visitor analyticsvisitor analytics

SAVCILAR, FETÖ’CÜLERİ 8 KRİTERLE BELİRLEYECEK

Savcılar, FETÖ’cüleri 8 kriterle belirleyecek
30 Mayıs 2017 Salı 22:20

Savcılar, FETÖ’cüleri 8 kriterle belirleyecek

Yurt genelinde devam eden Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) / Paralel Devlet Yapılanması (PDY) soruşturmalarıyla ilgili değişik iddiaların gündeme getirilmesi, bazı kişilerin önüne geleni “FETÖ'cülükle” suçlaması yargı üst yönetiminde de rahatsızlık yarattı. Bundan sonra şüpheli kişilerin örgüt bağlantısını belirlemede ortak kriterler uygulanacak.

Belirlenen 8 kritere uygun olarak yapılacak inceleme ve araştırma sonucunda şüphelilerin FETÖ/ PDY üyesi olup olmadığına karar verilecek. Savcılar, ya bu kişiler hakkında kovuşturmaya yer olmadığına karar verecek ya da tutuklanması, tutuksuz yargılanması için hakimliğe sevk edecek.

Belirlenen esaslar kapsamında cumhuriyet başsavcılıkları tarafından şüphelinin FETÖ/PDY silahlı terör örgütü ile aidiyetini, iltisakını, irtibatını belirlemek amacıyla yapılan inceleme ve araştırma konuları şöyle:

İŞTE O KRİTERLER:
* Şüphelinin FETÖ/PDY mensupları tarafından kendi aralarında haberleşmeyi sağlamak için kullandığı tespit edilen kriptolu ByLock yazılımı var mı?
* Telefon sinyallerinin (HTS) kayıt analizine göre, şüphelinin örgütün tepe yöneticileri ile kendi veya yakınları adına kayıtlı telefon numaralarıyla konuşup konuşmadığı.
* Gizli tanık ya da etkin pişmanlıktan yararlanan şüphelilerin ifadelerinde, şüpheliye yönelik suç isnadının bulunup bulunmadığı.
* FETÖ/PDY elebaşı Fetullah Gülen'in talimatı üzerine, Bank Asya'ya yeni hesap açtırıp para yatırıp yatırmadığı.
* Bank Asya'da daha önce hesabı olanlardan, Fetullah Gülen'in çağrısından sonra mevcut hesapta para artışı olup olmadığı.
* Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile kapatılan FETÖ/PDY ile bağlantılı olduğu tespit edilen dernek, vakıf ve sendika yöneticisi olup olmadıkları.
* FETÖ/PDY ile bağlantılı kurum ve kuruluşlara bağış kaydının bulunup bulunmadığı.
* Çocuğunun FETÖ/PDY ile bağlantılı okullarda kaydının olup olmadığı.

Adil(peki neden görevdeye cevap)
01 Haziran 2017 Perşembe 11:50

Özelden cevap verildi gıgınızı çıkardığınız yok.başkan bu soruya zaten cevap verdi.Birde biz onun adına affına sığınarak cevap verelim.BAŞKAN nın bildiğimiz kadarı ile iki kızı bir oğlu var.Büyük kızı Fatih ü. Tıp fakültesinde 2013 yılında bir yıl okudu.Üç yıldır SDÜ TIP TA.İ.ö.o. ,lisede bu FETÖ okulunda okuduğuna vakıf olmadık.küçük kızı da bu yıl liseyi bitiriyor ondada böyle bir bilgiye sahip değiliz.oğlan okula gitmiyor diye biliyoruz.Bizim bilmediğimiz bir konu var ise GEREĞİNİ YAPALIM.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdu
01 Haziran 2017 Perşembe 08:58

Sduyu lütfen inceleyin cevaplanması gereken çooook sorular var.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şüpheci
31 Mayıs 2017 Çarşamba 23:45

Bu kriterlerinden olmayan varmı? doktor özlem Dorum oğlunu, rektör yardımcısınin oğlu,.kuyumcusu, polis müdürü,. Esnafı onlarda mı terörist? İnsan inanamıyor çocuğu okula ver terörist madalyasını al

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

çelişki

ibrahim
31 Mayıs 2017 Çarşamba 22:04

Bankanın açılışını yapana bir şey yok.Bankadan kredi kartı bile kullandıysan terörist oldun .oh Sendikanın kurulmasına onay veren suçsuz.Demokratik bir hak olan sendikaya hasbelkader kaydolduysan terörist oluverdin. Okulun açılmasına onay verenler suçsuz. O okula çocuğunu gönderenler terörist(!) öylemi

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİYASİ AYAK

yalnız kurt
31 Mayıs 2017 Çarşamba 21:09

BU SİYASİ AYAK ÇIKMADIKÇA BU BİZİ YÖNETENLERDE BİR ĞÜN ADALET ÖNÜNDE HESAP VERECEK.....BU FETÖ PEZGVENĞİNİ HERKES KORUYORDU ??

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

3232
31 Mayıs 2017 Çarşamba 19:24

Herkez sdu yu bekliyor bakalim nolacak. Bekleyip gorecegiz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu kriterler garibanlara

köylü mehmet ağa
31 Mayıs 2017 Çarşamba 18:49

Bu kriterler, köylü mehmet ağanın gariban çocuğuna uygulanır. baklavacı, dondurmacı, dayısı olana sökmez.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HICBIRI MASUM DEGIL; MEMURIYET GARANTILI OKULLARDI DERTLERI!

vatandas
31 Mayıs 2017 Çarşamba 17:14

ZATEN BU ÖRGÜT PARA ICIN HER SEYINI SATACAK KAREKTERSIZLERDEN OLUSMUYORMU! BUNLARIN ICINE GIREN HERKES HAKSIZ KAZANC VE HAKETMEDIKLERI MAKAMLARA GELMEK ICIN GIRMEDILERMI! GÜZEL BIR HIKAYEDE ANLATILDIGI GIBI-PAPAZ HACA SICAN GÜVERCINE DEMIS ABE GÜVERCIN EGER HIRISTIYANSAN NICIN SICTIN HACA ; YOK HIRISTIYAN DEGILSEN NE ISIN VAR KILISEDE?" BU GÜN FETÖ ICIN KIRITER BELIRLEMELERINDE BU HIKAYE IYI BIR ÖLCÜ! ONLARDAN OLMASALARDI NE ISLERI VRDI ONLARIN ICLERINDE?????

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kemal Kurt
31 Mayıs 2017 Çarşamba 16:25

Kriter falan yok. Bam bam bam.. Feto ayarını bozduğu kantarda tartılıyor şu anda. Ne olursa olsun kanun ve nizama göre hareket etmek lazım.. Aksi halde sonucu görünüyorsunuz..

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunlar suç mu yani..

Adnan Okumuş
31 Mayıs 2017 Çarşamba 16:02

Ne Türkiye yasalarına göre ne de uluslarası yasalara göre bunların hiçbirisi suç değil ve olamaz da. Şimdi ülkede hukuk yok, savcılar hakimler kendileri damga yememek ve içeri tıkılmamak için ya da ihraç edilmemek için bariz suç işliyor ve insanları tutukluyor. Ama hukuk geri döndüğünde ya bu davalar uluslarası mahkemelere yansıdığında yıllarca bu ülke tazminat ödeyecek bu insanlara, hem de öyle böyle değil (dünkü ahmet taşgetiren'in stardaki yazısı). Rezil ekonomimiz daha beter olacak.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet
31 Mayıs 2017 Çarşamba 14:06

Suçun kanunda tanımı vardır. Bunlardan hangisinin kanunda hangi madde de suç olduğunu söyleyebilirtmisiniz? Sendika banka okul vs bizzat devletin izni ve kanunlar çerçevesinde faaliyet göstermesi nasıl suç sayılabilir. Kanuni hukuki hiç bir yeri yoktur. Bu tarz adalet kanuna göre hareket eden her vatandaşın bir gün kanuna göre hareket etmekten dolayı yargılanacağı anlamına gelecektir. B

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

saçma

sapan
31 Mayıs 2017 Çarşamba 13:39

benim tandıığım var Isparta da çocuğu altınbaşak da okuyordu dışarıda şuan !!! böyle saçma sapan kriter mi olur arkadaş. adam öğretmenleri beğenmiş göndermiştir. fetoyla ne alakası var !!!

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Peki neden gorevde
31 Mayıs 2017 Çarşamba 12:42

Sağlık sen Isparta sorumlusu Erdalin çocukları nerede okudu acaba

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ama

abdullah
31 Mayıs 2017 Çarşamba 12:24

Okullardaki çocukları düşünen yok.Hepsi madur oldular.Onların ne suçları vardı ?

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İbadet-Ticaret-İhanet

Vatandaş
31 Mayıs 2017 Çarşamba 12:19

Çocuğunun okulu kriteri saçma.Bizim ilçede onların dersanesine gitmeyen yok ki.Zaten başka dersanemi vardı.Peki kim izin verdi o okullara ?

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hoca
31 Mayıs 2017 Çarşamba 10:58

Bu sekizinden hiç biri yok fakat 10 aydır açıkta bekliyoruz???

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kripto Fetö

SDÜ
31 Mayıs 2017 Çarşamba 05:29

Fetö'nün kurumlarda tuttuğu köşe başlarından ve en önemli konumlardan birisi Personel Daire Başkanlığı olduğu açıktır. Tüm kurumlardaki personel daire başkanlarının hakkında kripto Fetö olup olmadıkları ile ilgili istihbarat soruşturmalarının yapılması gerekir.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Herkese adalet
31 Mayıs 2017 Çarşamba 00:47

Kim olursa olsun öylemi o zaman varsa yürekli savcı ihbar ediyorum enerji bakanı berat Albayrak FETÖ okulu mezunudur, ısparta il başkanı çocuğunu FETÖ nun okuluna göndermiştir daha niceleri

56 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

SDÜ
30 Mayıs 2017 Salı 23:38

Halen SDÜ rektör yardımcısı, dekan ve diğer idari görevde olanların çocuklarının Fetö'nün okullarında kayıtları vardı. 8 maddeden birisine uyuyor. Buna ne diyeceğiz?

50 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla