visitor analyticsvisitor analytics

SAĞLIKTA BİRİNCİ OLAN ISPARTA'MIZA YAKIŞMAYAN HEKİM

SAĞLIKTA BİRİNCİ OLAN ISPARTA'MIZA YAKIŞMAYAN HEKİM
13 Eylül 2015 Pazar 13:46

ISPARTA'nın 5 ilçe entegre hastanesinden birinde entegre sağlık hizmetleri kapsamında ücret aldığı halde 4-5 aydır nöbet hizmeti vermiyor. İlçe halkı mağdur olurken, hem diğer hekim arkadaşlarının hakkı yeniyor. Entegre hastane ücretini alıp bu görevi vermeyen hekim kim? AÇIKLAYACAĞIZ..

Isparta'da bilindiği gibi 5 tane ilçe entegre hastanesi bulunmaktadır.Aile hekimleri tarafından hizmet veren diğer 4 ilçede bulunan entegre hastanesinde 30'un üzeri hekim çalışmaktadır. Her hangi bir sıkıntı yaşanmazken, hangi ilçede hangi hekim aldığı paranın hakkını vermemektedir. Bu hizmeti hekimlerin canı gönülden hekimlik aşkı ile verdikleri Isparta'mızda huzuru bozan bu hekim hangi ilçede? Açıklayacağız.

Halk Sağlığı Müdürlüğü inşallah çalışanı çalışmayandan ayırır. İnşallah bu hekimler temizler. Kimse halkın sağlığı ile oynayamaz!

Hangi sivil toplum kuruluşu aldığı paranın hakkını vermeyen kul hakkı yiyen hekimin yanında durabilir ki?

 

 

Aile hekimliği- sağlık sisteminin topal ördeği

Acil servis doktoru
14 Eylül 2015 Pazartesi 17:23

Arkadaş tamam nöbetten çıkyosun ama daha sonra asm lerde ne yapıyosun 1 den fazla hekimsen zaten boşsun buğün bir çok asm de aile hekimleri günleri bölüşmüş uğramıyorlar bile bizde sanki asm de çok iş yapılıyormuş gibi kendinizi acındırmayın sabahtan Akşama kadar reçete üsye grip bak sıkıntılı hastaları acile şutla ben acil serviste 24 saat nöbetten sonra akşam bir daha nöbete geldiğimi bilirim yaptığınız işe göre aldığınız para fazla hakedin

0 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOKTORUMA SAHİP ÇIKIYORUM.

Doktoruma sahip çık.
14 Eylül 2015 Pazartesi 16:48

Saçma sapan haberlerle toplumu aldatmayın.Doktor olmak kolaysa gidin üniversite sınavında tıp fakültesini kazanıp,tıpı bitirip mezun olun da göreyim sizi.

67 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

danıştay kararları ısparta da geçmiyor mu?

ahmet
14 Eylül 2015 Pazartesi 12:07

Bilindiği üzere Türkiye’de 173 Entegre Hastanede çalışan 540 civarında aile hekimliği birimi bulunmaktadır. Entegre sağlık hizmeti sunulan bu aile hekimliği birimlerinde aile hekimleri ve aile sağlığı çalışanlarına kendi ek işlerine ilaveten nöbet de tutturulmaktadır. Nöbet tutan çalışanlara ertesi gün nöbet izni de verilmemektedirAile sağlığı çalışanları kesintisiz 32 saat çalışmak zorunda bırakılmaktadır. Aile hekimleri yıllardır bunun hukuksuz olduğunu bu şartlarda sağlık hizmeti verileme

60 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aklınız var mı ??

dre44
14 Eylül 2015 Pazartesi 11:08

24 saat dinlenmemiş şöforu bile istemezken, 24 saat dinlenmeden gelip dr un size hizmet vermesinimi istiyorsunuz. bu haberi yapan kişi danıştay kararına göre suç olan şeyi yapmadığı içinmi suçlu oldu dr arkadaş. hukuk toplumu korur dr u değil 24 saat aralıksız çalışıp dinlenmeyen dr un yaradan çok zararı olacağını bilmeyecek kadar akılsız mısınız ??

47 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

imamlar siizde

alo diyanet
14 Eylül 2015 Pazartesi 10:09

Imamlarin görevinde büyük aksaklik var cogunun dükkani ikinci is var hepsi degilsede var arastirilsin lütfen duyurun iki karpuz bir koltuga sigmaz buna ilceler özellikle yalvac ve digerleri

45 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazıklar olsun!

Safa Keçeli
14 Eylül 2015 Pazartesi 09:21

Bu haberi yapanlar, siz hiç aile hekimliği hukukundan haberdar mısınız? Danıştay 03/09/2015 tarihli kararından haberiniz var mı? İlgili hekimle konuştunuz mu? Ceberut sağlık Yöneticilerinin algı yönetimine alet olmuşsunuz. Anayasal dinlenme hakkından, Danıştay'ın kararına kadar tüm hukuk arkadaşımızın yanındadır. Görevine geri döndüğünde yüzünüz kızarır mı bilemem? Kul hakkından azıcık nasip aldıysanız; bu haberi iki tarafı da dinleyerek verirdiniz? Yazıklar olsun!

66 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir dost

bir dost
14 Eylül 2015 Pazartesi 01:06

İlk defa biz haberlere konu olmamışız. Bu sefer bu haber bizim hastane ile ilgili değil. İnsan kendini bir tuhaf hissediyor.

29 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlıkçı

hak hukuk
13 Eylül 2015 Pazar 21:00

anayasal hakkı olan dinlenme hakkını istediği için kendisine ceza verilmiş ve aile hekimliği sözleşmesi fes edilmiştir.

61 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış

sevgi
13 Eylül 2015 Pazar 20:57

Bu tür olaylar müdürlük tarafından soruşturması yapılacak türdendir.Basına yansıması yanlış olmuş.

7 Beğendim
41 Beğenmedim
 
Yanıtla

vurun kahpeye filmini hatırladınız değil mi?

bir türk
13 Eylül 2015 Pazar 17:13

başka işiniz yok mu sizin statükocular. peşine düşecek çok olay var lakin size o ...y yok değil mi?

31 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

açıklayın

halk
13 Eylül 2015 Pazar 17:12

kimse bu hekim açıklayın vatandaş bilsin devlet gereğini yapar elbet

21 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

dikkat

ahmet cirak
13 Eylül 2015 Pazar 16:59

Otelde bira servisi var hassasiyeti olanlara dikkat etsin

12 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Niye geçtin ilçeye???

Sağlıkçı
13 Eylül 2015 Pazar 15:50

Merkezde aile hekimi iken, entegrelerde nöbet olduğunu ve de nöbet izni olmadığını bilerek, niye geçtiniz Keçiborlu asmye???? Para çok, iş azdı değil mi?

15 Beğendim
53 Beğenmedim
 
Yanıtla