visitor analyticsvisitor analytics

SAĞLIK SEN BAŞKANLAR KURULU BİLDİRİSİ

SAĞLIK SEN BAŞKANLAR KURULU BİLDİRİSİ
01 Ağustos 2016 Pazartesi 16:42

SAĞLIK SEN BAŞKANLAR KURULU BİLDİRİSİ

Sağlık Sen Başkanlar Kurulu Bildirisi: 15 Temmuz’da ülkemizin şerefsiz bir saldırıya maruz kaldığını, ancak bu saldırıya en şerefli direnişle karşılık verildiğinin altı çizildi. Bundan sonra da durmayacaklar. Ülkemiz üzerinde oynanan ve oynanacak oyunlar bitmeyecek. Halen meydanlarda demokrasi nöbeti tutmaya devam ediyorsak ve bu isteniyorsa tehlike geçmemiş demektir. Üzerimize düşeni yapmaya devam edeceğiz. Kaos ortamı oluşturulmasına, yeniden şerefsiz bir girişim yapılmasına izin vermeyeceğiz.Ülkemize, geleceğimize, demokrasimize sahip çıkmaya devam edeceğiz”  

Merhum Mehmet Akif İnan’ın Memur-Sen’i kurarak ne kadar önemli bir çalışmaya imza attığının her geçen gün yeniden anlaşıldığına vurgu yapıldı.Darbelere ve darbecilere karşı dik duran bir Memur-Sen’in üzerine düşeni yerine getirdiğini ve sivil toplumun yüz akı olduğunun önemi vurgulandı.

Meydanlardaki birlik ve beraberlik ruhunun pekişmesi ve kalıcı olması için Memur-Sen ve Sağlık-Sen ailesi olarak bizlere büyük bir sorumluluk düştüğünün altı çizildi ve bu milletin mayası ve harcının Çanakkale Ruhu olduğunu, sahip olduğumuz medeniyet değerlerinin de bunu gerektirdiği kaydedildi.

 

İHANETTE

SINIR TANIMAYANLAR
02 Ağustos 2016 Salı 12:57

VATANA VE MİLLETE İHANET EDENLER VE ONLARA HER NE ŞEKİLDE OLURSA OLSUN YARDIM VE YATAKLIK EDENLER ŞUNU ASLA UNUTMASINLAR ESAS HAİNLER İŞTE BUNLARDIR SİZE 15 GÜN BOYUNCA MEYDANLARA ÇIKMAYIN DİYE YASAK KOYAN MI VARDI ULUSAL BASIN OLUNCA MEYDANLARA KOŞTUNUZ NE KADAR GİZLENSENİZ DE NE KADAR KILIK VE ŞEKİL DEĞİŞTİRSENİZ DE HAİNLERİN AKİBETİ NE İSE ONDAN KAÇAMAYACAKSINIZ

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİRKENTTE TEMİZLİK ZAMANI NE ZAMAN ??

GENÇ SENİRKENTLİ
02 Ağustos 2016 Salı 10:08

SENİRKENTTE FETÖ TEMİZLLİĞİ NE ZAMAN YAPILACAK? HALA FARKLI KURUMLARDA BU ADAMLARA TAKILAN SOHBETLERİNE GİDEN ADAMLAR ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYOR .. ASLINDA İDARİ AMİRLERİ BU ADAMLARI BİLİYOR AMA NEDEN BİR İŞLEM YAPILMIYOR ?? SENİRKENTTE TEMİZLİK BAŞLASIN ARTIK SOHBETE GİDEN ABLALARI HALA GÖREVDE ŞU AN YURTLA İLGİLENEN ABİLERİDE HALA GÖREVDE.. BU ADAMLAR KRİPTO.. MEYDANDA BAYRAK SALLAYIP KENDİLERİNİ GİZLEMEYE ÇALIŞIOLAR.. VATANDAŞADA HATTA İLÇE YÖNETİMİNE SORSUNLAR HERKES BİLİYOR BUNLARDA AÇIĞA ALIN

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nerdeydin

geççççç
01 Ağustos 2016 Pazartesi 23:08

nerdeydin şimdiye kadar gec kalınmış bır acıklama

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok gecikmişşşşşş

Gecikmişşş
01 Ağustos 2016 Pazartesi 20:59

Çok çok gecikmiş bir açıklama

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Darbe

Ramazan özdemir
01 Ağustos 2016 Pazartesi 18:54

Suçlu olan herkes hakettiği cezayı almalı.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla