visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 11:45

RESMİ OLARAK AÇIKLANDI TAM 9 GÜN !

RESMİ OLARAK AÇIKLANDI TAM 9 GÜN !
16 Eylül 2015 Çarşamba 10:17

RESMİ OLARAK AÇIKLANDI TAM 9 GÜN !

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışanların 21 Eylül’den itibaren iki buçuk gün izinli sayılmasına ilişkin yazıyı imzaladı.

 

KURBAN BAYRAMI TATİLİ 9 GÜN

 

Kurban Bayramı 24 Eylül'den başlayarak, 27 Eylül günü sona erecekti. Başbakanlık'tan yapılan açıklama sonrası kamuda Kurban Bayramı tatilinin 21 Eylül'den başlayarak 9 güne uzaması kesinleşti.

 

Başbakanlık'tan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;

 

Sayın Başbakanımız Ahmet Davutoğlu, Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışanların 21 Eylül’den itibaren iki buçuk gün izinli sayılmasına ilişkin yazıyı imzalamıştır.

 

Kurum yöneticilerince, gerekli tedbirlerin alınarak hizmetlerin aksatılmaması, zorunlu hizmetlerin yürütülmesi için asgari seviyede eleman bulundurulması kaydıyla; kamu kurum ve kuruluşlarındaki tüm çalışanlar,  21 Eylül Pazartesi gününden itibaren iki buçuk gün idari izinli sayılacaklardır.  Yazı ilgili kurumlara gönderilmiştir.

o zaman hüloooğ

yeni memur
16 Eylül 2015 Çarşamba 16:28

padişahım çok yaşa

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hjkjg

Yakalı
16 Eylül 2015 Çarşamba 11:49

İşçiler zaten kimin umrunda kamunuz batsın

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

izin

sengetli
16 Eylül 2015 Çarşamba 10:52

resmi tatil değil.idari tatil.yani noterler bankalar full time çalışacak.resmi kurumlardada iş aksamıcak şekilde izin verilecek.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla