmedim
 
Yanıtla