visitor analyticsvisitor analytics

RUHANİ LİDERLİK HAYALİ KURMUŞ!

Ruhani liderlik hayali kurmuş!
21 Haziran 2016 Salı 01:04

İddianameden: FETÖ’nün ‘Altın Nesil’ projesiyle yetiştirdiği gençler devlete sızarak darbe yapacak, Gülen, Müslüman âleminin ruhani lideri ilan edilecekti

YAZILI VE GÖRSEL YOLLA...

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında FETÖ'ye "finans sağlamak ve örgüt üyesi olmak"suçlarından hazırlanan iddianamede birbirinden çarpıcı tespitlere yer verildi.İddianamede "Örgütün Amacı" bölümünde Gülen'le ilgili kritik ayrıntılara yer verildi. FETÖ/ PDY'nin kurucusu ve lideri Fetullah Gülen'in Pensilvanya'dan yönettiği örgüte yazdığı kitaplar, çektiği videolar ve internet sitelerinden talimatlar verdiği belirtildi. 'ana yasal düzeni bozma ' Gülen'in dünya Müslümanlarını yönetecek Ruhani liderliği elde etmek amacıyla devletin kurumlarına sızarak devletin birliğini ve ülke bütünlüğünü bozma, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişini engelleme, görev başındaki hükümeti yıkma ve iş yapamaz hale getirmeye çalıştığı vurgulandı. 17 - 25 Aralık darbe girişimine atıfta bulunulan iddianamede, örgüte bağlı ışık evleri, okul, dershane ve yurtlarında, "Altın Nesil" oluşturulmaya çalışıldığı belirtildi.

 

EKONOMİK GÜÇ

Böylece örgütün asıl hedefinin devlet kadrolarına yerleştirdikleri bu nesil vasıtasıyla devlet içinde devlet kurarak, ülkeyi kendi ideolojileri doğrultusunda yönetmek istediklerine dikkat çekildi."Örgütün Stratejisi" ise şu şekilde açıklandı: Başlangıçta İslami hareketlerin stratejisi ve amaçları gibi görünse de son aşama da silahlı mücadele yerine devlet kadrolarını yetiştirdikleri ve yerleştirdikleri elemanlar vasıtası ile devleti ele geçiren paralel bir yapılanma oluşturarak,devletin anayasal düzenini değiştirme amacı taşıdığı görülüyor. Bu amaçları doğrultusunda kurdukları şirketler üzerinden ekonomik bir güç elde ederek devletin finansal yapısını etkileyecek boyutta manipüle edecek şekilde bir güç oluşturmaya çalıştıkları ortaya çıkıyor.

sdu

Sdu
21 Haziran 2016 Salı 23:21

sdu tip fakultesindeki feto araciligi ile gelen yeni donem hocalar bu orgutun himmet kaynagi ve ogrenciler uzerindeki etkileri ile buyume seklidir. Bunlari sdu den uzaklastirmak icn ne bekleniyorki ?

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tutuklu sanıkları ziyeret eden il başkanı kim

gs
21 Haziran 2016 Salı 13:41

ISPARTA E TIPI CEZAEVINDE FETO SANIKLARINI CEZAEVINDE ZIYARET EDEN IL BAŞKANI KIM

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bitti.

bitti
21 Haziran 2016 Salı 12:12

Allahın izni ile devletimizin gücü ile fetö paralel denilen p..is örgüt bitti sayılır.cenabı mevlam inşallah bu dünyada bu şe....sizlere eziyet çektirmek nasip etsin.şimdi insan düşünmüyor değil.bu fetöcüler nasıl zengin olduğu? ampül satmakla altın satmakla daire satmakla poşet satmakla mobilya satmakla oluyorsa söyleyecek birşey yok.ama fetö ve fetö dayesinde zengin olanlar bu kadar dinine bağlı masum insanları çok iyi kandırmışlar.ne demek ya ben evimi bağışlayacam.bunlar evimi satacaklar.şşş

58 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fuat

Avni
21 Haziran 2016 Salı 10:33

Ne ruhani lideri Türkiyeyi paketleyip İSRAİL ABD İNGİLTERE nin kucağına oturtup,doğuda önce kısa süreli bir kürt devleti ardından Ermeni çok daha ucunda ise Büyük israil ve ortadoğu da yüzlerce küçük kanton beylik Roma nın böl parçala yut planı ama "onların bir oyunu varsa Allahın da bir oyunu var"ama hala bu oyunu göremiyorlar yazık proje mason Yahudi Saroz projesi,gelecek 200 yılı tüm dünyayı şekillendiren bir proje tüm şer cephesinin bunlara sahip çıkması delil olarak yetmezmi?

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HABERLER

HABER
21 Haziran 2016 Salı 10:27

FETO İLE İLGİLİ HABERLER SİZİ İHYA ETTİ. FETODAN PARA KAZANAN BİR HABER KANALI :=)

4 Beğendim
37 Beğenmedim
 
Yanıtla

ass

saa
21 Haziran 2016 Salı 09:50

ŞU ANDA İÇERİDEKİ TUTUKLU OLAN VE DIŞARIDAKİLER BU İŞİN ORTAĞI OLDULARSA CEZASINI ÇEKERLER İNŞALLAH.BU GÜZEL ÜLKEYİ SIRF MADDİ VE SICAK PARA İÇİN YAPILAN BU HAİNLİKLERE GÖZ YUMULMAMASI LAZIM.ZATEN ALLAHA ŞÜKÜR DEVLETİMİZ ÜSTESİNDEN GELİYOR.DÜN DAHA BİRİ AÇIKLAMA YAPIYOR.

56 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

....
21 Haziran 2016 Salı 09:36

kanı... bozuk şer...sizler.söylenecek çok şey varda burası yeri değil.adi....ler.insanları senelerce kandırmışlar.hiç utanmadan hiç sıkılmadan.bunlara in....sn demek bile mükâfat olur.

46 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla