visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 01:53

ROSELLA'DAN GÜL SEPETİ

ROSELLA'DAN GÜL SEPETİ
22 Ekim 2016 Cumartesi 19:36

ROSELLA'DAN GÜL SEPETİ

Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş'a Rosella'dan gül sepeti hediye edildi.

SDÜ'nün akademik yıl açılışı için Isparta'ya gelen Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Ak Parti İl Başkanlığı'nı ziyaret etti. Kurtulmuş parti mensupları ile uzun süre sohbet etti. Daha sonra ise Başbakan Yardımıcısı Kurtuşmuş'a Isparta markası Rosella'dan gül sepeti hediye  edildi. 

Reklam kokan hareketler

can32
23 Ekim 2016 Pazar 10:38

ıspartanın gülbirlik gibi bir markası varken sentetik gülsuyu üreten bir firmadan reklamdan başka bir şey beklenemez. daha 1 sene öncesine kadar Ahmet davutoğlunada aynı şeyleri yapmışlardı. hep iktidarı yağlamakla olmaz altında bir şey aranır.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kalite mi?

vatandaş
23 Ekim 2016 Pazar 01:50

bari rosense'den verilseymiş en azından daha kaliteli bir ürün olurdu.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla