16 Ağustos 2017 Çarşamba 18:13

REZİDANS DAİRELER DAĞITILMAYA BAŞLANDI

REZİDANS DAİRELER DAĞITILMAYA BAŞLANDI
19 Ocak 2016 Salı 19:16

İşadamı Mesut Şener tarafından inşaa edilen Centrum Garden Yaşam Merkezi'nde yapımı tamamlanan rezidans dairelerin tapuları dağıtılmaya başlandı.

Centrum Garden'da daha önce konut satışları yapılırken şimdi ise oturmaya hazır hale gelen dairelerde tapular da dağıtıldı. Konutlar büyük ilgi görürken İş adamı Mesut Şener bu konutların Isparta’nın yaşam kalitesini artıracak ve yeni bir anlayış getireceğini söyledi.

Alışveriş Merkezi'nin olduğu alanda inşaa edilen 91 adet konutun tamamı satılmıştı. Centrum Garden’da sadece konut yok. Yaşam kalitesinin en düzeyde sağlanabilmesi için her türlü imkan var. Her daireye ait kapalı otoparktan, yüzme havuzuna, hem site, hem blok güvenliğinden, fitness merkezine, yeşil alanlardan, çocuk oyun parkına,direk olarak AVM’ye inen asansörden, sitenin kapalı merkezi giriş alanına kadar her türlü konfor Centrum Garden’de bulunuyor.

ALIŞVERİŞ MERKEZİDE BÜYÜK İLGİ GÖRÜYOR

Yine aynı alanda yapılan Centrum Garden Alışveriş Merkezi'de büyük ilgi görüyor. Mağazalarda yavaş yavaş açılmaya devam ederken, hafta sonları ise çeşitli etkinlikler yapılıyor

****en

namık
26 Eylül 2016 Pazartesi 15:00

yaptığınız haberin üzerinden 9 ay geçmiş.şimdi tekrar okuyunca bi tarafıyla gülesi geliyor insanın.kiracı yokluğundan restoran katındaki burger king'in karşısında pijamacı var

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş magaza çok

zeynep bilgin
20 Ocak 2016 Çarşamba 11:57

avmde boş magaza çok onlarında hemen dolması lazım.ama mimari olarak beğendim şık ve sade.otel inşaatı da bitip daireler doltuktan sonra çevre düzenlenmeside yapılsa harika bi yer.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

otopark dar

aycan
20 Ocak 2016 Çarşamba 09:10

otoparkın acilen genişletilmesi lazım

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

otopark sorun

osman
19 Ocak 2016 Salı 21:54

dış otoparkı çok kötü, hafta sonları giren çıkamıyor, çıkan giremiyor, otoparkın acil düzenlenmesi lazım, bir de girişteki döner kapı neden ortaya değilde, kenara doğru açılıyor?

26 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla