visitor analyticsvisitor analytics

SANAYİ ESNAFI AK PARTİ DİYOR

SANAYİ ESNAFI AK PARTİ DİYOR
09 Mayıs 2015 Cumartesi 20:54

AK Parti Milletvekili Recep Özel, 7 Haziran seçimleri kapsamında Yeni Sanayi Sitesi'ni ziyaret etti. Milletvekili Özel'en bir işyeri ziyaretinde ise kurban kesildi.

AK Parti Milletvekili Özel, seçim çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. İlçe ve köyleri ziyaret eden Milletvekili Özel, kent merkezinde de esnaf ve ev ziyaretlerine devam ediyor. Özel bu kapsamda bugün yeni sanayiyi ziyaret etti. Esnafla görüşen Özel, dertlerini ve sıkıntılarını dinledi. Özel'in gelmesiyle ise bir işyeri sahibi ise kurban keserek karşıladı. 

AK Parti iktidarının devam etmesi gerektiğini belirten esnaflar ise istikrarın devam etmesi için AK Parti'nin tekrar tek başına iktidara gelmesi gerektiğini söylediler



































hangi istikrar ?

demokrat
10 Mayıs 2015 Pazar 20:42

istikrar sürsün diyen kim varki? herşeyden önce neyin istikrarıbu? akp nin iktidara devam istikrarı ise anlarım ama ekonomik,siyasi,dış politika,kurumlar arası uyuşum falan ise böyle birşey hiç olmadı çünki iktidar kendine düşman yaratarak devamlılığını sürdürdü!!.Gidin işinize beyler!!!

45 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

eyi günler

osman
10 Mayıs 2015 Pazar 19:16

Bakın arkadaşlar ak partide 3 dönem kuralı var . Ben üç dönem oy verdim ama dördüncüde vermiyeceğim.

71 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İstikrar olmasını herkes ister. İstikrar=AKP diye diye bu hale gelindi

Hunter32
10 Mayıs 2015 Pazar 14:32

Ak Parti yi herkes 2 dönem bağrına bastı. seven de sevmeyen de ancak bu dönem görüyorum ki özellikle ısparta açısından ak parti sınıfta kalmıştır. Ak partiye herkes kırgın, küskün, çünkü ısparta Ak parti döneminde hakettiği hizmeti almamıştır. Bu ülkenin istikrarı eğer sadece kişi ve bir partiye bağlı ise yazık bu ülkenin haline. Çok yazık. Ama ıspartalı bilinçli seçmendir. Gereğini yapacaktır. Ben Antalya da İstanbul da Ankara da yaşıyor olsam hiç düşünmem AKP ye verirdim ama ısparta için ????

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanayi durgun ticaret yok ama ticaret lisesini getirmişsiniz sadece.

sanayiye meslek lisesi yok
10 Mayıs 2015 Pazar 12:06

sanayinin yetişmiş eleman ihtiyacı var. ama siz sanayi meslek lisesinin kapatmışsınız. yerine ticaret lisesini getirmişsiniz.

49 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla