visitor analyticsvisitor analytics

SAĞLIKTA AÇIĞA KİMLER ALINDI?

SAĞLIKTA AÇIĞA KİMLER ALINDI?
10 Ağustos 2016 Çarşamba 11:17

SAĞLIKTA AÇIĞA KİMLER ALINDI?

Devlet Hastanesi ve Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nde çok sayıda doktor, ebe ve hemşire açığa alındı.
AÇIĞA ALINANLARIN İSİM LİSTESİ BOMBA 32 HABER EKİBİNE ULAŞTI.

BİRAZDAN YAYINA VERECEĞİZ


isimsiz

ali ekber
16 Ağustos 2016 Salı 18:46

keske tüm alınanlar yayınlansada millet bilse

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet işini biliyor ve gereğini yapıyor.

Yavaş Yavaş Hop Dedik
11 Ağustos 2016 Perşembe 20:53

Ortalığı velveleye verenler var. Dün akılları neredeydi? Asıl hukuk işliyor. Zihinleri bulandırmayın. Size ban olursa ortalığa bir güvensizlik ve karmaşa salınır. Gerek yok. Hakimin, savcının ve polisin işini yavaşlatmayın. Bir birini ihbar eden edene. Bu nedir yav? Yarın toz duman kalkınca ortada kalırsınız. Akıllı olun, kırıcı olmayın. Dünya sizin ne zaman yıkılacağınızı dört gözle bekliyor. Halbuki birlik beraberlik zamanı. Çanakkale ruhu lazım darbeyi önlemekle 3. Dünya savaşını önledi....

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bukalemunlara sıra ne zaman gelecek

melih akgençlik32
11 Ağustos 2016 Perşembe 20:32

15 temmuza kadar fetonun cematında boy gösteren sohbetlerine katılan himmet toplayan gazete ve dergi aboneliğine cematlerine eleman sağl**** için millete baskı yapanlar 7 haziranda 1 kasım seçimleri öncesi chp ye oy isteyenler aramıza sızıp hükümet meydanında demokrasi nöbeti tutmaya sosyal medya hesaplarından selfi paylaşımı yaparak g*t kurtarma derdine düştüler bu şerefsizlede açığa alınıp gereken cezayı alsınlar.

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağlık bakanlığı

Ufuk
11 Ağustos 2016 Perşembe 01:30

Sağlık bakanlığının açığa aldıkları tam isabet etmiş.Hep sendikalı ve hastane personeli tarafından bilinen yüzler.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Süreç

Bukadarmı
11 Ağustos 2016 Perşembe 00:26

Allah Cumhurbaşkanı'mıza güç kuvvet versin bütün fetoşları temizlemesi için

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zamaninda

Akp
10 Ağustos 2016 Çarşamba 23:10

2 yıl önce hükümette üst düzeydi. Önemle olan 17-25 araliktan sonra çizdikleri yoldur.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sendika

Raziye
10 Ağustos 2016 Çarşamba 20:43

Sendikalı olan hastane personelleri alınmış olmalı.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hainler

ihbar
10 Ağustos 2016 Çarşamba 17:19

sosyal hizmetlerde çocuklarını aitınbaşakta okutan bankalarında hs.açan fetöyü destekleyen mustafa demirbaş körfez dersanesinin kurucu müdürü ömer önal hala görevde bunlar açığa değil direk ihraç edilmeli örgütten olduğu tüm ısparta biliyor

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Dikkat
10 Ağustos 2016 Çarşamba 14:47

Songül mu( sündüs bice mu) o ismi biduzeltin gercekler okunsun

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet görevini yapmalı Vatandaşını ve DEVLETİNİ korumalı

İHBARSA İHBAR
10 Ağustos 2016 Çarşamba 13:38

Kimler ZAMAN gazetesine abone yapmak için uğraştı zorladı?Kimler zaman gazetesi temsilcisiydi?Kimler zaman gazetesi abonesi ve niye obone olmuşlardı KimlerFETÖ ye KURBAN VE KURBAN DERİSİ topladı?Kimlerin çocukları FETÖ okullarında BEDAVA OKUDU?Kimler FETÖ fitre,zekat ve öğrencilere burs istedi Kimler(hangi memurlar) Bakanlıklar arası geçiş yaptı kurum değiştirdi?Kimler AKP kaybetsindiye2014 yerel seçiminde,comhurbaşkanlığı seçiminde,7 haziran ve 1 kasım 2015 seçimlerinde CHPye HDPye OY İSTEDİ?

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatansever.

ÇOK YAŞA AK PARTİ !!!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:27

ALTINBAŞAK’TA ÇOCUK OKUTANLAR AÇIĞA ALINMADI. GERÇEK FETÖ ORADAN YETİŞMEZ Mİ. HAİN FETÖCÜLER ALTIN BASAĞA COCUĞUNU GÖNDERENLERDİR HEMEN AÇIĞA ALINIP SORUŞTURMA BAŞLAMALI BENCE. RABBİM HÜKÜMETİMİZN VE CUMHURBASKANIMIZIN YANINDA OLSUN.AMİN.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

SÜREÇ

BU KADARMI
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:22

17-25 ARALIK SONRASI HASTANE MÜDÜRÜ OLAN ŞİMDİ ALINAN ABLA KİM-BU ABLAYI 9 AY SONRA KENDİ SENDİKALARI KURULMASINA RAGMEN KORUMA AMAÇLI HANGİ BAŞKAN HANGİ SENDİKANIN YÖNETİMİNE BİLE BİLE ALDI-AYNI ABLA SÖZLEŞMESİ BİTTİKTEN SONRA KİMLER TARAFINDAN DARBE GÜNÜNE KADAR RAHAR YERDE ÇALIŞMASINI SAGLADI-DARBE SONRASI NEYİN KORKUSUYLA YERİ DEGİŞTİRİLDİ-SONUÇ OLARAK FETO ABLASI ALINDI TAMAMDA DİYER KOL KANAT GERENLERİN HİÇ KABAHATİ YOKMU.............

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖRFEZ DERSHANESİNDEN ATANANLAR

GENÇ SENİRKENTLİ
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:18

BU SENE KÖRFEZ DERSHANESİNDE OKUYUPDA KPSS DEN ATANAN PERSONELLERİDE AÇIĞA ALIN.. DERSHANE MALİ KAYITLARINDA MUTLAKA İSİNMLERİ BİLGİLERİ VARDIR.. BU ADAMLAR 17/25 ARALIK İHANET OLAYINDAN SONRA BİLE İŞ ŞEKİLLENMİŞKEN DERSHANEYE DEVAM ETMİŞLER.. BİR BAKIMA BU SİSTEME MADDİ OLARAK DA DESTEK OLDULAR.. TİTİZ BİR ÇALIŞMA İLE BU SENE BU DERSHANDE ÖĞRENİP GÖRÜP ATANANLAR TESPİT EDİLEBİLİR

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok yakında kripto fetoşlara da sıra gelecek ve memurluktan men edilecekler.

ÇOK YAŞA AK PARTİ !!!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:15

müdürlük yaptığı okulda; 17/25 Aralıktan sonra fitre-zekat-himmet toplayan-sohbet düzenleyen ve bu sohbetlere katılan md.-md.yrd.,öğretmen,okulun memuruve hademesi olan kişilerin isimleri ve bu fetöcüleri bildirmeyen okul müdürlerinin isimleri VALİLİĞE_EMNİYET MD. ne bildirildi.Yakında bu okul müdürleri,md.yrd.,memur,hademe ve öğretmenleri açığa alınacak-görevden uzaklaştırılacaktır

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

beyinsiz,ahmak,mikrop fetocular !!!

ÇOK YAŞA AK PARTİ !!!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 11:53

fetocuları koruyan-isimlerini EMNİYET 'E-VALİLİĞE_İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNE bildirmeyen okul müdürleri ve yrdımcıları da EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNE BİLDİRİLDİ.....

18 Beğendim
4 Beğenmedim