visitor analyticsvisitor analytics

REKTÖR HOCADAN MUTLU HABER

REKTÖR HOCADAN MUTLU HABER
05 Şubat 2015 Perşembe 17:59

Süleyman Demirel Üniversitesi’nde, büro işlerinde görevlendirilen yaklaşık 200 taşeron işçi asıl görevlerine iade edildikten sonra SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu bu sorunun çözümü için Ak Parti Milletvekilleri ile görüşmüş ve yoğun çaba sarfetmişti

SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, hassasiyetle ilgilendiği ve TBMM Çalışma Komisyonunda görüşülmekte olan Kanun Tasarısının geçici 1. Maddesi ile, taşeron firmalar üzerinden bürolarda çalışan işçiler hakkında idareyi sorumlu tutan ve cezai müeyyideler öngören 6552 Sayılı Kanunun Ek 8. Maddesinin 3. Fıkrasının uygulanması, girişimlerimiz neticesinde, Bakan Sayın Çelik’inde uygun görmesiyle, Kilis AKP Milletvekili Fuat Karakuş’a verdirilen bir önerge ile 31 Aralık 2015 tarihine kadar ertelenme kararı alınmıştır. Cumhurbaşkanının onaylaması beklenmektedir. Bu süre tahmini 15 veya20 gün sürebilir dedi.

 

bir yıl sonra

hasan kele
06 Şubat 2015 Cuma 19:08

bir yıl sonra ne olacak bu arkadaşlar?taşeron deyip ezin bakalım hak her zaman yerini bulur

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dağılın

aslı
06 Şubat 2015 Cuma 12:53

akyıldız tepeden bakarak poz kesiyodun değilmi kolay tabi insanlarla uğraşmak ama sanada sıra gelecek az kaldı.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapris

ısparta
06 Şubat 2015 Cuma 12:36

çok kaprisli bi adam SDÜ ye yakışmıyor

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akyıldız derki

Hüseyin WhiteStar
06 Şubat 2015 Cuma 10:02

Layık oldukları yere gitsinler sözünü asla unutmayacağız.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

artıkkk

yoook
06 Şubat 2015 Cuma 08:51

Koskoca adamsın yalan bari söyleme...Senin Vekillerle görüşecek yüzün mü kaldı da görüşüp görüşmeler sonucunda meyveni aldın??? senin telefonunu hangi vekil açıyor bana bi söyle?? İnsanlar salak değil önce bir günde işten çıkardın devletin kanunu diye sonra görüşmüşmüş.. maksat hükümeti kötülemek!! Yemezler efendiiii uzatmaları oynuyorsun farkındasındır umarım hadi koltuğa bay bay de.......

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KADRO

ALİ BİLİR
06 Şubat 2015 Cuma 08:31

KEŞKE AYNI AZMİ TAŞERON OLARAK ÇALIŞAN İNSANLARIN KADRO ALMASI İÇİN HARCASANIZ.AMA NEREDE HERKESİN İŞİNE GELİYOR 900 TL MAAŞA İNSANLARI KÖLE GİBİ KULLANMAK.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla