visitor analyticsvisitor analytics

ŞARKİKARAAĞAÇ'A HİZMET YAĞMURU

ŞARKİKARAAĞAÇ'A HİZMET YAĞMURU
04 Ağustos 2016 Perşembe 21:54

ŞARKİKARAAĞAÇ'A HİZMET YAĞMURU

Türkiye Büyük Millet Meclisi Plan ve Bütçe Komisyon Başkanı ve AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'in destekleri ile Şarkikaraağaç ilçesi sıcak asfalta kavuştu. Şarkikaraağaç son yatırımlarla beraber cumhuriyet tarihinde görülmeyen hizmeti gördü.

Belediye Başkanı İsa Çarkacı’nın AK Parti’ye geçmesinin ardından Şarkikaraağaç hizmet atağına hız verdi. Projeler ve yatırımlar ile hizmet atağına geçilirken, cumhuriyet tarihinde görülmeyen çalışmalar yapılmaya başlandı. Ak Parti Milletvekili Bilgiç, zaman buldukça ilçeye giderek yatırımları ve çalışmaları yerinde inceliyor. Şarkikaraağaç’ta ise uzun bir aradan sonra sıcak asfalt çalışmaları başladı. Vatandaş ise hem başkana hem de Milletvekili Bilgiç’e teşekkür ediyor. 




Cecen

Cecen
05 Ağustos 2016 Cuma 21:58

Devlet buyuklerin yaninda ayaklar uzatilmamali orf ve adetlere bagli kalinmali

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlçede yaşayanın günahı ne?

VATANDAŞ
05 Ağustos 2016 Cuma 14:39

BU RESIMLERİN ÇEKİLDİĞİ YERE YAKIN EVİMİZ VAR.MUHTEMELEN BENİM ÇOCUKLUĞUMDA ASFALT YAPILMIŞTIR EN SON.. ŞİMDİ İSTİKLAL MAHALLESİNDE OTURUYORUM. SON 1 YILDA IKI KERE KAZINIP SICAK ASFALT YAPILDI CADDELER...PEKI İLÇEDE YAŞAYAN VATANDAŞIN GÜNAHI NE?????

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yol

Mehmet kutlu
05 Ağustos 2016 Cuma 14:31

Sayın vekilim Şu Şarkikaraağaç ile eğirdir arasını duble yol yapmak koca reisin oğluna yakışır diye düşünüyoruz hazır elinizde bu yetkiler varken lutfennnn Traktörlerin kamyonların arkasında konvoy halinde yolculuk yapmaktan usandik

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİZMET

misafir
05 Ağustos 2016 Cuma 10:59

İstemesini bileceksiniz arkadaşlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜÇBİNLİK ARABA YORUMU YAPAN ARKADAŞA CEVAP

Sercan
05 Ağustos 2016 Cuma 09:46

ISPARTA BÜYÜK BİR KÖY. VE O ÜÇBİN LİRALIK ARABA İLE HAVA ATAN MİLLETİ RAHATSIZ EDEN GENÇLERDE BİR BALTAYA SAP OLAMAMIŞ KENDİNİ BÖYLE İSPAT ETMEYE BEN DE VARIM DEMEYE ÇALIŞAN EZİK, AŞAĞILIK KOMPLEKSİNE SAHİP KÖY ÇOCUĞU ZİHNİYETİDİR.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEÇ KALINMIŞ

Tansu ercan
05 Ağustos 2016 Cuma 09:39

ZATEN OLMASI GEREKEN BİR ŞEYİ ABARTMAYA GEREK YOK ÇOKTAN YAPILMASI GEREKİRDİ. Ayıp

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geç kalınmış hizmet

Karaağaç
05 Ağustos 2016 Cuma 02:22

Şarkikarağaç ta daha yapılacak çok yol var her yer köstebek yuvası gibi. Umarım her yer sıcak asfalt olur. Karaağaç bu kötü durumları haketmiyor. Isparta'nın yolu olmayan tek ilçesi.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

küçük bir eleştiri-2

gurbetçi
04 Ağustos 2016 Perşembe 23:41

asfaltlama işine dün karar verilmediğine göre asfaltlanacak yerler daha önceden vakitlice, insanlar neredeyse bir gün boyunca susuz bırakılmadan asfaltlanmalıydı.ş.k'ta mukim birçok insan ise durumu kabullenmiş.yeter ki memlekete bir şey yapılsın diye düşünüyor olmalılar. haksız da değiller tabiî ama bu su meselesi iyi koordine edilemiyor. umarım bir an evvel biter bu çile.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

küçük bir eleştiri-1

gurbetçi
04 Ağustos 2016 Perşembe 23:38

asfalt çalışması çok güzel iyi hoş da, suları kafalarına göre kesmeseler çok daha güzel olacak.02/05/2016 tarihinde bitmesi gereken su hattını yenileme çalışması 6 (ALTI)ay geçmesine rağmen hâlâ devam ediyor.bu asfalt çalışması sebebiyle de, asfalt dökülecek yerleri alelacele yapmaya çalışıyorlar. gece yarılarına kadar sular olmuyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.....

.....
04 Ağustos 2016 Perşembe 22:31

konuyla alakası yok ama şunu belirtmek istiyorum yetkililere. şu 3 binlik arabalarla son ses baslı müzikle dolaşan kişiliksiz yaratıklardan bıktık. sokak sokak geziyor, polisin bu tiplere gerekeni yapması gerekiyor. laftan sözden anlamıyorlarsa anlayacakları dilden konuşmaları gerekiyor. toplumda nasıl yaşayacağını bilmeyen yaratıkların şehirlerden arındırılması lazım. yeter artık bıktık

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

15

14
04 Ağustos 2016 Perşembe 22:01

14 yıldır neden yapılmadı??

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla