visitor analyticsvisitor analytics

ŞANTİYEDE İNCELEMEDE BULUNDULAR!

ŞANTİYEDE İNCELEMEDE BULUNDULAR!
12 Mart 2016 Cumartesi 15:45

Isparta Valisi Vahdettin Özkan, Burdur Valisi Hasan Kürklü, Isparta Milletvekili ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, Burdur Milletvekilleri Bayram Özçelik ve Reşat Petek ve beraberindeki ekip Isparta’nın Sütçüler İlçesini Antalya Dereboğazı yoluna bağlayacak olan 380 metre uzunluğundaki Melikler Köprüsü’nde incelemelerde bulundu.

Sütçüler'in cennet köşesi Yazılı Kanyon bölgesindeki Çandır, Melihler, Şehler ve çevresindeki yerleşim merkezlerinin Karacaören Göleti'ni köprü ile geçip kısa yoldan Dereboğazı Yoluna ulaşma hayalleri 30 yıl sonra gerçeğe dönüşüyor.

İNCELEMEDE BULUNDULAR

Isparta Valisi Vahdettin Özkan, Burdur Valisi Hasan Kürklü, Isparta Milletvekili ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, Burdur Milletvekilleri Bayram Özçelik ve Reşat Petek ve beraberindeki ekip, yüzde 75’nin tamamlandığı köprüde incelemelerde bulundu.

YÜZDE 75’İ TAMAMLANDI

Isparta’nın Sütçüler İlçesini Antalya Dereboğazı yoluna bağlayacak olan 380 metre uzunluğundaki Melikler Köprüsünün yüzde 75’i tamamlandı. Köprü, bölgedeki birçok yerleşim yerini Karacaören Barajı üzerinden Isparta-Antalya karayoluna çıkaracak. Böylelikle 2 saat süren Antalya ulaşımı 45 dakikaya, 1 saat süren Isparta yolculuğu ise 30 dakika mesafeye düşecek.







Sütçülerin ve Aksunun Yeni Gembos yoluna entegresi Şart

Tatar ramazan
27 Nisan 2016 Çarşamba 16:07

Konya-Antalyanın yeni yolu Gembosa uygun bir yerden ISPARTAYAnın yakınilçelerine bağlantı verilmesi yerinde olur. Aksu ve Sütçülerin bir çok köyü için böyle bir bağlantı şart. Kesmedeki bir adamın Sütçüleri Eğirdiri dolanması.Beyşehir gölünün altından Kurucu ova istikametinden bozuk yolu düzelterek Kesmeye oradan sütçülere bir bağlantı lazım. Ayrıca Isparta-konya arası höyük yolu uzun zamandır.bozuk.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Viyadük

Mustafa Yunt
19 Mart 2016 Cumartesi 11:46

Şimdiki Proplem Sütcüleri Melikler Köprüsüne Bağlayacak bir iki viyadük yani iki dağ arasını bir köprü ile aşmak İstanbulda çevre yollarında bu mevcut.Yapımı kolay,Çevre Orman Bakanlığı ve Karayolları ve diğer ilgilililerle bu başarılır

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mermer ağalarına peşkeş çekilen kamu malları

mahmut aksu
14 Mart 2016 Pazartesi 09:08

Sayın Isparta vali hazretlerine ve orada bulunan tüm ilgilere soruyorum. sütçüler ilçesi bu köprü ile nasıl ısparta ya 30 dk Antalyaya 45 dk olacak.Zaten şu anda sütçülerden çıkan bir araç yaklaşık 50 km sonra köprünün çıkış ayağına ersazı köyüne ulaşıyor. bu köprü ile yine 45 km sonra aynı noktaya ulaşıyor.bu köprünün sadece ve sadece mermer ocaklarına peşkeş olduğunu ilerleyen yıllarda içimiz sızlayarak göreceğiz. Çandır halkının hakkı olan bu köprü onların felaketi olacak.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

spartans
12 Mart 2016 Cumartesi 23:53

bana zaten 42 dakika :D

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Milletvekilimiz Sadi Bilgiç Beyefendinin dikkatine

Ahmet Dalkıran
12 Mart 2016 Cumartesi 22:58

Sayın milletvekilim son Eğirdir ziyaretinizde Eğirdir ada yolunun uzatılarak mahmatlar beldesine ulaşması , sikülasyonu sağlamak için iki büyük köprü yapılması projenizi söylemiştiniz.Umarız bu projeye gerekli maddi desteği Ankaradan alırız.Bu sayede Isparta konya yolu 30 kilometre kısalacak binlerce arabanın gölün etrafını dolaşmak için yaktığı akaryakıtı düşünürsek ne kadar faydalı olacağını düşünürsek bu yoldan belediyeye kaynak sağlanacaktır.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi oku haberi

VATANDAŞ.
12 Mart 2016 Cumartesi 22:41

Isparta Antalya demiyor haberde iyi oku kardeş sütçüler Antalya diyor anlatabilmişizdir inşallah sana

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

antalya dk mı ?????

köprüyle yol kısalması ne alaka
12 Mart 2016 Cumartesi 22:02

melikler köprüsünün yapılması ile ısparta -antalya nasıl 45 dk,inecek anlayan biri varsa bana da anlatsın...

16 Beğendim
2 Beğenmedim