visitor analyticsvisitor analytics

SANATÇI BAŞKAL AK PARTİ SAFLARINDA

SANATÇI BAŞKAL AK PARTİ SAFLARINDA
31 Aralık 2014 Çarşamba 21:59

AK Parti saflarına sürpriz bir isim katıldı. Ispartalı Türk Halk Müziği Sanatçısı Başkal, AK Parti’ye üye oldu. Uzun yıllar MHP çatısı altında bulunan Başkal, “Artık aynı yerde saymanın anlamı yok. Gönlüm AK Parti ile olduğu için üye oldum” dedi.

Sanatçı Başkal, AK Parti İl Başkanlığı binasında kendisinin kayıt yapıldığı forma imzasını attı.

MHP'den tepkiler olabilecek. Ama anlayışla karşılayacağım. Gönlümüzü AK Parti'ye verdik. Partimiz için artık çalışacağız. Aynı yerde saymanın bir anlamı yok dedi.  

KOVULDU....

ALPER
03 Mart 2015 Salı 11:01

ÜLKÜCÜLERİN EKMEĞİ İLE ADAM OLAN BU ZAT, ÜLKÜ OCAKLARINDAN KOVULDU...

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Agzi olan konusuyor

Mehmet tan
13 Ocak 2015 Salı 02:11

Madem Grenoble'de konserdeydin Baskalın söylediği parçalrı'da iyi duymuşsundır, hepsi milliyetçi kesimin şarkıları. Ha bu arada ben o konserde görevliydim, ve emin ol ki başkal sözde ülkücü sanatçı olduğu için çağırıldı diğer iki sanatçının aksine. Ama görüyorum ki çağırarak yanılmışız malesef.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

senin gibi mhp li yi

Çakıcı ömer
11 Ocak 2015 Pazar 12:32

Lan baskal sen nasıl bir ülkücü sun Cevat

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Giden gider Kalan Kalır.

TuranDevlet
06 Ocak 2015 Salı 23:24

Radyo TuranDevlet yaptığım zamanlarda baş tacımızdı. Giden gitmiştir arkasından laf etmenin de pek bir anlamı yoktur. Radyolarımızda veya Araçlarımızda parçalarını dinleyeceğimiz o kadar çok ülkücü sanatçılarımız var ki Gidenlerin adının bile anılacağını düşünmüyorum. HAK HAKLININ YANINDADIR MERAKLANMAYIN. ÜLKÜCÜ HAREKET BİR KİŞİNİN GİTMESİYLE EKSİLMEYECEKTİR.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAKIM LİDERİ Mİ SAÇMALAMAYIN (MHP)

O SADECE SANATCI
06 Ocak 2015 Salı 16:16

Adam türküsünü söyleyen sanatını yapan biri.Abartmayın Ülküdaşlar ayıptır.Hesap günü geldiğinde altından kalkamazsınız.Önce başımızdakilere sormak lazım.Bu adam neden gitti.İçimizdeki bazı yanlışlıklara boyun eğmediği için olabilirmi?Biz davamızı savuna duralım.Sanatcıya göremi partinizi seçiyorsunuz.Bırakın bu işleri Adamın sesi yurt dışında bile klinik testlerden taktir almış.Siz hala yok nankör yok maması kesildi.Çirkinleşmeyin davamızı dahada batırıyorsunuz.Türküsünü söyler parasını alır.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bak sen

ahmet
06 Ocak 2015 Salı 14:26

eğer iktidara bdp gelse kürdüm diyebebileceksiniz anlaşılan.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

cokk

yakini
04 Ocak 2015 Pazar 01:57

Grenoble de konserde ben oradaydim mo konserde orhan ölmez yudum ve baskal bey sahne almistir digerleridemi ülkucuydu..ayrica fransa grenobale ülku ocagifederasyonuna muhalif bir ocaktir agzi olan konusuyor

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Salla Salla

Hüseyin CEM
03 Ocak 2015 Cumartesi 17:54

calgıcı saf degiştirdi tali paralı yoldan otobana cıktı.iyi salladı ama gec kaldı yerinde saydığını farketti.trt trt trt kapısını acacak bir hamle yaptı.şivan perver kendisiyle program yapmayı ret etmişi ben yıllarca dediğimden dönmedim bu adam yerinde sayaraknhem gömlek cıkardı.bem bu adamla program yaymam demiş.akp liler yermi bunu devletten işvermeyin bakın akp ye ne saydıracak.salla salla parcasını calgıcıdan istiyorum.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanatçı bir nevi esnaftır. herhangi bir siyasi oluşumda olmamalıdır.

ahmet yücel
03 Ocak 2015 Cumartesi 15:35

sanatçı bir esnaf gibidir. esnaf ne zaman ben şucuyum bucuyum dediği zaman itibarı beş paralık olursa bu da aynı şekildir. esnaf olarak inanmış olduğun tüm değerleri değil mesleğini öne çıkararak saygınlık kazanacaksın önemli olanda budur.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

isinebak

ugur ozek
03 Ocak 2015 Cumartesi 10:43

Halilcim sen isine sanatına bak. Sadece türkünü söyle.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sanatçı

menfaatçi
03 Ocak 2015 Cumartesi 08:59

Menfaatler olmasaydı insanlar gelir miydi vecde, Sen ki cenneti vaad etmeseydin sana da etmezlerdi secde !

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

türk-islam

bozo
03 Ocak 2015 Cumartesi 02:59

BUGÜNLERDE VE NİCEDİR DAVA TÜRK İSLAM DAVASIDIR DİYENLERE GÜLÜYORUM TÜRK LÜK TAMAMDA Bİ TÜRLÜ İSLAMI GÖREMEDİK BE SİZDE KONVOYDA BİRA İÇEREK,SOKAKTA TESBİH SALLALYIP KIZLARA BAKARAK,HER TÜRLÜ KAVGANIN İÇİNDE OLARAK MI ÜLKÜCÜ OLUNUYOR.GİDİN O DEVLET BAHÇELİ DENENDEN HESAP SORUN ÖNCE ÜLKÜCÜLÜK SENİN YAPTIKLARIN VE YAPTIRDIKLARINMIDIR DİYE.NE YAZIK KIYMETLİ TÜRKEŞİME SIZLIYORDUR MEZARINDA KEMİKLERİ PARTİYİ KİMLERE EMANET ETTİM DİYE

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Komik

Mehmet Tan
02 Ocak 2015 Cuma 20:42

Haha daha geçen pazar günü para için Grenoble ülkü ocağında Mhp ayağından gidiyordu. Hepsi para için Başkal bay yani

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

eyveli ağaç taşlanır

meyveli ağaç taşlanır
02 Ocak 2015 Cuma 17:24

Başkal doğru bir karar vermişsin! Yazılan yorumlar onu gösteriyor. Sana edilen iftiraların hesabını da kıyamette bırak...

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayıp

SengetLi
02 Ocak 2015 Cuma 16:37

Rahmetli Süleyman Dönmez Sayesinde Kim Olduğun Bilindi.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

KİME NEE

GERÇEKLER ACIDIR.
02 Ocak 2015 Cuma 16:30

Başkal belediyeden ve mhp den ayrılalı çok olmuştur.Görüyorum ki öncelikle bu kesimden tepkiler gelmiş.Sebebi çok açıktır.Bu kadar dokunacaktı tutsaydınız elinizde.Adam sanatını en kaliteli şekilde icra eden ve hiç bir zaman parti sınıf din ırk renk ayrımı yapmayan tanıdığım nadir insanlardan biridir.Zamanında çok büyük paralara sırt çevirmiş,Partiyle değil tek başına Yalan dünya albümüyle tanınmıştır.Allah yolunu açık etsin.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOLUN AÇIK OLSUN

OZANALİ YILMAZ
02 Ocak 2015 Cuma 15:07

*** YOLUN AÇIK OLSUN ***Biz ülkücüler hiç kimseye saraylar, gemiler, yatlar ve paralar vereceğimiz vaadinde bulunmadık, sadece yüreğimizde yatan vatan sevgisini ilk günkü gibi sıcak kalmasını sağlamak için elimizden geleni yapmaya çalıştık.Eğer bu kutlu yolda dünya makamı, dünya malı bekleyenlerin beklentileri elbette boşa olduğunu zamanla öğrenip bizleri terk edeceklerini biliyorduk ve gidenlere hiç gönül koymadık. Şunun bilinmesini istiyorum gidene kal demek bizde yakışmaz, yolun açık olsu

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Onurlu olmak zor

DOBRA
02 Ocak 2015 Cuma 01:05

Sanatçı Başkal, yerinde saymıyordu. Sanatçı onurunu koruyordu. Şimdi seçtiği zihniyeti yükselme yeri olrak kabul ediyor. Yani sanatını ranta değişiyor.Davasından vazgeçiyor.kendisi bilir ama, girdiği ortamı gördükçe sanatı adına utanacak. Toplum itibarı düşecek. Yazık.

15 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖTÜ SÖZ SAHİBİNİN

BELEDİYE ÇALIŞANI
02 Ocak 2015 Cuma 00:12

BAŞKAL BELEDİYEDEN İSTİFA EDELİ 4 YIL OLDU LAAA...NEYİN KAFASINI YAŞIYONUZ SİZ...ADAMIN DA HASIDIR...FİKRİNİZİ KENDİNİZE SAKLAYIN SİZ...BANA GÖRE BAŞKAL YERİNİ BULDU...ISPARTAYA DA BELEDİYE DE KAZANDIRDIĞI ÇOK ŞEY VAR BİLEN BİLİR...

17 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akkurt

Smtyzc
01 Ocak 2015 Perşembe 22:27

Senin akkurt olacağın belliydi zaten senin ve senin gibiler defolsun biz bize yerteriz

6 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

son pişmanlık fayda etmez hemşerim

Ayhan ÇELEBİ
01 Ocak 2015 Perşembe 21:59

Sana MHP,den tepki gelmez zaten seni ÜLKÜ ocakları seni kovmuş sana kapıyı göstermiş.Baktın yüz yok sanada terketmek düşmüş ve sende intikam almak için akp,ye geçmişsin hayırlı olsun.

9 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

kişik sıkıntılı

ali eryılmaz
01 Ocak 2015 Perşembe 20:07

yorumlara bakıyorum herkez yorum yapmıs bırde ben yapam dedım herseye hersekıl saygımız var sanatada ama kısılık bozuklugu var bu adamda.allahtan ıbrahım tatlıses gıbı meshur degıl

11 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

herkes işine baksın

size neeee
01 Ocak 2015 Perşembe 19:46

Her TÜRK VATANDAŞI gibi bir sanatçının da istediği partiye oy vermesi gönül vermesi demokrasinin gereğidir...Kimsenin kimseye hesap sorması haddi değildir.Benim görüşüm Başkal Bey Türkiyenin en güçlü seslerinden biridir.YOLDAN GECERKEN SANATÇI OLMAMIŞTIR ...BU İŞİN İLMİNİ YAPMIŞ,KONSERVATUVAR EĞİTİMİ ALMIŞ bir sanatçıdır...Özgeçmişini internetten de inceledim.Bir AK PARTİLİ olarak gurur duydum bizimle devam edeceği için....HOŞGELDİN BAŞKAL ARAMIZA...

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru yolu seçmiş

vatan sevdalısı
01 Ocak 2015 Perşembe 19:42

canımız türkiyemizin geliştiği günlerde bunun tek sebebi sayın recep tayyip erdoğandır. hoş geldin başkal senin gibi sesler ve doğru dürüst güvenilir büyük sanatçıların partimize katıldığı için gurur ve sevinç duyuyorum.

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla