visitor analyticsvisitor analytics

SAĞLIKTA ISPARTA KALİTESİ

Sağlıkta Isparta Kalitesi
10 Kasım 2015 Salı 13:48

Devlet Hastanesi Plastik Cerrahisi Avni Hakan Ölmeztürk, Isparta'nın sağlık turizmine önemli katkılar sağlıyor.

         Isparta Devlet Hastanesi Plastik Cerrahisi Uzmanı Dr. Avni Hakan Ölmeztürk, başarılıoperasyonları ile dikkat çekiyor. Plastik cerrahi alanında insanların milyarlarca lira para harcayarak yaptırdığı operasyonlar Devlet Hastanesi Plastik Cerrahi Kliniği'nde ücretsiz bir şekilde yapılabiliyor.

         Devlet Hastanesi Plastik Cerrahi Uzmanı Dr. Ölmeztürk, yurt dışından da hasta akınınauğruyor. İngiltere'nin Londra kentinde yaşayan 25 yaşındaki 1 çocuk annesi AyşeKaru, burnundaki nefes alma rahaksızlığı ile meme sarkıklığı sorunu için Isparta Devlet Hastanesi'ni tercih etti. Alanya'da tatilde iken Erzincan'lı amcasının tavsiyesi ile Uz. Dr. Hakan Ölmeztürk ile tanışan Ayşe Karu, ekimayında Isparta'ya gelerek ameliyet oldu. Başarılı bir ameliyat geçiren İngiliz gelin, burundaki nefes alma rahatsızlığı ile meme sarkıklığı şikayetinden kurtularak İngiltere'ye döndü.

HEMŞİRE ...

HEMŞİRE ......W
11 Kasım 2015 Çarşamba 09:37

19 YILLIK CERRAHİ HEMŞİRELİK YAPIYORUM..DOKTORUN GÜLER YÜZLÜ VE İNSAN GİBİ DAVRANMASI BİZLERİ SEVEREK ÇALIŞMAMIZA İYİ YÖNDE ÇOK ETKİLİYOR..AMA BAZI HEKİMLER VARKİ KENDİNİ BEĞENMİŞ, (TÖBE AŞAĞI )KÜÇÜK DAĞLARI BEN YARATTIM DER GİBİ ENANİYET VE MAMURLUK ALLAH ISLAH ETSİN..DİYECEĞİM ŞU HAKAN BEY DEN ALLAH RAZI OLSUN.İNSANLIĞI VE HEKİMLİĞİ İLE BİR NUMARA.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEMŞİRE

HEMŞİRE
10 Kasım 2015 Salı 18:39

HEM İNSANLIĞI HEM DOKTORLUĞU SÜPER BİZEDE BU YETİYOR ZATEN..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

SALİM
10 Kasım 2015 Salı 18:37

GÜLER YÜZLÜLÜĞÜ YETİYOR KARDEŞİM..BEN ÇOK DOKTOR GÖRDÜM..DAHA ODASINA GİRERKEN KORKUYOR İNSAN..HELAL OLSUN..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİR NUMARA

SÜLEYMAN
10 Kasım 2015 Salı 18:36

AKDENİZ BÖLGESİN DE İLAÇ MÜBESİLİĞİ YAPMAKTAYIM..MART AYIN DA RUSYA DA KONGERE VARDI.ORADA DUYDUM.İSMİNİ GERÇİ TANIŞMAK MÜMKÜN OLMADI AMA İYİ VE KALİTELİ BİR HEKİME BENZİYOR..YOLU AÇIK OLSUN..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKAN HOCAM MÜKEMMEL

ÖZLEM SARIGÜNEŞLİ
10 Kasım 2015 Salı 18:33

2014 HAZİRAN AYIN DA HAKAN BEYE SAĞ AMELİYAT OLDUM...MÜKEMMEL BİR EL BECERİSİ VE TİTİZLİĞİ VAR.ALLAH RAZI OLSUN..TEKKELİME İLE MÜKEMMEL...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAŞŞALLAH

Musa BALABAN
10 Kasım 2015 Salı 14:30

Maşşallah Hakan hocama Asistanlığından belliydi iyi bir hekim olacağı, Allah yardımcısı olsun, Başarılarının devamı dileğgiyle!!!

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla