visitor analyticsvisitor analytics

ŞANLITÜRK GİTTİ, ASLAN GELDİ...

ŞANLITÜRK GİTTİ, ASLAN GELDİ...
17 Ağustos 2014 Pazar 16:37

Yeni Isparta Beldiye Başkan Yardımıcıs belli oldu.

Görevden alınan Belediye Başkan Yardımıcısı Aydın Şanlıtürk'ün yerine Isparta Beldiyesi Meclis Üyesi ve İmar Komisyonu Başkanı Akif Aslan göreve getirildi.

....

özgür şafak
20 Ağustos 2014 Çarşamba 01:25

Akif aslan bu görev için en doğru isimdir,dürüst çalışkan ve hizmet için kendi çıkarlarını gözetmeyecek nadide insanlardan biridir. Görevinde başarılar diliyorum.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKILLICA BİR KARAR

BÇB
18 Ağustos 2014 Pazartesi 16:36

Başkanımızı tebrik ediyorum.İkisininde Mühendis olması daha kaliteli hizmet üretmek anlamına gelir.Kimin ne dediği önemli değil, önemli olan kervanın yürümesi... ALLAHım Yar ve Yardımcınız olsun.Buarada Rahmetli Mehmet ASLANın adını da rahmetle ****ım.Keşke aramızda olsaydı

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yerinde karar

ö.özkan
18 Ağustos 2014 Pazartesi 08:38

Akif aslan genç zeki dürüst ve çalışkan insandır.Başkana tşk ler gençlerin önünü açtığı için.Sonuçta bu insan inşaat mühendisi öyle yukarlardan inme diye bir şey yok.Yılanlılı olmasıda gurur verici

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

belediye

belediye
18 Ağustos 2014 Pazartesi 00:54

helal olsun başkana bir topragını bir yılanlı lıyı daha aktif göreve getirmiş bir insan bukadar milliyetiçi olabilir bir insanın ısparta belediyesinde bir yerlere gelebilmesi için büyük büyük bölümler bitirmesine gerek yok sadece kütükte yılanlılı yazsın yeter bu belediye sizede kalmaz

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

isabetli

ali
17 Ağustos 2014 Pazar 21:42

Başarılı ve isabetli bir tercih olmuş,tebrikler Başkan.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Menfaat

Vatandaş
17 Ağustos 2014 Pazar 20:26

ISPARTALI BELMAŞ CI DYP LİMEHMET ASLANI İYİ TANIR SIRADA ŞİMDİ OĞLU VAR VAY ISPARTAM VAY

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Ali
17 Ağustos 2014 Pazar 20:15

Kimin ne olduğunu bilmeden yazan zırcahiller akif aslan eğitimli donanımlı dürüst bir arkadaştır. Ayrıca imş mühendisidir layıkıyle yapar bu görevi . Hayırlı olsun

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cahil !!!

Üniversiteli
17 Ağustos 2014 Pazar 18:18

Ne kadar cahil oldugunu kisa zamanda anlamani umarim, daha okuyup anlama yetisine sahip olmayan insanlarin burada yorum yazmaya calismasi gercekten komik :) sen once kendi dagarcigini genislet sonra baskan ve meclis uyeleri hakkinda yorum yapma hakkina sahip ol! Saygideger baskan da ve her bir meclis uyesi de onurlari ve serefleriyle takdir edilecek kisilikler, hele ki o yazaneci diye agzina aldigin Arif Aslan... sen ve senin gibiler agziniza onun adini alma hakkina asla sahip olamazsiniz .

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan yardımcısı

vatandaş32
17 Ağustos 2014 Pazar 18:03

arkadaşım bahsettiğin yazıhaneci arif aslan sen karıştırdın galiba bilmiyorsan öğrenmende fayda var

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eyyyy günaydın

soruyorum sana
17 Ağustos 2014 Pazar 17:37

yanlış yazmışsınız otogarcı arif bu inşaatçı akifotogarcı içinde doğruyu söylemişsiniz.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SORUYORUM SANA...

EYYY GÜNAYDIN
17 Ağustos 2014 Pazar 17:14

OTOGARDA YAZIHANECİLİK YAPMAKLA ISPARTA BELEDİYESİNDE YÖNETİCİ OLMAK NASIL OLACAK??? SECİM ÖNCESİ VERDİĞİN VAADLERİ YERİNE GETİRİYORSUN AMA MENFAATİNE UYANLARI... NERDE ISPARTA İÇİN VERDİĞİN VAATLER???

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla