29 Temmuz 2017 Cumartesi 14:38

SALDIRI KAMPANYASI BAŞLATTILAR

Saldırı kampanyası başlattılar
27 Ekim 2015 Salı 08:39

Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, Kanal32 Anahaber bülteninin konuğu oldu.

Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, Kanal32 Anahaber bülteninin konuğu oldu. Zabun, Kanal32'i habere çok konuşulacak açıklamalarda bulundu. İşte o açıklamalar.

Ezikler

Yezitler
27 Ekim 2015 Salı 16:00

Zabun çoook dram komiksin. İftirada atıyorlarmı Basın özgürlüğünü gasbediyorlar diye yolsuzluk iftirasıda varmı doğal gaz ve türk telekom diye vah vah hiç utanma sıkılma arlanmada kalmadı artık en az kemik dağıttığınız makarnacılar kadar utanmanız yok.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

Yezitler
27 Ekim 2015 Salı 15:49

Takoz 32 sen yolsuzluk haberini vermeyince kimse duymadımı çatır çatır millet öğrendi senin kıç yalaman yalakalık için yanına kar kaldı. 500 katrilyonluk yolsuzluk nasıl yok sayıcaksın. yorumu yayınlama damına kadar. MİLLET ÖĞRENDİ. MUNDAR BASTIRIK TUTMAZ: Türk telekom yolsuzluğu yaz çat karşına çıkıyor.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğruları konuşalım

Isparta'lı Seçmen
27 Ekim 2015 Salı 12:58

Sayın Zabun, seçmen olarak şu sorularımızın cevaplarını istiyoruz;1. Teşkilatınızda, vekillik kapasitesinde hiç başka aday bulamadınız da, Amasya Merzifon'dan neden aday getirdiniz?2. İl toplantılarınızda söyledikleriniz, verdiğiniz sözleri, kapıdan çıkar çıkmaz, unutmak, yalanlamak, hangi etik değerlere sığar?3. Kavgalı olmadığınız, tehdit etmediğiniz bir tane kurum müdürü gösterebilir misiniz?4. Haydar Kemal Kurt için söylediklerinizi yutmak, yalamak nasıl bir duygudur?

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla