visitor analyticsvisitor analytics

REKTÖR YOLSUZLUK OLAYINI ANLATTI

REKTÖR YOLSUZLUK OLAYINI ANLATTI
20 Eylül 2014 Cumartesi 16:46

REKTÖR YOLSUZLUK OLAYINI ANLATTI

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nde iddia edilen ve yolsuzluk ile ilgili ilk kez Bomba 32 Haber Ekibi'ne konuştu. Rektör İbicioğlu; "Üniversitemiz ve Ankara'dan görevli gelen arkadaşların denetimleri sonucu ortaya çıkmıştır"dedi.

SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü'nde bayan personel Y.P'nin kendi hesabına 4 Milyon TL para aktardığı iddia edilerek tutuklandı. SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu ise, skandal yolsuzluk olayının ardından ilk kez Bomba 32 Haber Ekibi'ne konuştu. İbicioğlu, yaptığımız denetlemelerde görünen 4 Milyon TL gibi bir kayıp bulunuyor dedi.

İŞTE Rektör İbicioğlu'nun Bomba 32 Haber Ekibine yaptığı o açıklama; "Bizim döner sermayemizde bildiğiniz gibi maliye bakanlığından çalışan uzmanlar var. Kısa süre önce üniversitemiz Ankara'dan gelen arkadaşların denetimleri sonucu ortaya çıkıyor. Şu anda konu mahkemeye intikal etmiş durumdadır. Ancak yaptığımız denetlemelerde görünen 4 Milyon TL gibi bir kayıp olduğu yönündedir. Bizim tarafımızda da gerekli çalışmalar titizlikle sürdürülecektir. Ben 20 gün önce öğrendim. Arkadaşlarımız belirli periyodlarla denetlemelerini sürdürdü. Mesele üniversitemizle ilgili değildir. Üniversitemiz burada taraftır, mağdur durumdayız.  Maliye Bakanlığı'nda çalışan bir personelin yaptığı düşünülen bir hadisedir"şeklinde konuştu.  

Gördünmüüüü Gördünmüüüü

serhat
27 Eylül 2014 Cumartesi 15:22

Görünen kısmı anladık, pekiii ya görünmeyen kısım ne olacak sn rektör????

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

cesaret varmı

alettin
22 Eylül 2014 Pazartesi 09:34

tıp fakültesi ve eczane bağlantıları dikkatle incelenmeli o zaman görürüsünüz neler döndüğünü

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geçmiş olsun

Ali Uzel
22 Eylül 2014 Pazartesi 01:25

İlahiyat fakültesinde 1 haftadır ders yapılmıyor binaları tamamlayamadılar, YÖK'ün haberi var mı acaba?

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sao ziyang

zarar ziyan
21 Eylül 2014 Pazar 20:12

Y.D. Para neyin almamıştır.Aldıysa da H.I.ye vermiştir

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bostan Korkuluğu

Koyu Yorum
21 Eylül 2014 Pazar 16:27

Adama sorarlar sen bostan korkuluğumusun diye

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

her yerdeler

32
21 Eylül 2014 Pazar 13:58

Sadece Asker, polis, diğer kurumların içinde insanlara yaptıkları baskıcı tutum Üniversitelerdeki yapılanmayı unutturmsın. Esas öğretim yerlerindeki bataklıklar temizlenmeli. Operasyonlar başladıgından beri üniversitelerdeki yapı daha aktif çalışmaya başladı. sadece tıp fakültesi değil arkadaş dogru yazmış, Dişteki yapılanma burdaki ögretim görevlilerinde kaçış başlatmaya başladı. YÖK ve onun üniversitelerde görevlendirmeye çalıştıklarına DİKKAT etmek lazım. Sayın ibicioğlu Diş fakültesineDİKKAt

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadec oramı

mehmet
21 Eylül 2014 Pazar 11:44

SDÜ diş hekimliğinde yapılan protez ihalesi ile dekanın kliniğe girmeden kendisi ve yardımcısına nasıl performans parası aldıgınıda inceletsin. Ayrıca SDÜ dişteki diğer öğretim görevlilerine yapılan baskı adamcılık dekanın hep kendi kesiminden insanları fakülteye doldurma cabaları, Birçok ögretim görevlileri fakülteden ayrılmak için diğer fakültelerden gelen teklifleri degerlendirmeye çalışıyor. Rektöe burdaki insanların sıkıntısını görmeyebilir ama sayın CUMHURBAŞKANIMIZ bunu degerlendirecektir

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İTA AMİRİ

REKTÖR
21 Eylül 2014 Pazar 11:39

SA. YIN REKTÖR SİZ ÜNİVERSİTEDE İTA AMİRİ DEĞİLMİSİNİZ, BU DURUM DAN SİZ SORUMLU DEĞİLMİSİNİZ

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

pis kokular

rant
21 Eylül 2014 Pazar 08:45

paraleleci diye görevden aldıgı o.a.yı fırının başına geçtirdiği için olmasın :)

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Rektör bu konu hakkında bilgi vermenizi istiyoruz!

SDÜ Hocalarının Talebi
20 Eylül 2014 Cumartesi 20:16

SDÜ Yaşam Kafe ve Arş.Uyg.Hastane kantini yakın zamana kadar SDÜ Konukevi tarafından işletilmekteydi. Ancak bu tesislerin yönetimi daha sonra Konukevinden alınıp Yaşam Boyu Eğitim Merkezi (YBEM) UNLU MAMULLER ARŞ.ve UYG. MRK'ne verilmiştir. Bu arada Süleyman Demirel Üniversitesi sabık Konukevi müdürü Y.D.'e YBEM tarafından her ay elden para veriliş nedenini ve bunun miktarının kamuoyuna açıklanmasını istiyoruz.Saygılarımızla.

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla