visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:51

SANAYİ ESNAFINDAN SEDAT ÜNAL VEFAT ETTİ

SANAYİ ESNAFINDAN SEDAT ÜNAL VEFAT ETTİ
02 Ocak 2017 Pazartesi 23:50

SANAYİ ESNAFINDAN SEDAT ÜNAL VEFAT ETTİ

Isparta Eğitim enstitüsü mezunu emekli öğretmen ve sanayi esnaflarından Eskim boya sahibi Sedat Ünal kalp krizi sonucu vefat etmiştir.Allah rahmet eylesin,ışıklar içinde uyusun.Tüm sevenlerinin başı sağolsun.

Hasan karadayı
03 Ocak 2017 Salı 19:39

Bize hem öğretmenlik , hem de arkadaşlık yaptı ışıklar içinde uyu degerli öğretmenim..

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaşar Sürücü
03 Ocak 2017 Salı 18:58

Mevlam yerinde dinlendirsin mekanı cennet eylesin ailesine sabır ihsan eylesin

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞSAĞLIĞI

YILDIRAY ERKAN
03 Ocak 2017 Salı 13:54

KIYMETLİ ÖĞRETMENİM. ALLAH RAHMET EYLESİN. MEKANIN CENNET OLSUN İNŞ. DEĞERLİ AİLESİNE SABIRLAR VE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞSAĞLIĞI

AYŞE GÜL GÖÇER
03 Ocak 2017 Salı 10:46

BBİZE MATEMATİK DERSİNİ SEVDİREN DEĞERLİ HOCAMIZA ALLAHTAN RRAHMET DİLER EŞİ YASEMİN HOCAM VE ÇOCUKLARINA BAŞSAĞLIĞI DDİLERİM.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla