visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:24

SAİT YÜCE KİMDİR?

SAİT YÜCE KİMDİR?
18 Eylül 2015 Cuma 17:11

AK Parti'nin 2. sıra Milletvekili Adayı olarak açıklanan Amasya Milletvekili Sait Yüce'nin işte özgeçmişi

28 Ocak 1963 de Amasya- Merzifon’da doğdu. Osmanlı’nın son meclisinde Denizli mebusluğu yapan Ahmed-i Muhib efendi’nin torunu olan Sait Yüce, Babası Ahmed İlhan ve Hayriye Hanımın evladıdır. Liseyi Denizli’de Üniversite ve yüksek lisansını Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde tamamladı.

Çeşitli gazetelerde 1985-1993 yılları arasında siyaset, dış politika ve parlamento muhabirliği yaptıktan sonra Ankara Temsilciliği, köşe yazarlığı görevlerinde bulundu. Ulusal ve uluslararası birçok toplantı ve sempozyumlara iştirak etti.

1993 den sonra İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Çevre Bakanlığı, Devlet Bakanlığı, Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı, TBMM ve AK Parti Genel Merkezinde uzmanlık, Basın müşavirliği, Baş Müşavirlik görevlerinde bulundu.

Çeşitli Sivil Toplum Kuruluşlarında Yönetim Kurulu üyelikleri bulunan Sait Yüce’nin;

Medeniyetlerin Kavşağında Bir Dünya Kenti İstanbul,İstanbul’un Altın Yılları 4 cilt 1994–1997 (Sayın Tayyip Erdoğan’ın İBB Başkanlık yılları), Renklerin Türküsü Çevre Bakanlığı Yayınları, Bediüzzaman Said Nursi nin hayatı ve Risale-i Nur’un telif ve neşir yılları gibi yayınlanmış eserleri bulunmaktadır.

Evli ve iki çocuk babasıdır.

seçim ittifakı için aday olunacak ve seçimden sonra birden fazla grup kurulacak.

yeni partinin adı MERKEZ PARTİ
03 Temmuz 2016 Pazar 01:17

sit yüce birdaha seçimde millet vekili olamayacak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sait yuce

bilal tan
28 Nisan 2016 Perşembe 10:37

Sayin vekilim selam

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nur

Ilker keles
08 Aralık 2015 Salı 12:41

Rabbim ciktigin bu zorlu yolda en kolay en hizli yorulmadan kosmayi nasip etsin nur bayragimiz sizin elinizde said hocam

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı nerede ?

mehmet başat
18 Ekim 2015 Pazar 23:26

Ispartalı olan "ben zaten Ispartalıyım" diye uğraşmıyor. Hiç değilse dışarıdan gelen kendini sevdirmek için ****ret eder, çalışır. Değil mi? Hem "küreselleşen dünyada", dünyayı "Ispartalı" yapmanın, ya da Isparta'yı dünyaya açıp "dünyalı" yapmanın yolu belki de böyledir. Kim demiş ki;"baba" aslen Ispartalıdır. Ve "Ben maal-iftihar Ispartalıyım" diyen bir Bediüzzaman.. Ispartalıyı yolup, Küpünü doldurmak için "Ispartalı güzellemesi" yapanlar da var. Neticede Allah var. Keder yok!

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı olanların hepsinden fayda mı gördük

Filiz
14 Ekim 2015 Çarşamba 23:07

Şimdiye kadar Ispartalı olupta Ispartaya hiç bir faydası olmayan kişiler geldi geçti ve nedense onlarsürekli seçilmeye devam etti.Belki Ispartalı olmayan birinin faydası dokunur.HAYIRLISI OLSUN.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bi numara olmaz

sayid
05 Ekim 2015 Pazartesi 09:20

güle güle recep güle güle

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hooop dedik.

gelmiş geçmiş diye başlyınca
02 Ekim 2015 Cuma 18:38

vites küçült Isparta. 1 'e al. bir vekil yeter. yerli ve milli olsun:)

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Selam

Seyfettin
29 Eylül 2015 Salı 16:36

Dedemin selami var oyunu sana verecekmiş

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta da milli eğitim bitmiş

çok iyi olmuş
24 Eylül 2015 Perşembe 21:08

inşallah sait bey telafi eder. recep bey kimseyi anlamadı. biz de kimseye anlatamadık, sayesinde çok oy kaybettik.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

istanbulda yağcılar diye bir semt vardı sanırım

yaz kitabı al vekilliği
22 Eylül 2015 Salı 01:29

,İstanbul’un Altın Yılları 4 cilt 1994–1997 (Sayın Tayyip Erdoğan’ın İBB Başkanlık yılları),

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

akgüvercin

ak
22 Eylül 2015 Salı 01:17

Nereden geldin se oraya geri git AKPARTİ GENEL MERKEZİ İSPARTA DA HEZİMETE UĞRAMADAN YERLİ ADAYLA YERİNİ DEGİSTİRSİN isparta seni kabul etmiyecek KABULLENMİYECEK

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sait yüce

ak genç
21 Eylül 2015 Pazartesi 20:22

sait yüce seçimi her ne kadar yerinde bir seçim olmasa da kendisinin memleketimizi mecliste en iyi şekilde temsil etmesi için çok çalışıp yine kazanacağız haydi ısparta durmak yok ak parti ile yola devam

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akp

Kerem aras
21 Eylül 2015 Pazartesi 14:01

Ispartali hiç mi adam kalmadı da bu efendi yi koydunuz ispartaliyi keriz görüyoruz size oy yok ispartanin adamı olmayana da oy vermeyin ispatalilar

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhterem

Oğuzhan Barın
20 Eylül 2015 Pazar 23:15

Pek muhterem bir şahsiyetmiş dedesi mebusmuş o da mebusluğu engin hizmetlerinden dolayı haketmiştir.Ne diyelim vatana millete hayırlı uğurlu olsun... :-)

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçti

ömer barış uzuner
20 Eylül 2015 Pazar 20:23

Ispartada hiç mi adam yoktda elin adamınıaday diye çıkardılar ben şahsen akpm oy vermen

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

.....

Neff
20 Eylül 2015 Pazar 19:33

:)))) başka yazacak bir şey bulamadım

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

:-)

ISPARTALI
20 Eylül 2015 Pazar 18:59

Isparta'ya ISPARTALI birisi aday olsaydı daha iyi olmazmıydı? Bu adam nerden bilir Ispartayı, Sütcüleri, Kesmeyi, Kabacayı???

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yola de vam

Osman Arslanli
19 Eylül 2015 Cumartesi 05:15

Said Yuce vekilim Ispartamiza Hizmette sınır tanimıyacak guzel atilimlarda bulunacagina inaniyorum.Recep vekilimin tavrinida tebrik ve takdirle karşiliyor diger aday listesine giremeyelere ornek olur insaallah.Dava adamligi azami sebat ve sabir ister vesselam.

9 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

yaktın bizi

mustafa baş
19 Eylül 2015 Cumartesi 03:30

Aliiiiiii

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibrahim

ıspartalı
18 Eylül 2015 Cuma 23:03

Hayırlı olsun zaten Ispartalı olanlarından kapatma hizmetlerinden başka bir şey görmemiştik. Sait bey değerli bir insandır ama Ispartayı Ispartalı olmayan birini temsil etmesi bizim için düşündürücü olmalı. Ispartalının aklına Vali Ali Haydar beyi eleştirenler geliyor.

29 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

aday listesi

ıspartalı
18 Eylül 2015 Cuma 22:40

Yeni liste Ispartamıza hayırlı olsun

8 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

ali sahin çöne
18 Eylül 2015 Cuma 22:18

kardesımız ıspartaya ıyı hızmetler edecek buna butun kalbımle ınanıyorum hayırlı olsun

9 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı Olsun

18 Eylül 2015 Cuma 21:35

Sayit beyi Tanıma Fırsatı Buldum Kendisin gerçekten hizmet adamı. Isparta'ya Büyük hizmetleri olacağına inanıyorum

12 Beğendim
41 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak Partili

18 Eylül 2015 Cuma 21:31

Recep Beye Hizmetlerinden dolayı teşekkür ederiz. Ama bundan sonra yola Sait bey'ile devam edeceğiz. Durmak yok Yola devam.

21 Beğendim
47 Beğenmedim
 
Yanıtla