visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 15:37

REKTÖRLÜKTEN SEÇİM AÇIKLAMASI

REKTÖRLÜKTEN SEÇİM AÇIKLAMASI
12 Nisan 2015 Pazar 13:25

Rektör Adayı Belirleme Seçimi ile İlgili Önemli Açıklama yapıldı.

Yapılan açıklamada ise; Üniversitemizde gerçekleşecek olan Rektör Adayı Belirleme Seçimleri ile ilgili takvim Yüksek Öğretim Kurulu tarafından 20-21-22 Nisan olarak belirlenmiş ve bu husus resmi yazıyla kurumumuza bildirilmiştir. Seçim takviminin üç gün olarak belirlenmesi, ilgili mevzuatın gerektirdiği bir zorunluluktur. Seçim süreci 20 Nisan Pazartesi günü 09.00’da başlayacak, seçime başlamak için gerekli olan kadrolu öğretim üyesi sayısının yarıdan bir fazlasının imzası tamamlandığında seçim işlemleri başlayacaktır.Gerekli çoğunluk sağlanamazsa seçim 48 saat sonraya yani 22 Nisan Çarşamba günü 09.00’a ertelenecektir. Seçim sürecinin üç gün olarak ilan edilmesinin sebebi bu hususlardır. Tüm öğretim üyelerimize ve kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Rektör seçimleri

sdü
13 Nisan 2015 Pazartesi 22:04

Prof. Dr. İlker ÇARIKÇI hocamıza başarılar diliyorum...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

boşuna

çırpınmayın
12 Nisan 2015 Pazar 15:00

Gidicioğlunun fethullahçıların tam desteğiyle ve fatih gültekinin de tıp fak.de ve bölümündeki fethullahçı yönetimin referansı ve onayıyla doç olarak göreve başladığını hafızalarımızdan unutmayalım. Bu iki adaydan birisi rektör olursa fethullahçı yapı yine üniversiteye hakim olacak ve bu cemaate himmet vermeyenlerin üniversitede iş alması mümkün olmayacaktır. Sırf bu nedenle bile İlker Çarıkçı rektör olmalıdır.

16 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçmen

ben takipteyim
12 Nisan 2015 Pazar 14:41

her söylediğiniz her yaptığınız takip ediliyor. değerlendirilecektir. lakin biz seçtikten sonra ve seçmedikden sonra aksaraydaki uzun adam sizi seçecek olursa işiniz daha zor. 1. sıradaki arkadaş kim olursa ve atanırsa ona helal olsun. ondan sonrası torpil sayılıp saygınlığını azaltacaktır.

3 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aybatılı neden aday gösterilmemiş.

yav yav gine olmamış.
12 Nisan 2015 Pazar 13:39

Ordinalyus Profesörümüz ilkokul mezunu sayın eski belediye başkanımızın hakkı yeniyor. Aday olursa 3. sıradan yeter. gerisini AKSARAY dolmuşuna bindirip hallederiz. AKSARAYdan torpili yoksa o zaman işi zor. AKSARAya 1 kişilik yer kaldı, AKSARAY AKSARAY hafta sonu kalkıyor.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla