20 Ekim 2020 Salı

ISPARTA
CHP’DEN GÜL FİYATI TEPKİSİ

CHP’DEN GÜL FİYATI TEPKİSİ

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA

ISPARTA'DA AKIL ALMAZ KAZA

ÇOK KONUŞULACAK KARAR

ÇOK KONUŞULACAK KARAR

50 BİN ÜNİVERSİTELİNİN DÖNMESİNİ BEKLİYOR

50 BİN ÜNİVERSİTELİNİN DÖNMESİNİ BEKLİYOR

REKTÖRÜN ÖZEL KALEM MÜDÜRÜNÜN YORUMU PES DEDİRTTİ

REKTÖRÜN ÖZEL KALEM MÜDÜRÜNÜN YORUMU PES DEDİRTTİ

Isparta

ISPARTA'DA Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Rektörlüğünün Özel Kalem Müdürlüğü görevini yürüten aynı zamanda Öğretim Görevlisi Sosyolog Ahmet Aydın'ın Facebook sosyal paylaşım sitesinde bir fotoğrafın altına yaptığı yorum pes dedirtti.

Ahmet Aydın, 11 Ekim tarihinde yüzleri görünmeden nişan fotoğrafını Facebook'ta paylaşan bir çifte tebrik mesajı yazdı.  Mesajda; "Gençleri tebrik ediyorum. Ayrıca sosyal medya da fotoğraflarını açıkca paylaşım yapmadıkları için teşekkür edip, bu edepli davranışlarından dolayı kutluyorum. Umarım eşlerinin ve kızlarının fotoğraflarını hoyratça paylaşanlara da örnek olurlar.." ifadeleri yer alırken, yorum bir çok kişi tarafından tepkiyle karşılandı.

Bizde Bomba 32 olarak buradan soruyoruz:

- Sosyal paylaşım sitelerinde eşlerini, kızlarını, sevdiklerini paylaşanlar edepsiz bir davranışta mı bulunmuş oluyorlar?

- Siz sevdikleri ile mutlu anları paylaşanlara edepsiz mi diyorsunuz?

- Edep anlayışınız nedir?

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

vatandaşın biri

18 Ekim 2020 Pazar 22:14

ıspartalı...işinize gelince ifade özg,rlüğü demi o zaman ifade eden gazeteciler neden silivride demi madem ifade özgürlüğü var arı sizi soktumu tepiniyorsunuz da başkaları saray kadısına yazdımı evini sattırana kadar tazminat davası iki yüzlüler ya....ifade özgürlüğü imiş he canım sizinkiler yazdımı öle sözcü yazarsa uheyyyyy

vatandaşın biri

17 Ekim 2020 Cumartesi 19:44

valla sosyoloğ bey interneti kapatalı çok olduda sizin şu kapalı bacılar varya bide onlara yazıverin iki satır başı kapamış altında şort dudaklar botox gözler takma kirpikler elinde bira kimin ne halt ettiği belli degil tarikat videolara eşşek sıpasını arı sokmuş gibi zıp zıp zikir tutan bacılar aman yetti uğraşemecem bunlarla sibel üresin felan ohoo dini bütün negahan alçı kocasının kucagında iki satır şeyeetiriver hocam edepli olsunlar demi ama bide cüppelinin video varki 3 rusla :)

Reso

17 Ekim 2020 Cumartesi 19:16

Adam doğru demiş ne var

Recep B.

17 Ekim 2020 Cumartesi 14:18

Cemaat mensubu olarak kendine kadro açtırmış, ortalıkta sosyoloğum diye dolaşıyor. Bir de kendine unvan bulmuş, özel kalem müdürü. Onu o makama getirenlerden biraz feyz alsın önce. Rektör ve rektör yardımcıları, kaliteli ve naif adamlar. Bu da onların yanında takılıp kendini bir şey zannetmiş. Ona mı kalmış acaba millete sosyal medyadan ayar vermek. Onurlu bir adamsa derhal istifa etsin ve üniversitenin adını lekelemesin. Kendi görüşleri yüzünden başkalarını zan altında bırakmasın.

Özel olmayan kalem

17 Ekim 2020 Cumartesi 14:15

-de -da ekinin kullanımını bilmeyen bir özel kalem müdürünü çok da ciddiye almamak gerek.

Kilitli kapılar

17 Ekim 2020 Cumartesi 13:11

Sayın Rektörün kendisi gibi ahlaka, vicdani değerlere ve mahremiyete önem veren bir Özel Kalem Müdürü ile çalışıyor olması Sayın Ahmet Aydın’ın sosyal medyada yapmış olduğu bu yorumdan çok net anlaşılıyor. Eminim ki yönetim makamını temsil ederken kendilerine bağlı olan birimlerde yaşanan, yaşanmış olan ahlaka aykırı, aile birliğini temelden yıkan vb. olaylarda da mağdur edilen kişi ya da kişilerin yanında olarak bu sıfatlarını perçinleyerek vicdanlarının herşeyin önünde olduğunu gösterecekler

Liyakat nerede?

17 Ekim 2020 Cumartesi 10:57

Liyakat liyakat liyakat...1- Üniversitede hoca dediğiniz kişi bilime katkıda bulunan insandır. Ahmet Bey'in kaç makalesi var mesela bunu öğrenelim? En son yayını ne zaman çıkmış?2- Sanırım kendi beyanatı idi, 45 yaşından sonra hoca olmuş, normalde kreş işletiyormus. Gençler dururken nasıl bu arkadaş üniversiteye girebilmiş? ALES puani mi yoksa yabancı dili mi çok çok iyi? 3- Özel kalem rektörün yazışmalarını, toplantılarını organize eder. -de -da eki nasıl yazılır? ... Nerede kullanılır?

Gül

17 Ekim 2020 Cumartesi 09:56

Ahmet hoca doğru dürüst kimliğiyle yaptığı yorumu haberleştirip gündeme taşımanızla amacınızın ne olduğu beli ! Ahmet hocayı destekliyor yorumunu doğru buluyorum.

Vatandaş

17 Ekim 2020 Cumartesi 07:53

Adam haklı herşeyi ulu orta yaşam nedir ya bu bırakın da biraz özeliniz olsun özel ve güzel olarak kalsın bazı şeylerde

Gerçek

17 Ekim 2020 Cumartesi 07:33

Yolda yürürken birileri durup yaninizdakina baksa kan cikar ama feysde resmini koysaniz kac begeni kac tiklanma aldi diye hosunuza gider hocayı kutluyorum

Mahmut saglam

17 Ekim 2020 Cumartesi 07:26

her mutlu anini her sevdigini paylasmak dogru degildir ahmet hoca dogru soluyor. Sevgi mahremiyet ozel olmali

Gençosman

17 Ekim 2020 Cumartesi 03:53

girdim ilim meclisine, eyledim kıldım talep, dediler ilim geride, illa edep illa edep. Doğru demiş yarsı olanlar gocunsun koçum.sana noluyor

Hakkaniyetli ol

17 Ekim 2020 Cumartesi 02:02

Madem okadar biliyorsun kullanma madem sosyal medya, yani sence önemli olan yüz mü? Üniversite de çalışırken öğrencilerin yüzüne bakmıyor musun? Üniversite de öğretim görevlisi olmuşsun hangi bilimsel çalışman var. Lisans mezunu olmuşsun senin gibi bir sürü işsiz lisans mezunu var . Torpili bulup öğretim görevlisi olmuşsun bir de millete ahkam kesme. O kadar hakkaniyetli düşünüyorsan niye kendine özel kadro açtırdın .

ISPARTALI

17 Ekim 2020 Cumartesi 00:33

Nerede kaldı ifade özgürlüğü.? Bunu da haber olarak sunuyorsunuz. Adam inandığını ölünce mi söyleyecek? Hoyratça paylaşım diyor açık ve net.

ŞÜKRÜ

17 Ekim 2020 Cumartesi 00:16

BU VE BUNUN GİBİLERİN DEVLET KURUMLARINDA ÖZELLİKLE EĞİTİM KURUMLARINDA YERİ YOK. AHLAK POLİSLİĞİ YAPMAK İSTEYENLER YALLAH ARABİSTAN'A.

Adnan Güney

16 Ekim 2020 Cuma 23:02

Tanıdığınız ya da tanımadığınız birisi eşinizin fotoğrafını istese hemen çıkartıp verirmiisniz....??? Hocanın yorumu ****et yerinde. Herşeye atlayıp kötü yarumlayacağınıza az düşünün...

mrt

16 Ekim 2020 Cuma 22:56

Ne pis adammış yahu bu herif.Sana mı düştü millete ders vermeye çalışmak edepsiz adam.Bide marifetmiş gibi yorum yapıyor.Kesin başkasının hakkını yiyerek oturmuştur o koltuğa ki hakkındaki iddiaları biliyoruz.

YURTTAŞ

16 Ekim 2020 Cuma 22:48

Herkes kendi işine bakıp ahlak bekçiliğine soyunmasın. İsteyen paylaşım yapar isteyen yapmaz, bu kimseyi ilgilendirmez.

Havva demiralay

16 Ekim 2020 Cuma 22:08

Ben kendisine katılıyorum,Allah razı olsun

Bu ne saçmalık

16 Ekim 2020 Cuma 21:50

1. Bunu gerçekten haber diye paylaştığınız için mesleğiniz adına utanmalısınız. Bu haber değeri olan bir konu mu?2. Evet sosyal medyada paylaşılan her fotoğraf internette bir yerlerde saklanıyor bunu bilmeyen yok artık. Neden ahlaksızlık olarak görüyorsunuz. Degil kadınlar kızlar bence kimsenin fotoğrafları internette bu kadar rahat dolanmamalı. Yediğiniz yemekten, kullandığınız mobilyaya kadar özel hayatı ifşa etmek size çok mu normal geliyor ey basın mensupları???

Ebru

16 Ekim 2020 Cuma 21:50

Ahmet Bey, hoyratça paylaşmaktan bahsederken, ailesini , evini, özelini, mahremini ortalıkta sergilemeyi eleştiriyor. Eskiden bu tür şeyler, herkese gösterilmezdi , çünkü özeldi. Ahmet Aydın çok haklı.

Sosyolog

16 Ekim 2020 Cuma 21:43

Mikrop bulaşıcı bir şey . Elemanın suçu yok.

Hüseyin eroğlu

16 Ekim 2020 Cuma 21:25

Niye pes dedirtmiş anlamadık.****et doğru söylemiş Ahmet Aydın bey

Saygılar

16 Ekim 2020 Cuma 21:13

Yorumunu doğru buluyorum.. Siber polisleri bile eğitimlerde söyledikleri hanımlar ve çocukların fotoğraf paylaşmamaya dikkat edin, çünkü kötü niyetli sitelerin kolayca yüzü kullandığını anlatıyorlar.. Ve isbatı pek zormuş... Hangi açıdan bakıldığı önemli

Zor dostum zor

16 Ekim 2020 Cuma 20:27

Nasıl bir özel kalem müdürü bekliyorsunuz ki https://t.me/ispartaradarlar

Bos insan

16 Ekim 2020 Cuma 20:26

Demekki bakiyosunki boyle diyosun sanane millletin ne artigindan boyle insanlari makam mevki sahibi yaparsan oturur milletin karisina kizina bakar internetten. Eger gercekten imanli dusunceli olsaydin bakmazdin o fotograflara ve boyle bi yorum yazma geregi duymaz demekki bakiyosun ki yorum yapiyosun.

Bilim Adamı

16 Ekim 2020 Cuma 20:25

Ahlak ve namus deyince sadece kadından konuşmaya başlayan herkes, ahlaksız ve namussuzdur. (Frida Kahlo.)

Züleyha

16 Ekim 2020 Cuma 20:22

Bu adam sosyolog yeri yurdu bellidir. Bi ziyaret ediverin kendisini de neden kadın ve kızların fotoğrafı paylaşılmaz. Sedd-i zerai nedir. Türk İslam Kültüründe buna nasıl bir açıklama getirilir. Size anlatı versin. Ayrıca yorumunda "hoyratça" ifadesini kullanmış. Haberi yapan beyefendi bunun neresine takılmış. Olumsuz yorum yapanlar ne için gocunmuş. Sonra pedodili, kadın cinayetleri, ****lar diye ağlarsınız. Samimi değilsiniz beyler.

Yurttaş

16 Ekim 2020 Cuma 20:20

“Kim namus ve ahlak şövalyeliği yapıyorsa, bilin ki en namussuzu odur.”Friedrich Nietzsche

"Hoca" Denilen Şahısa Cevap

16 Ekim 2020 Cuma 19:56

Hoca hoca, terbiyeyi senden öğrenecek değiliz, ahlak bekçisi misin sen

Spartali

16 Ekim 2020 Cuma 19:56

Sayın özel kalem müdürümüzü tebrik ediyorum doğru bir tespit yapmış hocam seviliyorsun

Aykırı ses:

16 Ekim 2020 Cuma 19:47

Rektör Beyefendi boş tercih yapmaz, özel kalemini özel seçmiş; gerçek bir iman sahibi Ahmet, yaşaa... Padişah efendimiz kaç çocuk yapılacağını, kızlı erkekli nasıl oturulup kalkılmayacağını anlattı yıllarca, anlamadınız.. Bunlara itiraz eden laikçilere gereken tepkiyi vermiş özel kalem, ne güzel..

Personel

16 Ekim 2020 Cuma 19:39

Milletin ahlak bekçiliğini yapacaklarına kendileri ahlaklı olsun liyakatlı atamalar yapsınlar. Sayın Cumhur Başkanımıza direk yazacağım atanan kişilerle yarışacağım bilgide geri kalırsam söz memuriyetten istifa edeceğim...

Sosyolojik destek

16 Ekim 2020 Cuma 19:16

Adam haklı belki unuttunuz internet instag çıkınca ama edep var mahrem var cehennem var

Dr

16 Ekim 2020 Cuma 18:37

Adam doğruyu söylemiş ....

Alperen

16 Ekim 2020 Cuma 18:29

Sizin habercilik diye yaptıgınız tetikçilik hedef göstermek bu ülkede teröristi övmek fikir özgürlüğü

Şeytan berna

16 Ekim 2020 Cuma 18:21

Kel mehmeti özel kalem müdürü yapın.

Sosyolog3278

16 Ekim 2020 Cuma 18:05

HELAL OLSUN ÇOK DOGRU SÖYLEMİŞ AHMET AYDIN bey. BIRAKIN ELEŞTİRMEYİ ÖDÜL BİLE VERMEK LAZIM AZ BİLE SÖYLEMİŞ ADAM.

demokrat32

16 Ekim 2020 Cuma 17:48

senın zıhnıyetın dencek çok seyvarfda oraya nasıl geldıgın belli sapkınlık bu kendıne bak sen terbıyesız eğitimsiz cahil...Yazık ki senı oraya getirenler proflar

Hakan Yılmaz

16 Ekim 2020 Cuma 17:35

Adamdan Allah razı olsun, Böyle örfümüze İnancımıza sahip çıkmaya çalıştığı için teşekkür edeceğinize, eleştiriyorsunuz. Sonrada gençliğimiz elden gidiyor diyo sızlanıyorsunuz. Rektör yardımcısını tebrik ediyorum. Milli manevi hassasiyetleri olan yöneticilere ihtiyacımız var.

Ismail

16 Ekim 2020 Cuma 17:25

Kalpazanlik yapıp ceza alıp yüzsüz yüzsüz gezmekten edepli bir şekilde fotoğraf paylaşmak iyidir...

Doğrucu

16 Ekim 2020 Cuma 17:14

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış

Atilla Acar

16 Ekim 2020 Cuma 17:00

Yakında arkasından foto çektirir.

Da birleşik yazılır.

16 Ekim 2020 Cuma 16:56

Önce "da" nın birleşik yazılacağını öğrensin.

sabır

16 Ekim 2020 Cuma 16:55

böyle habercilik yapmayın diyen arkadaş bu zihniyetteki insanlarin nerelerde olduğunu görüyoruz böylelikle. Herkes gider tersine biz gideriz Mersin'e

şahsi fikridir.

16 Ekim 2020 Cuma 16:38

fikrini ****et güzel bir üslupla dile getirmiş, bu fikre katılıp katılmamanız ayrı mesele. şahsen farklı düşünüyorum ama bu durum bana kimseye hakaret hakkı vermez. yönetim kademesinde çalışıyor ve görüşleri doğrultusunda insanlar üzerinde baskı kuruyorsa, ancak o zaman bu durum haber niteliği taşır. yorumlardan anlaşılan: hakaret etmek için bahane arıyoruz.

Burçin

16 Ekim 2020 Cuma 16:29

Çok güzel söylemiş. Ne düşünce ile insan özel hayatını ve hayatındaki kişilerin resimlerini herkese açık olarak tüm dünya kullanıcılarıyla paylaşır ? Sanatçı, siyasetçi yada şöhretli biri değilse insan neden vitrin ihtiyacı duyar? Ya teşhircidir yada egosu kuvvetlidir. Bunlar da benim düşüncem. Modern bir Atatürkçü ev kadınıyım.

bomba

16 Ekim 2020 Cuma 16:29

bu müdür derhal görevden alınmalı. bir kişi fikrini belirtirken suçlama yapmadan fikrini söylemeli. mesela sadece o çifte takdirini yada beğenisini söylese eleştirmezdim. okumuş ve makam sahibi insanlar yazarken çok dikkat etmeliler.

Sizce

16 Ekim 2020 Cuma 16:18

Çok önemli bir haber başka haber bulamadınız mı yazacak biraz kendinizi gelişririn artık ya gündemde ne var ne yok onlardan birhaber alalım

Sene2007

16 Ekim 2020 Cuma 16:17

Sene 2007 okula bikiniyle girmek serbest sıkıntı yok... Ama kafada bi yazma oldumu hadi değiştir açıl saçıl bumu sizin özgürlüğünüz. 2007 de eşim baş örtüsü çıkaracağım diye sınava geç kaldı aydın görüşlü öğretim görevlisine anlatamadık dersten kaldık haa sonramı ne oldu sopasını yedi akşam daha sonrada bir yiğit rte geldi baş örtüsü serbest dedi bunların gözü yaşlı kaldı hep hey yavrum heyy takılmayın bu işlere zamanında bize çok karıştılar çoook adam güzel harekete yorum yapmış bişey yok bund

Ali

16 Ekim 2020 Cuma 16:11

Bu insanlar bu kafayla bilim üretecek işte. Buna sorsan en iyi müslüman kendisidir. Ulan sanane milletin paylaştığı fotoğraftan. Sen kendi yoluna bak. Fotoğrafını yüzü açık paylaşan dinden mi çıkıyor, günah mı? Peygambermisim sen?

ali

16 Ekim 2020 Cuma 16:08

Yeni Türkiye'nin üniversiteleri. Bu adamlar bilime yön veriyor.

farz mı sünnet mi ne halta yarıyor herşeyinizi ale

16 Ekim 2020 Cuma 15:59

müge anlı da hep der "paylaşmayın fotoğraflarınızı, açmayın sosyal medya hesabı"...müge anlının yok mesela sosyal medyası...milletin başı beladan kurtulmuyor ****arda dolaşmalar yüzünden...sonra geliyorlar "müge abla bize yardım et"eeeeeeeeee

tatar ramazan

16 Ekim 2020 Cuma 15:55

senin kapasiten bu kadar amet ilker den torpilli girdin saten kapesite bu kadar senin yapacak bişey yok

M

16 Ekim 2020 Cuma 15:27

Boyle habercilik yapmayın ya?

ayaktaki yolcu

16 Ekim 2020 Cuma 15:24

ifade özgürlüğü diyorsunuz basın özgürlüğü diyorsunuz fakat bir başkası düşüncesinizi ve fikrini belirttimi ayağa kalkıyorsunuz ne yani adam görüşünü belirtmiş önemli olan var olan görüşü işhayatına yansıyıp yansımadığı işini layıkı ile yapıyor olması yetmez mi. adam mı öldürmüş okula açık öğrencileri mi almamış onların eğitimini mi zorlaştırmış ne yapmış görüşünü yazmış...

Ali

16 Ekim 2020 Cuma 15:24

Hadi ordan torpilli

Spam

16 Ekim 2020 Cuma 15:15

Madem yüzü gözükmeyenler edepli oluyor ise. Ne işleri var sosyal medyada.

Vatandaş32

16 Ekim 2020 Cuma 15:07

İşte üniversitenin durumu budur zihniyet bu ve bu arkadaş müdür . Kim atadı oraya atayanın profile ne bakarsanız oda farklı değil .

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR