visitor analyticsvisitor analytics

RESİMDEKİ O KİŞİ!

RESİMDEKİ O KİŞİ!
05 Aralık 2014 Cuma 15:53

RESİMDEKİ O KİŞİ!

Bu fotoğraf 1980 yılında çekildi. Isparta'da öğrencilik yıllarındaki o fotoğraf AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel!


Milletvekili Özel'in 1980 yılında ilkokulda çektirdiği fotoğraf büyük nostalji yarattı. Milletvekili Özel, öğrencilik yılları da başarılarla dolu. Bütün karneleri (peki) olan Milletvekili Özel, şimdi ise 2 dönemdir milletvekili olarak Isparta halkına ve ülkesine hizmet ediyor.   

 

Oyum Recep Tayyibe

ıspartalı
08 Aralık 2014 Pazartesi 10:02

Ben gönül olarak AKP liyim ve oyumu AKP ye verdim. Ancak ne Bilgiçi tanırım nede Recep Özeli. 2005 yılında bir iş için gittiğim TBMM de Recep beyi görmek istedim. Recep bey içerde olmasına rağmen danışmanı adem bey beni recep beyle görüştürmedi. ıspartdan gelmeme rağmen bir çay bile söylemedi. diğer vekiller hemşerilerinin kollarına giriyor güle oynaya sohbetler ediyorlar bizim recep beyin yüzünü göremedik. İşimide görmediler malesef dosyamı alıp kenara koydular. oy isterken vatandaşın evine giden vekilleri ankarada malesef göremiyoruz. benim İşim ise halloldu nasılmı...Araya koyduğum değerli büyüğüm başka bir ilin milletvekilini arayıp işimi halletti. Teşekkürler Recep Tayyip Erdoğan.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

haklısın

haklısın
07 Aralık 2014 Pazar 22:24

samimi ve doğal kardeşim..recep vekille lafımız yok.herkes mehmet öncü gibi olsa demişsiniz iyiki olmamış yoksa bu ısparta insanları birbirine girerdi ara kızıştırmada üstüne yok,yalan yanlış bilgiler,aktarması vekilimizin doğruları billmesinden mahrum kalıyor insanları kişilere göre yanlış tanımlayarak kötü reklam yapıyor herkeste bunu böyle biliyor allahın bildiğini kullardan saklamayalım.recep beye başarılar.inşallah farkına varır...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAMİMİ VE DOĞAL

MÜBAREK İNSAN
06 Aralık 2014 Cumartesi 13:51

Keşke herkes Mehmet Öncü gibi olsa. Bulun telefonu arayın. Müsait ise kesinlikle açar. istek mantıklı ise kesinlikle ilgili yerlere aktarır. Olmayacak bir şeyse olmayacak der. Hiç değilse başkaları gibi kıvırtmaz. Samimi ve doğaldır. En önemlisi de iyi gün değil kötü gün dosttudur. Sayın Recep Özel milletvekili olduğu zaman dostu çoktu. Vekil olmadığı günlerde yanında sadece o vardı. Gerçi şuan etrafı gene çok ama vekil olmasın bakalım. Gene Mehmet Öncü, Ökkeş gibi bir kaç kişiden başkası olmaz

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

güzel

sıradan biri
06 Aralık 2014 Cumartesi 13:21

iyi olabilir hoş olabilir başarılı olabilir kendisi ama onun başarılarına leke getiren bir önce yanındaki ismin yalan yanlış heryerde kullanıp iş yapmaya çalışan memet öncüden kurtulması lazım ısparta siyaseti halkı istemiyor kendini bişey zanneden ükelaladan recep bey uyansın artıkkendisine başarılarımı iletiyorum.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

icap

vatandaş
06 Aralık 2014 Cumartesi 11:49

ne anlatmaya calıştınız anlayamadık

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vaayyy

had ordan
06 Aralık 2014 Cumartesi 11:07

bu mu hizmet ediyooo ısprtaya...

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

biraz görün yada araştırın

araslı
06 Aralık 2014 Cumartesi 10:01

eğitimde yeni okullar derslikler, yeni gençlik merkezlri ilçe kaplı spor salonları 112 milyon hayvclk desteği fide ve fidanda 3,8 milyon destek, yeni adalet ve yeni egm ler, kosgeb kredileri, kırsal kalkınmada 13,4, makinada 8,4 milyon hibe yeni hastane vs vs vs boş iş deil bunlar ben lafa deil icraata bakarım. saolun vekilim

1 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

Millet vekili karnesi

KA
06 Aralık 2014 Cumartesi 09:03

millet vekili karnesini inceleyip yayinlarsaniz daha mantikli olur. Bence baska illere göre ISPARTA en az hizmzt alan il olmustur. Basta iktidar milletvekilleri olmak üzere hepsi sinifta kamistir.

27 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU BILGILER HERKESE VERILEBILIYORMU????

KARNELERE BAKARMISINIZ!
06 Aralık 2014 Cumartesi 00:54

DIKKAT ETTIMDE SANKI BIR COCUK HER DERSTE YA PEKIYI YADA ORTA ! COOOOK ILGINC ! AVRUPADA BÖYLE KARNEYE PEK RASTLIYAMAYIZ ! INSAN HER ALANDA MÜKEMMEL OLMASI MÜMKÜN OLMADIGI GIBI HER ALANDA KÖTÜ OLMASIDA YADIRGANACAK BIR DURUM DEGILMI! AYRICA DIGER COCUKLARIN IZNI VARMI BÖYLE YAYIMLANMAYA BAKALIM!

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖRECEGIZ KARNEYI

SECIMDE
06 Aralık 2014 Cumartesi 00:27

ISPARTAYA GETIRDIKLERI DUBLE YOLLAR , HIZLI TIREN , EMEKLI VE ISCIYE YAPTIGI CILGIN HIZMETLERIN KARNESINI ISPARTA HALKI VERECEKTIR SECIMLERDE!

32 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Propoganda,Gösteriş

DOBRA
06 Aralık 2014 Cumartesi 00:06

Şimdi Recep Efendiye İlkokul Öğrenciliğini Soran oldu mu?Halka kendini kabul ettirmek için, her fırsatı kullanarak, tam bir halk dalkavukluğu yapıyor. Aynen büyük ustası gibi. Propoganga, gösteriş , şaşaa, çalım , AKP,nin fıtratında var. Zihniyetleri batsın...

27 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

peki

peki
05 Aralık 2014 Cuma 16:53

sanırım karnesi pekiyi demek istediniz...

13 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalakalığın kitabı

kitapcı bahri
05 Aralık 2014 Cuma 16:53

bu haber mi şimdi. yalakalığın kitabını kim yazar sorusunun cevabını vermişisniz. yazık.

55 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla