visitor analyticsvisitor analytics

SAV YOLUNDA FECİ KAZA: SÜRÜCÜ AĞIR YARALI

SAV YOLUNDA FECİ KAZA: SÜRÜCÜ AĞIR YARALI
04 Aralık 2016 Pazar 16:30

SAV YOLUNDA FECİ KAZA: SÜRÜCÜ AĞIR YARALI

ISPARTA-Sav Kasabası yolunda otomobil kontrolden çıktı. Taklalar atarak orta refüje devrildi.

Kazada sürücü ağır yaralanırken, araçta yolcu olarak bulunan bir kadın da yaralandı.  

 

CANIMMM ABIMMM ♡
14 Aralık 2016 Çarşamba 15:53

Ağzı olan konuşuyor diye boşa denmiyor. Bu gibi durumda bile duyarsız davrananları anlamıyorum.Kişiyi tanımadan yorum yapmak ne haddinize burda kaybettiğim kişi benim ABIM ve kendisi trafik kurallrını ve aracı usulunca kullanan sahısdı. Biz hala nasıl olurda böyle bi kaza yapabilir şokundayız. ABIMMM kontrollü sürücü olmasına rağmen böyle oluyorsa artık Allah'ın takdri demekten başka birşey diyemiyoruz. Ateş düştügü yeri yakarrr biz burda kavrulurken siz eleştirmeyi bırakın saygılı olunnnn !

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

CANIMMM ABIMMM ♡
14 Aralık 2016 Çarşamba 15:36

Agzı olan konuşuyor diye boşa denmiyor. Bu gibi durumda bile duyarsız davrananları anlamıyorum. Kisiyi tanımadan yorum yapmak ne haddinize burda kaybettiğim kisi benim ABIM ve kendisi trafik kurallrını ve aracı usulunca kullanan sahısdı. Biz hala nasıl olurda böyle bi kaza yapabilir şokundayız. ABIMMM kontrollü sürücü olmasına rağmen böyle oluyorsa artık Allah'ın takdiri demekten başka birşey diyemiyoruz. Ateş düştügü yeri yakarrr biz burda kavrulurken siz eleştirmeyi bırakında saygılı olunnnn !

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik kazası

"""
07 Aralık 2016 Çarşamba 08:30

hocamızdı mekanı cennet olsun sizi hiç unut mayacağız hocam nur içinde yatın Erdinç Y.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bahtınur şimşek
05 Aralık 2016 Pazartesi 19:18

Sevgi müdür yardımcımız sizin dikatli bir şekilde araç kullandığınızı kuralara duyduğunuzu biliyorum, biliyoruz ama nasıl oldu haberimiz yok ama vefat ettiniz Allah mekanınızı cennet etsin. Nur yüzlü insan seni çok seviyoruz acımız büyük ama sen merak etme bizim iyi bir Türk vatandaşı olmamızı istiyordun ve olucağız biz senin öğrencileriniz.. Işıklar içerisinde Yatman dileğiyle. Bahtınur Şimşek

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah aşkına...

SAVLI...
05 Aralık 2016 Pazartesi 15:05

Sn Emniyet Müdürüm ve Trafik denetleme müdürüm. Bu Sav yoluna,Pürlüler ile Sav ışıkları arasına, mesela Taş fırın önünü sabahtan, karşısına da yani Ispartaya girişte de öğleden sonraları en az ikişer saatlik RADAR uygulaması yapılmasını hasleten rica ediyorum. Allah aşkına bu yola özellikle radar.....

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Canan Boz
05 Aralık 2016 Pazartesi 11:41

Kazaya sahit olanlardanim ve gercekten adamin arabadan cikartildigini gordugum an kanim dondu yanindaki kadinin benim yuzumden olmesi diye haykirislari hala kulagimda dualari yakarışları ne yasadilar ne oldu arabanin icinde bilmiyorum bildigim tek sey ister hizli ister yavas gidin dikkatli olmadiktan sonra sonuc agir Allah sifa versin...

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert
05 Aralık 2016 Pazartesi 03:15

Bakın empati kurmadan konuşuyorsunuz.Burada benim lise öğretmenim ve de eşi kaza yaptı eşi öldü.70 ile hanginiz gidiyorsunuz araba kullanırken?Burada uysaydı hıza diyenler felan saçmalamasın adamı terörist ilan edeceksiniz neredeyse.Gitmeseydi iyi olurdu tabi ama yolun acemiliği aracın belki o anda yaptığı bir hasar.Hem kaç km hızla gittiğini size kim söyledi?Adam olun terbiyesizlik yapmayın.Empati kurmayı deneyin.

13 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biraz daha Dikkat !!!!!!

ISPARTALI..
04 Aralık 2016 Pazar 21:20

Yine de geçmiş olsun,Allahtan şifalar dilerim. Yabancı olsun,yerli Ispartalı olsun,lütfen trafik kurallarına ve işaretlerine uyalım. Bu SAV YOLUNDA ruhsatlarında otomobil yazanlara hız sınırı 70 Km , diğer tüm araçlara 50 Km dir. Yüzde on tolerans falan yoktur.71 lede 51 lede ceza yersiniz.Ceza ile kazalar önlenmez,ama kurallara uymakla önlenir. 70 km hızla gitse bu araç ,bu şekilde kaza yapar mı ??? Lütfen sizlere soruyorum...DİKKAT!!!!! DİKKAT!!!!

14 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla