visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 09:42

ROSARİUM AVM'DE FLAŞ GELİŞME

ROSARİUM AVM'DE  FLAŞ  GELİŞME
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:03

ROSARİUM AVM'DE FLAŞ GELİŞME

İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat, Rosarium AVM Projesi’yle ilgili Organize Sanayi Bölgesi’yle takas yapılacak arsanın kamulaştırma için askıya çıktığını belirterek, “2019 Nisan ayına inşallah oranın da açılışını yapıp hem Ispartalı hem de Burdurlu esnafımızın ve yatırımcının hizmetine sunacağız inşallah” dedi.

 

İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat, Rosarium AVM projesiyle ilgili son gelişmeleri aktardı. Bolat, “Rosarium AVM projesiyle ilgili Organize Sanayi Bölgesi’nin genişleme sınırları içerisinde kalan kamulaştırma arazileri askıya çıktı. Biz bu askı süresinin sona ermesini bekliyoruz. Askı süresi bittikten sonra Organize Sanayi Bölgesi, kamulaştırma işlemlerini yapacak.Kendi uhdelerine geçtikten sonra biz takas işlemini gerçekleştireceğiz.Arkasından hemen proje yarışmasına çıkıp, akabinde ilk 3 ay içerisinde projenin ihalesine geçeceğiz. 2019 Nisan ayına inşallah oranın da açılışını yapıp hem Ispartalı hem de Burdurlu esnafımızın ve yatırımcının hizmetine sunacağız inşallah” şeklinde bilgi verdi.

YETER ARTIK TÜKETIME YAPILAN YATIRIM!

vatandas
08 Ağustos 2016 Pazartesi 23:12

ICINDE ZATEN KIM OLACAK? NE SATILACAK? YERLI SERMAYEMI? ÜRETIME YAPILMALI IDI ORAYA YATIRIM; HEM YATIRIMCIYA KAR , HEM MILLETE IS; HEM TARIM ÜRETICISINI KURTARACAK BIR YATIRIM! SEBZE , MEYVE, HUBUBAT, HAZIR GIDA ISLEME VE SATIS TESISLERI KURULABILIRDI! SIRF ISPARTA BURDUR DEGIL , BÜTÜN BÖLGE ÜRETICILERINE HIZMET EDERDI!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

isim değişmeli

Sayın Ali Bolat
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:25

Roserium ismi KAHRAMAN MILLETIMIZE Yakışmıyor Biz Sömürge ülkesi değiliz lütfen Türkçe bir isim istiyoruz.

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla