visitor analyticsvisitor analytics

ROTASYON DEPREMİ

ROTASYON DEPREMİ
15 Temmuz 2014 Salı 02:45

Isparta Milli Eğitiminde 3+3+3 yönetici değişikliği.

Milli Eğitim Bakanlığının Zorunlu  Yer Değiştirmeye Bağlı Taşra Yöneticisi atama sonuçları açıklandı. Yapılan rotasyondan Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü'nde uzun yıllar görev yapan İl Müdür Yardımcıları ile Şube Müdürleri de nasibini aldı. İşte o rotasyondaki değişiklikler....


At ama yerini iyi doldur

salih
17 Temmuz 2014 Perşembe 02:29

değişim gerekli ancak yenilik hiç yok .şube müdürleri değişmiş.Müdür yardımcıları aynı Ahmet Yıldırım,ceylan çaylak bir de yeni bir yüz halit ünal.Recep özel Halit beyi iyi takip etsin yakında elinde patlar.demedi demeyin

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mutlaka

geri gelirler
15 Temmuz 2014 Salı 15:49

bu gidenler 1 ay sonra mutlaka geri gelirler. adamlar ıspartanın eğitimini bozmaya, eğitimin ....... etmeye devam ederler.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuluçkadan çıkmış yeni civcivler sağa sola dağıtıldı

Bu civcivler kimin?
15 Temmuz 2014 Salı 12:36

Anaç tavuk bir yıldır Ispartada. Acaba bu civcivler hangi horozdan. Özel mi' Genel mi? Başbakan 'ne Özeli Genel Genel' demişti. Peki ozaman bu civcivler neden 3 tane? Herhalde Bunu da başbakan tembihlemiş 3 çocuk diye.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok önceden olmalıydı

iyi olmuş
15 Temmuz 2014 Salı 11:54

milli eğitimde çeteleşme oluşmuştu pararlelciler meb i ele geçirmişti.paralel yapının tesiri ile müdür olanlar şimdi inkar ediyorlar ama nafile aynı son onları da bekliyor..sizin nasıl müdür olduğunuz belli haksızlıkla geldiniz hak ile gideceksiniz.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hizmetlerini unutmayacağız

güle güle halail bey
15 Temmuz 2014 Salı 11:39

senin yüzünden sürünüyoruz. çok emeğin geçti şu memlekete. nasıl olduda attan düştün. aramıza hoş geldin. geçmiş olsun.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla