visitor analyticsvisitor analytics

ŞAHİN YÖNETİMDE YER ALDI

ŞAHİN YÖNETİMDE YER ALDI
21 Aralık 2014 Pazar 16:38

Ak Parti Merkez İlçe Başkanlığı'nın 5. Olağan Genel Kurul Toplantısı yapıldı. Merkez İlçe Başkanı Ömer Parlak'ın yönetim kurulu listesinde ise Sav eski Belediye Başkanı Mustafa Şahin'de yer aldı

Isparta Süleyman Demirel Kongre ve Sergi Sarayı'nda yapılan kongrede yönetim açıkladı. Sav eski Belediye Başkanı Mustafa Şahin'de yönetim kurulu üyesi olarak ismi açıklandı. Partim ve milletim için ne görev verilir ise hazırım diyen Şahin, daha iyi hizmetler için elimizden geleni yapacağız dedi.

sadece tek bir partiyle olmaz

ahmet yücel
24 Aralık 2014 Çarşamba 17:30

mustafa beyin ilçe yönetimine girdiği gibi daha iyisi için ve diğer partilerde aynı şekilde hemşerilerimiz top yekün ağırlığını koyarak sözü geçen partilerde mutlaka savın temsilcisi olması gerekir.sonra ite kopuğa minnet etmeyelim.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta seçmeni

rezzan
24 Aralık 2014 Çarşamba 13:12

rezzan hanım geliyor, kendisi yıllardır sdü ye renk katti, aertık ak partiye renk katacak. ak partimize hayırlı olsun. rezzan hanım 1. sıra adayı olmalıdır.

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

tekler

sosyete
23 Aralık 2014 Salı 09:32

yogun iş temposundan selam sabahta ilk günlere nazaran azaldı avşarın bld yye arka kapılardan gimeye başladı oda makam koltuguna oturan degişyo birkaç kişiyle oturub kalkıyo bu başk hepsi aynı

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

pişmanmıyız

savlı
22 Aralık 2014 Pazartesi 17:59

ne pişmankığı arkadaş selamı sabahı bol büyüğünü küçüğünü seven bi başkanımız var duruşu yeter bi ak partili olarak mecburen avşarı seçtik allah kolaylık versin

16 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

köylü

köylü
22 Aralık 2014 Pazartesi 09:11

başarılar sayın şahin savlılar kıymetini yeni yeni anlamaya başladılar ama son pişmanlık fayda etmiyor

8 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAYBEDENLERİ KAZANMAK

ISPARTALI
22 Aralık 2014 Pazartesi 06:19

KAYBEDENLERİ MERKEZ İLÇE YÖNETİMİNE ALDINIZ OZAMAN YALVAÇ,VE Ş.KARAAĞAÇ KAYBEDEN BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARINIDA İL YÖNETİMİNE ALSANIZ ÇOK İYİ OLUR

18 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

ahmet yücel
21 Aralık 2014 Pazar 21:50

bir savlı olarak hemşerimin merkez ilçede yönetimde yer almasına sevindim.

32 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla