visitor analyticsvisitor analytics

SAĞLIKTA İKİNCİ DALGA BAŞLADI

SAĞLIKTA İKİNCİ DALGA BAŞLADI
10 Ağustos 2016 Çarşamba 10:57

SAĞLIKTA İKİNCİ DALGA BAŞLADI

ISPARTA’da sağlıkta ikinci dalga başladı. Aralarında başhekim, doktor ve hemşire ve sağlık çalışanlarının bulunduğu 21 personel açığa alındı.

Isparta Devlet Hastanesi’nden 14 kişi, Kadın, Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi’nden 7 kişi açığa alındı. 

 

KÖRFEZ DERSHANESİ VE ATANANLAR

GENÇ SENİRKENTLİ
10 Ağustos 2016 Çarşamba 15:53

BU SENE KÖRFEZ DERSHANESİNDE OKUYUPDA KPSS DEN ATANAN PERSONELLERİDE AÇIĞA ALIN.. DERSHANE MALİ KAYITLARINDA MUTLAKA İSİNMLERİ BİLGİLERİ VARDIR.. BU ADAMLAR 17/25 ARALIK İHANET OLAYINDAN SONRA BİLE İŞ ŞEKİLLENMİŞKEN DERSHANEYE DEVAM ETMİŞLER.. BİR BAKIMA BU SİSTEME MADDİ OLARAK DA DESTEK OLDULAR.. TİTİZ BİR ÇALIŞMA İLE BU SENE BU DERSHANDE ÖĞRENİP GÖRÜP ATANANLAR TESPİT EDİLEBİLİR

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşlar ağır ağır temizleniyor !!!

fetöcüler memurluktan men edilecklerdir
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:29

müdürlük yaptığı okulda; 17/25 Aralıktan sonra fitre-zekat-himmet toplayan-sohbet düzenleyen ve bu sohbetlere katılan md.-md.yrd.,öğretmen,okulun memuruve hademesi olan kişilerin isimleri ve bu fetöcüleri bildirmeyen okul müdürlerinin isimleri VALİLİĞE_EMNİYET MD. ne bildirildi.Yakında bu okul müdürleri,md.yrd.,memur,hademe ve öğretmenleri açığa alınacak-görevden uzaklaştırılacaktır.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşlar ağır ağır temizleniyor !!!

ÇOK YAŞA AK PARTİ !!!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:28

ALTINBAŞAK’TA ÇOCUK OKUTANLAR AÇIĞA ALINMADI. GERÇEK FETÖ ORADAN YETİŞMEZ Mİ. HAİN FETÖCÜLER ALTIN BASAĞA COCUĞUNU GÖNDERENLERDİR HEMEN AÇIĞA ALINIP SORUŞTURMA BAŞLAMALI BENCE. RABBİM HÜKÜMETİMİZN VE CUMHURBASKANIMIZIN YANINDA OLSUN.AMİN.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatansever.

Çok yaşa AK PARTİ !!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:09

müdürlük yaptığı okulda; 17/25 Aralıktan sonra fitre-zekat-himmet toplayan-sohbet düzenleyen ve bu sohbetlere katılan md.-md.yrd.,öğretmen,okulun memuruve hademesi olan kişilerin isimleri ve bu fetöcüleri bildirmeyen okul müdürlerinin isimleri VALİLİĞE_EMNİYET MD. ne bildirildi.Yakında bu okul müdürleri,md.yrd.,memur,hademe ve öğretmenleri açığa alınacak-görevden uzaklaştırılacaktır

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

isimlerin ısa edilmesi

Mustafa Büyükçam
10 Ağustos 2016 Çarşamba 11:31

Nerde olursa olsun hainlerin vatana ihanet edenlerin haksız yere başkalarının kul hakkını yiyerek makama ve göreve gelenlerin isimlerini de ısa edip yazın ibrete alem bunu bilsin bilmeye de hakkımız var.Bu kişileri saklamayan vatana ihanetin sebebi ve affı olmaz bildirin lütfen.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK PARTİLİ !!!

ÇOK YAŞA AK PARTİ !!!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 11:14

feto/PDY cilerin hepsine sıra gelecek ve bu kişiler açığa alınacak-görevden alınacaktır ve militan olan elebaşı fetoşlar cezaevine atılacaktır.Bu fetoşların isim listeleri EMNİYET MD. ne bildirdi.Bu fetoşlar,''biz kendimizi gizledik'' diye sevinmesinler.ayrıca 17/25 Aralık tan sonra çocuğunu fetönün okullarında okutan öğretmenler,dr. ler,polisler,akademisyen,memurlar açığa alınacaklar.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşlar ağır ağır temizleniyor !!!

ÇOK YAŞA AK PARTİ !!!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 11:04

feto/PDY cilerin hepsine sıra gelecek ve bu kişiler açığa alınacak-görevden alınacaktır ve militan olan elebaşı fetoşlar cezaevine atılacaktır.Bu fetoşların isim listeleri EMNİYET MD. ne bildirdi.Bu fetoşlar,''biz kendimizi gizledik'' diye sevinmesinler.ayrıca 17/25 Aralık tan sonra çocuğunu fetönün okullarında okutan öğretmenler,dr. ler,polisler,akademisyen,memurlar açığa alınacaklar.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla