visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 13:33

SAHTE ŞARJ ALETİ ALMAYIN, ALDIRMAYIN!

SAHTE ŞARJ ALETİ ALMAYIN, ALDIRMAYIN!
04 Aralık 2016 Pazar 17:38

SAHTE ŞARJ ALETİ ALMAYIN, ALDIRMAYIN!

ISPARTA’DA CEPTEL Firma sahibi Serkan İğci, üretimi yapılan sahte şarj aletlerine karşı savaş açtı. “Satmayacağım, Sattırmayacağım” diyen İğci, başka Özkanlar, Efeler, emirler ölmesin diye sahte şarj aleti üreticilerine savaş başlattığını söyledi. Vatandaşların sahte şarj aleti almamaları konusunda uyaran İğci, sahte şarj aletlerinin ölüm saçtığını belirtti. 

SAHTE ŞARJ ALETİ CAN ALDI

Amerika'da iPhone'la müzik dinlerken uyuyakalan genç kız,elektrik akımına kapılarak hayatını kaybetti.

Akıllı telefonların düşmanı olan sahte şarj aletleri bu kezcan aldı. Amerika'nın Texas eyalatinde Gabrielle Samuels isimli genç kız,iPhone'u ile müzik dinlerken uyuyakaldı. 

ELEKTRİK AKIMINA KAPILDI

Uykuda sahte şarj aletinden kaynaklanan elektrik akımınakapılan Samuels, hayatını kaybetti.

BEYNİ YANDI

Elektrik akımına kapılarak beyni yanan Samuels,telefonlarına ulaşılamayınca erkek arkadaşı tarafından merak edildi. Eve gelenerkek arkadaşı Samuels'i ölü olarak buldu.

POLİS ARAŞTIRIYOR

Sahte şarj aletinden kaynaklanan ölüm üzerine Amerikanpolisi, sahte şarj aletinin nereden alındığına ilişkin araştırma başlattı.Yetkililer henüz bir sonuca ulaşamadı.

 

 

Yasaklanmalı

Erhan
05 Aralık 2016 Pazartesi 16:57

Şarz aleti aldım bu şekilde ve daha prize takarken patladı. Avucumun içi is oldu ve patlamanın etkisiyle arka taraftaki kapağı fırladı. Evin ana sigortasını attırdı. Büyük bir tehlike atlattık. Kesinlikle yasaklanmalı.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sahteyi orjinal diye satar

bilir kişi
05 Aralık 2016 Pazartesi 15:28

bu adam bilmediğimiz adam değil,sattığı sirke su istemez,ıspartanın mimli tiplerindendir kendisi.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla