visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 09:45

REKTÖRLÜK SEÇİMİ BAŞLADI

Rektörlük Seçimi Başladı
20 Nisan 2015 Pazartesi 11:46

Rektörlük Seçimi Başladı

Yüksek Öğretim Kurulu (YÖK) tarafından Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi için rektörlük seçimleri 20 Nisan tarihinde yapılması kararlaştırılmıştı.

 

Bugün gerçekleştirilen  rektörlük seçimlerinde oy kullanma işlemleri başladı. Öğretim üyeleri saat 16.30'a kadar oy kullanacak.

 



 

SDÜ Rektörlük seçimlerinde yarışan isimler şöyle;

Prof. Dr. İlker Çarıkçı – İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme

 

Prof. Dr. Hasan İbicioğlu - İktisadi ve İdari BilimlerFakültesi / İşletme

 

Prof. Dr. Raşit Altındağ – Mühendislik Fakültesi – MadenMühendisliği

 

Prof. Dr. Turhan Yavuz – Tıp Fakültesi – Cerrahi TıpBilimleri – Kalp Damar Cerrahisi

 

Prof. Dr. Erdoğan Küçüköner – Mühendislik Fakültesi – GıdaMühendisliği

 

Prof. Dr. Fatih Gültekin – Tıp Fakültesi – Temel TıpBilimleri

Prof. Dr. Nazmi Avcı - Fen Edebiyat Fakültesi - Sosyoloji

 

Prof. Dr. Nebi Bilir - Orman Fakültesi

seçim

öğrenci
20 Nisan 2015 Pazartesi 16:42

Verilen vaadlere bakılarak secimin ilker hoca ile fatih hoca arasında geçeceğe benziyor

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

rektörlük seçimleri

ferah ayyıldız
20 Nisan 2015 Pazartesi 15:32

üniversite için hayırlısı olsun inşallah....

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seçim

hasan
20 Nisan 2015 Pazartesi 14:53

Protokol koltuğunda oturmak için illaki rektör adayı olmaya gerek yok. Salon boş ikende gidip oturabilirler.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla