visitor analyticsvisitor analytics

REKTÖR HOCA OPERASYONUN ARDINDAN KONUŞTU

REKTÖR HOCA OPERASYONUN ARDINDAN KONUŞTU
14 Nisan 2015 Salı 01:13

Süleyman Demirel Üniversitesi'nden sahte MİT'çi operasyonun ardından Rektör Prof. Dr. Hasan İbicioğlu ilk kez Bomba 32 Haber Ekibine konuştu.

Süleyman Demirel Üniversitesi'ne gelerek kendilerini MİT mensubu olarak tanıtan ve öğretim üyeleri ile görüşen şüphelilerden 1'i yakalandı. Gün içerisinde devam eden operasyonun ardından SDÜ Yaşam Boyu Eğitim Merkezi'ne de operasyon düzenlendi. 

Bomba 32 Haber Ekibi tüm gelişmeleri an ve an takip etti. 

Rektör İbicioğlu ise yaşanan gelişmelerin ardından sürece şaşkınlıkla izlediğini belirterek, detaylı bir açıklamayı gün içinde yapacağını kaydetti. 

İBİCİOĞLUNUN AÇIKLAMALARI GÜN İÇİNDE BOMBA 32 DE

 

Hainlere

Kara davut
14 Nisan 2015 Salı 15:46

Hoca burda k**** 3 de Konuşuyor Aslan gıbı ...çakallara duyurulur hainler için yasasın Hasan ibicioğlu

7 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hainlere

Kara davut
14 Nisan 2015 Salı 15:34

Hoca burda k**** 3 de Konuşuyor Aslan gıbı ...çakallara duyurulur hainler için yasasın Hasan ibicioğlu

4 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hey gidi ibicioglu be :))

gaz gaza
14 Nisan 2015 Salı 13:55

inanamıyorum haberi kahkaha atarak okudum suan karnım gulmekten agrıyor :D : o ybem denen kurumu benden ıyı kımse bılemez...' Dinsizin hakkında imansız gelir' O ybem denen kurum Orhan Adıguzel hoca varken adam gıbı tertemız yerdı,o hocayı görevden aldılar bataklıga düştüler sımdı son çırpnışlarını zevkle izliyorum :)

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞ BİTMİŞTİR

ıspartalı ak
14 Nisan 2015 Salı 13:27

SAYIN RECEP ÖZEL VEKİLİM Twiter DA İLKER ÇARIKÇI HOCANIN VİDEO MESAJINI PAYLAŞTI. VARIN ARTIK GERİSİNİ SİZ ANLAYIN. yeni rektörümüz ilker hocamız hayırlı olsun ıspartaya.

19 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

Ispartalı
14 Nisan 2015 Salı 11:04

Haberim yokmuş gibi yaz panpa :))) Üniversite içinde terör estiren rektör hocamız MİTçilerin geldiğinden haberi yoktur tabi. MİTçiler burada olacak arkalarından ayrılmaz bici bici leblebici

21 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yörük çocuğu hasan

Kara davut
14 Nisan 2015 Salı 09:51

Hainler için yasasın Hasan ibicioğlu az sabredin gelıyoruz elimiz çok güçlü

9 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kara davut

Kara davut
14 Nisan 2015 Salı 09:27

Hasan hocam burda dimdik ayakta kımseyede eyvallahı yok tekrar gelecek hesap sorulacak hainlere az sabır edın az sabır!!!!!

5 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)))

kazım
14 Nisan 2015 Salı 08:29

Sayın Rektör yaşanan gelişmeleri şaşkınlıkla izlediğini belirtmiş :)))) haberin yokmuydu senin sayın ibicioğlu komik olma artık.

34 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nıhahah

nıhaha
14 Nisan 2015 Salı 01:22

sıçtım, yarına kadar bahane uydurcam bi durun aq demek istemiş :)

22 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla