visitor analyticsvisitor analytics

SAĞLIKTA AÇIĞA ALINAN İSİMLER BOMBA 32'DE

SAĞLIKTA AÇIĞA ALINAN İSİMLER BOMBA 32'DE
18 Ağustos 2016 Perşembe 19:24

SAĞLIKTA AÇIĞA ALINAN İSİMLER BOMBA 32'DE

Sağlıkta açığa alınan isimler BOMBA 32'DE

Isparta Kadın, Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nde açığa alınan 12 isim!

 

Etme cahil cühellen arkadaşlık küstürün, kırık camla silme ****ün kestirin.

Yorum
19 Ağustos 2016 Cuma 12:48

Şimdi herkes görüyor kimin dinsiz kimin dindar olduğunu. Biz toplum olarak kendimizi hür irademizle yönetemiyoruz. Atatürk ilke ve inkılaplarını okumuyoruz, onu model almaktan utanıyoruz. O zaman kusura bakmayın da neci olduğunu bilmediğimiz birileri bizi yönetiversin..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Etme cahil cühellen arkadaşlık küstürün, kırık camla silme ****ün kestirin.

Yorum
19 Ağustos 2016 Cuma 12:47

Öyle bir toplumuz ki etrafımızdaki insanların düşüncelerini, değer yargılarını kendimize model olarak seçiyoruz. Kimse okumuyor kendi düşüncelerini savunmuyor. Başkasından görüp de, doğru olduğunu inandığı/sandığı düşünceyi savunuyor. Biz insan olarak değil toplum olarak birey birey, İşçisi, memuru, müdürü, kapıcısı, başkanı v.s başkası ne yaparsa onun taklitleriyiz. Ağzımızdan kendimize ait bir söz bile çıkmıyor, başkası ne dediyse o. Kimsenin kendi doğrusu yok.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aheste aheste

mazlum
19 Ağustos 2016 Cuma 11:50

Ne adamlar var adam ilkokulu zorla bitirmiş belediyeye girmiş yalakalıkla kadroya geçmiş adamını bulup ünüversiteye geçiş yapmış şimdi bakıyorumda ünüversite mezunu olmuş bunları bulursa Cumhurbaşkamız bulur...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdü de var hala

Muslims
19 Ağustos 2016 Cuma 10:21

Kayın validemin komşusu karı koca paralelci adam öğretmendi görevden alındı ama hala eşi alınmadı biraz daha bekleyeceğim alınmazsa gerekli yerlere şikayet edeceğim. Sdü de hemşire bu kadın. Namussuzlar keşke Tayyip te ölseler diyorlarmış ben gösterecem o namussuzlara kimin öleceğini.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENİ ATANANLAR

KOVBOY
19 Ağustos 2016 Cuma 08:43

CEMAAT EVLERİNDE, YURTLARINDA KALIP KÖRFEZ DERSHANESİ KPSS KURSLARINA GİDİP GEÇEN SENE VE BU SENE ATANANLARDA ARAŞTIRILSIN AÇIĞA ALINSIN.. DERSHANE MALİ KAYITLARINDA İSİMLERİ MUTLAKA VARDIR.. 17/25 ARALIK İHANET HAFTASINI BİLDİKLERİ HALDE DERSHANEYE DEVAM ETTİLER.. BİR BAKIMA PARASAL OLARAK YARDIM ETTİLER..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir

yorumcu
18 Ağustos 2016 Perşembe 23:57

oha şok oldum. oğlumu iki kere semih beye kontrole ****ürmüştüm çok alafranga bir tipi vardı. hatta kulağında kulaklıkla ve ağzında sakızla yürüyodu falan. havva albeniyede bir kere gitmiştim o kadını gözüm tutmamıştı ama semih beye çok şaşırdım tipine baksan hiç alakasız

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

Ispartali
18 Ağustos 2016 Perşembe 20:26

Sedat değil serap serap.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla