visitor analyticsvisitor analytics

RUHSATI İPTAL EDİLDİ

RUHSATI İPTAL EDİLDİ
29 Eylül 2014 Pazartesi 11:23

RUHSATI İPTAL EDİLDİ

Isparta Baro Başkanlığı, bir avukatın ruhsatnamesinini ptaline karar verdi. Karar, Türkiye Barolar Birliği Başkanlığı imzası ile Resmî Gazete'nin 27 Eylül Cumartesi sayısında yayımlandı. Isparta Baro Başkanlığı, kayıtlı bir avukatın Avukatlık Ruhsatnamesi'nin iptaline karar verdi.

Karar, Türkiye Barolar Birliği Başkanlığı imzası ile Resmî Gazete'nin 27 Eylül 2014 Cumartesi tarih ve 29132 sayısında yayımlandı.

Kararda şöyle denildi: "Isparta Barosu Başkanlığından alınan 15.05.2014 gün ve 2014/311, sayılı yazıda; Avukatın Baro Yönetim Kurulu'nun 06.05.2014 gün ve 2014/147 sayılı kararıyla; Avukatlık Yasası'nın 74. maddesi gereğince, adının bir daha yazılmamak üzere Baro Levhasından silinerek RUHSATNAMESİNİN İPTALİNE karar verildiği ve bu kararın kesinleştiği bildirilmiştir.

Adı geçenin avukatlık yapma hakkının söz konusu kararla kaldırıldığı ve bundan sonra avukatlara ait hak ve yetkileri kullanamayacağı hususu, Avukatlık Kanunu Yönetmeliği'nin 27. maddesinin son fıkrası uyarınca duyurulur.

genelleme yapmamak alzım

erkan
30 Eylül 2014 Salı 12:29

her meslekte sıkıntılı tipler çıkar, bir mesleğe olumsuz sıfatları hasretmek yanlışbaşınıza bir iş geldiğinde ananız babanızdan önce aklınıza ilk gelen kişi avukat oluyor, hanfendiler beyler biraz saygılı olalım.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

seviyesizlik

bakkalcı
30 Eylül 2014 Salı 00:50

adalet isimli yorumcu her kimsen bakkalcılığında bir meslek olduğunu söylemek isterim.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

onyargi

xxxx
29 Eylül 2014 Pazartesi 22:53

Bu sahis cok karakterli agirbasli sevecen ve iyi bir insandir. Yuz kizartici bir suc islememis isletilmistir o farkinda olmadan bence. O tarz islere girecek bir insan degil çünkü. ...

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak ve hukuk

DİLAVER ERTAN
29 Eylül 2014 Pazartesi 22:04

Avukatlar yüzünden intihar edenler var.İnşallah devamı gelir.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

spartans
29 Eylül 2014 Pazartesi 12:50

Adını ve suçunuda açıklasanızda yüzüne tükürse millet.Hak yerini bulmuştur umarım.Bakkalcılık yapar artık.Ruhsat iptaline gidilecek kadar büyük suçu var demekki.Hak ve adalet yolunda yemin etmiş avukatlara da güvenemeyeceksek kime güvenelim biz??

24 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla